چگونه با مداد، ابرویی پر و قشنگ بکشیم؟

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
داشتن ابروی زیبا باعث زیبایی چهره شده و جذابیت آرایش را چندین برابر می‌کند. بنابراین اصول کشیدن ابرو به شما کمک می‌کند همیشه ابرویی پر و قشنگ داشته باشید.

کشیدن ابرو با مداد باعث می‌شود همیشه ابرویی پر داشته باشید. ابروی پر باعث جوان‌تر دیده‌شدن شما می‌شود. برخی از خانم‌ها علاقه‌ای به رفتن به آرایشگاه نداشته یا زمان کافی برای آن ندارند؛ بنابراین بهترین راه برای اینکه همیشه ابرویی زیبا داشته باشند، کشیدن اصولی ابرو است. همراه دلتامگ باشید.

کشیدن ابرو با مداد

برای این کار ابتدا باید محصولی که می‌خواهید با آن آرایش کنید را مشخص کنید. مرحله بعد انتخاب مدل ابرو است تا هنگام کشیدن ابرو دچار سردرگمی نشوید.

مرحله اول برای کشیدن ابرو با مداد: شانه‌زدن ابروها به سمت بالا

در صورت بلند بودن ابروها، از قیچی برای مرتب‌کردن استفاده کنید.

مرحله اول آن است که ابروهای خود را به سمت بالا شانه کنید. این کار باعث نمایان‌شدن جاهای خالی درون ابروی شما می‌شود. با این کار شما متوجه می‌شوید کجاهای ابروهایتان دارای موهای کمتری است تا با مدادابرو آن را اصلاح کنید. در صورت بلند بودن ابروها از قیچی برای مرتب‌کردن استفاده کنید.

مرحله دوم برای کشیدن ابرو با مدادپر کردن ابروها

امروزه ابرویی مد شده است که کاملاً طبیعی باشد؛ بنابراین با مدادی که خریداری کرده‌اید به‌صورت آرام روی ابروهای خود را بکشید. هرچه آرام‌تر این کار را بکنید، طبیعی‌تر خواهد بود.

البته می‌توانید قبل از شروع کار، شکل کلی ابرو را با مدادابرو بکشید. خط بالا را بافاصله کمی از تاج ابرو کشیده و خط پایین ابرو را نیز با کمی فاصله از ابتدای ابرو بکشید تا شکل طبیعی‌تری در ابروهای شما ایجاد کند.

مطلب پیشنهادی:  مهم‌ترین انتظارات مردان در زندگی زناشویی چیست؟

پر کردن ابروها

مرحله سوم برای کشیدن ابرو با مدادمرتب‌کردن خطوط

برای اینکه خط‌های کشیده شده را محو کنید، از یک‌قلم موی کوچک یا پد آرایشی برای کم‌کردن اثر خطوط استفاده کنید.

مرحله چهارم برای کشیدن ابرو با مدادشانه‌زدن و اصلاح کار انجام شده

بعد از اینکه ابروهای خود را پر کردید، متوجه ایرادهای احتمالی می‌شود؛ اما برای چک‌کردن نهایی، ابروهای خود را به سمت بالا بزنید تا فضای خالی را پیدا کرده و آن را اصلاح کنید.

سپس ابروها را به حالت اول بازگردانید، برای دیدن درستی کار خود، چند قدم از آینه فاصله بگیرید تا اگر ایرادی داشته باشد را مشاهده کنید. نیازی نیست که ابروها دقیقاً شبیه هم باشند، فقط باید به‌اندازه کافی شبیه به هم کشیده شوند.

مرحله پنجم برای کشیدن ابرو با مداد

در مرحله آخر کمی کانسیلر به استخوان زیر ابرو بزنید تا با پنهان‌کردن موهای ریز احتمالی که خطوط ابرو را نامنظم نشان می‌دهند، ابرویی جذاب و مرتب داشته باشید.

مرحله پنجم برای کشیدن ابرو با مداد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

وزن روح انسان چقدر است؟!

در سال ۱۹۰۷، پزشکان اهل ماساچوست یک سری از آزمایش‌های غیرمعمول را کلید زدند. برای پاسخ داد…