دخترها عاشق این دکوراسیون می‌شوند

1
11
زمان مطالعه: 2 دقیقه
هشدار! به هیچ وجه این چند نکته اساسی را در مورد دیزاین و دکور اتاق دخترانه فراموش نکنید.

این واقعیت دیگر بر کسی پوشیده نیست که دخترها بر روی دکور اتاق دخترانه خود بسیار حساس هستند. دخترها با رفتارهای وسواس‌گونه‌ای به دیزاین اتاق خود مشغول می‌شوند. دلتامگ در این مقاله چند راهکار ساده برای دیزاین اتاق دخترانه را بررسی کرده است.

دیزاین اتاق دخترانه

دیزاین و دکور اتاق دخترانه

این روزها حتی علم روانشناسی هم تاثیر محیط اطراف بر خلق و خو و روحیات افراد را تایید می‌کند. پس برای اینکه هر روز شاهد ورود انرژی‌های مثبت به زندگی خود باشید، بهتر است که دکور و دیزاین فضای منزلتان را مطابق با سلیقه و علاقه خود اما درست و هماهنگ بچینید.

دخترها بیشتر از هرکسی در منزل به دیزاین و دکور اتاق دخترانه خود اهمیت می‌دهند. آن‌ها همیشه به دنبال دیزاین‌های منحصربه‌فرد و زیبا می‌روند. معمولا تمایل دارند که فانتزی‌ها و تصورات ذهنی خود را به زیبایی هرچه تمام‌تر در اتاقشان پیاده کنند.

برای رسیدن به دیزاین مورد علاقه دخترخانم‌ها، این چند نکته اساسی را فراموش نکنید

قبل از هر چیزی دانستن سن‌وسال دخترخانم‌ها بسیار مهم است. هر سبک دکوراسیون و هر دیزاینی که مدنظر شماست باید تناسب خاصی با سن‌وسال دخترخانم شما هم داشته باشد. این‌گونه می‌توانید تشخیص دهید چه وسایل دکوری‌ای جذابیت بیشتری برای دخترخانمتان دارد. مطمئنا سلیقه یک دختربچه هفت ساله با دخترخانمی که در سن نوجوانی قرار دارد برای دکور اتاق دخترانه بسیار متفاوت است.

مطلب پیشنهادی:  4 نشانه که به شما می‌گوید هود مخفی بهتر است یا روکار

در گام بعدی باید یک سبک مشخص و معینی را در نظر بگیرید تا بتوانید همه وسایل را هماهنگ با آن سبک خریداری کنید. در دیزاین‌های دخترانه رنگ مهم‌ترین ویژگی هر اتاق است. دخترخانم‌ها به طور معمول علاقه خاصی به رنگ‌های پرانرژی و شاد دارند. رنگ‌های صورتی، نارنجی، بنفش و سبز از جمله رنگ‌های پرطرف‌دار بین دخترخانم‌هاست.

گاهی حتی دکورهای رنگارنگ محبوبیت خاصی بین دخترخانم‌ها پیدا می‌کند؛ چون پالس مثبت و انرژی زیادی به همراه دارد. برای چیدمان رنگارنگ می‌توانید از بالش‌های رنگی، پاف‌های رنگارنگ و پرده‌های رنگ روشن بهره ببرید. این‌گونه به اتاق خود جلوه و جذابیت ویژه‌ای نیز می‌بخشید.

در دکوربندی اتاق حواستان باشد جایی برای قرار دادن میزتحریر و کتابخانه هم در نظر بگیرید. برای خریداری سرویس خواب هم فیزیک بدنی دخترخانم‌تان را فراموش نکنید. رنگ پرده‌ها را هم بهتر است با فرش یا گلیمی که در اتاق استفاده می‌کنید ست کنید.

دکور اتاق دخترانه

یک نظر

  1. اانیرا

    23 بهمن 1402 در 0:11 ق.ظ

    خیلی هم زشته بابا

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

شیک ترین لوسترهای کریستالی برای دکوراسیونی لاکچری

لوسترهای کریستالی یکی از زیباترین و مجلل ترین وسایلی هستند که می توانید برای تزئین خانه خو…