راز و رمز این گروه مخوف ایتالیایی چیست؟

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مافیا و داستان‌های آن‌ها دیری است به یکی از موضوعات جذاب رسانه‌ها تبدیل شده است. مافیای ایتالیا که سرمنشا مافیاست از چه شاخه‌هایی تشکیل شده؟
مافیای ایتالیا

مافیا یا گروه جنایتکاران سازمان‌یافته در ایتالیا، یکی از مشکلات جدی امنیتی این کشور محسوب می‌شود. مافیای ایتالیا به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین باندهای تبهکاری جهان شناخته شده است و دارای تاریخچه‌ای طولانی و پیچیده‌ است. با ما در دلتامگ دلتا همراه باشید تا با رمز و رموز این گروه آشنا شوید.

تاریخچه مافیای ایتالیا به قرن هفدهم بازمی‌گردد، زمانی‌که سطح فقر و نابرابری در جنوب ایتالیا بسیار بالا بود. در این شرایط، گروه‌های جنایتکار به شکل سازمان‌یافته در جنوب ایتالیا شکل گرفتند. این گروه‌ها به دلیل فقر و نابرابری، مردم عادی را استخدام می‌کردند و با ارائه خدمات امنیتی، حمایت مالی و حل و فصل مسائل، جامعه را تحت کنترل خود درآوردند.

امروزه، مافیای ایتالیا به‌عنوان یک سازمان جنایتکار بسیار پیچیده و قدرتمند در ایتالیا و در سراسر جهان فعالیت می‌کند و بسیاری از فعالیت‌هایش شامل قاچاق مواد مخدر، قاچاق انسان، تبانی مالی و سایر جرائم جنایی است.

شاخه‌های مختلف مافیا

دسته‌های مختلف مافیا در ایتالیا شامل کامورا، ندرانگتا، مافیای کالابریا و مافیای صقلیه هستند. هر یک از این دسته‌ها دارای ساختار و روش‌های خود است و در مناطق مختلف ایتالیا فعالیت می‌کنند.

کامورا:

مافیای کامورا یکی از قدرتمندترین دسته‌های مافیا در ایتالیا است و در ناحیه کامپانیا فعالیت می‌کند. آنها به عنوان یک سازمان جنایتکار بسیار خطرناک شناخته می‌شوند و در فعالیت‌های خود شامل قاچاق مواد مخدر، قاچاق انسان، تبانی مالی و سایر جرائم جنایی هستند.

مافیای ایتالیا

آن‌ها به‌دلیل قدرت و تاثیرشان در منطقه کامپانیا، برای قانونگذاران و مقامات قضایی کشور خطری بزرگ به حساب می‌آیند. آن‌ها با تامین مالی برای سیاستمداران و مقامات دولتی، تاثیر بسیار زیادی در تصمیم‌گیری‌های سیاسی دارند.

مطلب پیشنهادی:  حیوانات عجیب و غریبی که در ایران زندگی می‌کنند!

در کل، مافیای کامورا یکی از قدرتمندترین و خطرناک‌ترین دسته‌های مافیا در ایتالیا است و به عنوان یک تهدید جدی برای امنیت کشور شناخته می‌شود.

اندرانگتا :

مافیای اندرانگتا بنام خود یکی از بزرگ‌ترین و پرقدرت‌ترین سازمان‌های جنایی در جنوب ایتالیا است. این سازمان در ناحیه کالابریا فعالیت می‌کند و به عنوان یک سازمان جنایتکار بسیار خطرناک شناخته می‌شود.

مافیای ایتالیا

مافیای اندرانگتا دارای ساختار پیچیده‌ای است و عضویت در آن بسیار سخت است. افرادی که به عنوان عضو در این سازمان پذیرفته می‌شوند، باید به شدت وفادار به سازمان باشند و هرگونه خطا در اجرای دستورات سازمان را تحمل نکنند.

کالابریا:

در ناحیه کالابریا شاخه‌ای دیگر از مافیای ایتالیا فعالیت می‌کند که به روال تمامی فرقه‌های مافیایی به  قاچاق مواد مخدر، قاچاق انسان، تبانی مالی و سایر جرائم جنایی می‌پردازند.

مافیای ایتالیا

آن‌ها با استفاده از شبکه‌های پیچیده‌ای که در سراسر ایتالیا و جهان دارند، به سرقت از منابع عمومی و تأسیس شرکت‌های پوششی نیز مشغول هستند.

سیسیل:

در نواحی جنوبی ایتالیا فعالیت می‌کند و از قرن نوزدهم آغاز به کار کرده است. این شاخه که سری فیلم‌های پدرخوانده با الهام از آن‌ها ساخته شده، ساختاری درختی دارند وهر خانواده توسط یک پدرخوانده اداره می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی

همچنین بخوانید

عجیب‌ترین قبرهای جهان که باعث وحشت می‌شوند

قبرهای عجیب و ترسناک در اقصی نقاط دنیا وجود دارد. با دلتامگ همراه باشید تا با عجیب ترین قب…