زیباترین جزیره ایتالیا در دستان مافیای مخوف

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
این جزیره در دستان باندهای مخوف مافیای ایتالیا، اسیر است.
جزیره سیسیل

جزیره سیسیل، ایده‌آل‌ترین مقصد گردشگری ایتالیا، جزیره‌ای با سبک معماری منحصربه‌فرد در شمال دریای مدیترانه است. با مجله گردشگری دلتا همراه شوید، تا این جزیره زیبا را بهتر بشناسیم.

ایده‌آل‌ترین مقصد گردشگری ایتالیا

چرا جزیره سیسیل ایده‌آل‌ترین مقصد گردشگری ایتالیاست؟

جزیره سیسیل با فرهنگ غنی خود که تاثیر آن را بر سبک معماری منحصر به فردش هم می‌توانید ببینید، یکی از بهترین مقاصد گردشگری ایتالیاست. مردمان این جزیره باهنر و شعر و موسیقی پیوندی دیرینه دارند.

غروب‌های فراموش نشدنی، آرامش عجیب جزیره، سواحل بی‌نظیر و آب‌های نیلگون، آب‌وهوای معتدل و آفتابی بدون شک هر گردشگری را به این نقطه ایتالیا فرا می‌خواند.

سیسیل کجاست؟

در مرکز دریای مدیترانه در جنوب شبه‌جزیره زیبای ایتالیا، جزیره اسرارآمیزی واقع شده که از شبه‌جزیره ایتالیا، با تنگه باریکی به نام مسینا جدا می‌شود. مرکز این جزیره بیست و پنج هزار کیلومتری، شهر زیبای پالرمو است. مردم سیسیل به زبان ایتالیایی اصیل صحبت می‌کنند.

ساکنان ابتدایی جزیره، اقوام سیکانر بودند که بعدها با ورود یونانی‌ها در قرن هشتم پیش از میلاد به این جزیره، به حاشیه رانده شدند. یونانی‌ها پس از ورود به سیسیل به‌سرعت مشغول ساخت‌و‌ساز شهرهای مختلف همچون مسینا، ناکسوس، کاتانیا و… شدند. اقوام کارتاژ ضلع غربی جزیره را تحت سلطه خود داشتند که شهر پالرمو در آنجا قرار گرفته است. رومی‌ها این جزیره را پس از جنگ پونی به تصرف خود درآوردند و نام انبار غله ایتالیا را بر آن نهادند.

مافیای پررنگ جزیره سیسیل

امروزه سیسیل یک ناحیه خودمختار در ایتالیاست که به‌عنوان بزرگ‌ترین جزیره در دریای مدیترانه شناخته می‌شود. متاسفانه قدرت در جزیره در دستان مافیای قوی و ترسناکی است که با رشوه‌خواری و باندبازی، علی‌رغم تمام سرمایه‌گذاری‌های دولت، اجازه پیشرفت به جزیره سیسیل را نمی‌دهند. برای این‌که مافیای ایتالیا را بهتر بشناسید پیشنهاد می‌کنیم مطلب راز و رمز این گروه مخوف ایتالیایی چیست؟ را بخوانید.

از امتحان طعم لذیذ غذاهای سیسیل غافل نشوید

غذاهای دریایی، جزء جدایی‌ناپذیر میز غذای سیسیلی‌ها هستند. ماهی و میگو به همراه سبزی‌های تازه منطقه از اجزاء اصلی غذاهای سیسیلی می‌باشند. نوعی کوفته‌برنجی که با ماهی و ادویه طبخ می‌شود با نام آرانچینی، لذیذترین غذای این جزیره است.

جاذبه‌های گردشگری

معماری خارق‌العاده بناهای تاریخی سیسیل دل هر بیننده‌ای را می‌رباید. علاوه‌برآن طبیعت منحصربه‌فرد و زیبای جزیره نیز شما را به گردش و تفریح فرامی‌خواند. در هنگام سفر به این جزیره، دیدن جاذبه‌های توریستی نظیر دره معابد، کلیسای جامع پالرمو، کوه آتنا، کلیسای جامع سیراکوزا و ساختمان سلینانته را فراموش نکنید.

جزیره سیسیل

پیشنهاد مطالعه: مطلب این بیابان رنگ عوض می‌کند! را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ در ۶:۴۱ ق٫ظ

    عالی

    پاسخ

  2. ابراهیم‌باورساد

    ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ در ۳:۰۴ ق٫ظ

    عالی‌آموزنده

    پاسخ

  3. ناشناس

    ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ در ۷:۵۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…