با این دو روغن، گودی زیر چشم را از بین ببرید

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
گودی زیر چشم یکی از رایج‌ترین مشکلاتی است که افراد با آن روبه‌رو هستند که زیبایی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

تهیه ماسک خانگی برای گودی زیر چشم یک راهکار آسان و کم‌هزینه است که شما را از شر گودی و سیاهی زیر چشم خلاص می‌کند. ازبین‌بردن گودی زیر چشم با روغن‌های طبیعی یکی از مؤثرترین راه‌ها برای زیبایی صورت است. همراه دلتامگ باشید.

ماسک خانگی برای گودی زیر چشم

ماسک‌های متفاوتی وجود دارد تا بتوان به کمک آن‌ها گودی زیر چشم خود را کاهش داد.

ماسک خانگی برای گودی زیر چشم با روغن نارگیل

یکی از بهتری روغن‌ها برای ازبین‌بردن گودی و سیاهی دور چشم، روغن نارگیل است. این روغن را یکی از بهترین و مؤثرترین روغن‌ها برای درمان گودی زیر چشم می‌دانند.

برای دیدن نتیجه آن لازم است چند قطره از این روغن را روی دست‌های خود ریخته و بین انگشتانتان گرم کنید. سپس زیر چشم خود ماساژ بدهید. برای دیدن نتیجه و تأثیر هرچه سریع‌تر آن، بهتر است هر روز این کار را انجام دهید. روغن نارگیل در تقویت پوست صورت و جلوگیری از افتادگی پوست بسیار تأثیرگذار است.

مطلب پیشنهادی:  پودر کلاژینو صورتی بهتره یا آبی؟

ماسک خانگی برای گودی زیر چشم با روغن نارگیل

ماسک خانگی برای گودی زیر چشم با بادام و عسل

روغن بادام دومین روغن برای ترمیم گودی زیر چشم است. این روغن یک ترمیم‌کننده بسیار قوی است. روغن بادام خاصیت مرطوب‌کنندگی بسیار زیادی برای پوست دارد؛ بنابراین معمولاً استفاده از این روغن در درمان تیرگی پوست توصیه می‌شود.

روغن بادام به طور فوق‌العاده‌ای باعث ازبین‌بردن تیرگی و چین‌وچروک صورت می‌شود. حالا اگر این روغن را با مقدار کمی عسل مخلوط کنید، بهترین و مؤثرترین ماسک دور چشم برای رفع گودی و تیرگی پوستتان را پیدا می‌کنید. ماسک روغن بادام و عسل در ازبین‌بردن پف دور چشم نیز بسیار مؤثر است. شما می‌توانید از این ماسک هر شب استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

درباره زندان اسرارآمیز تکاب چه می‌دانید؟

زندان برنجه، جاذبه‌ای طبیعی و اسرارآمیز است که در نزدیکی روستای برنجه قرار دارد. نام زندان…