این دکوراسیون، سبک منزل اشراف‌زاده‌هاست

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
با این روش دکوراسیون منزل خود را شبیه کاخ‌های سلطنتی و به سبک اشراف‌زاده‌ها طراحی کنید.
سبک کلاسیک مدرن

دکوراسیون داخلی خانه به سبک کلاسیک مدرن، یکی از دکوربندی‌هایی در خانه است که هیچ‌‌وقت از مد نمی‌افتد. اگر به دنبال طراحی دکوراسیون داخلی مدرن ولی رویایی و سلطنتی هستید، تا آخر این مقاله از مجله اینترنتی دلتا با ما همراه باشید.

انواع سبک‌ های دکوراسیون داخلی

سبک کلاسیک مدرن در طراحی داخلی چگونه است؟

برای کسانی که همیشه به دنبال فضایی رویایی و سلطنتی درعین‌حال ظریف و لوکس هستند، سبک کلاسیک مدرن در طراحی داخلی منازل قطعاً یک پیشنهاد عالی است. اصلی‌ترین ویژگی این روش تقارن اجزا و عناصر در تزیین و دکوراسیون است که بر پایه نظم، تعادل، دقت و ظرافت فراوان بنا شده است.

این سبک به‌گونه‌ای شگفت‌انگیز المان‌های سبک‌های کلاسیک را با طراحی مدرن به هم می‌آمیزد. در این سبک تک تک ویژگی‌های سبک کلاسیک مانند:

  • نظم، تعادل، تقارن
  • سلطنتی و تجمل‌گرایی (دوران روم و یونان باستان)
  • رنگ و متریال طبیعی
  • پارچه‌های طبیعی و زیبا
  • دارای تزئینات
  • وجود نقطه کانونی

بادقت و توجه زیادی رعایت می‌شود؛ درحالی‌که به زیبایی هرچه تمام با ویژگی‌های سبک مدرن درهم آمیخته‌اند.

طراحی دکوراسیون به سبک کلاسیک مدرن و مفهومی

یکی از بهترین مکان‌ها در منزل که طراحان دکوراسیون داخلی می‌توانند هنر خود را به نمایش بگذارند، اتاق نشیمن است. اگر طراحی دکوراسیون داخلی خانه شما با مفاهیم عمیق و جذاب همراه شود، معنا و وقار به سزایی به منزل شما می‌بخشد. مثلا می‌توانید اتاق نشیمن خود را به‌گونه‌ای دکوربندی کنید که بتوانید یک میز غذاخوری نیز در گوشه‌ای از آن قرار دهید. این‌گونه شما به‌راحتی هم به فضایی برای گذران اوقات فراغت خانوادگی، هم به فضایی برای بازی و سرگرمی خانوادگی دسترسی خواهید داشت.

نورپردازی مناسب می‌تواند جلوه بیشتری به این فضا بدهد، درحالی‌که با استفاده از مبلمان‌های سبک مدرن با پارچه‌های کلاسیک فضای اتاق نشیمن خود را به شکل عجیبی خیره‌کننده و زیبا کرده‌اید.

دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک مدرن

برای ایجاد ظاهری متفاوت در خانه‌هایتان گاهی تنها لازم است که چند قطعه یا وسیله را عوض یا رنگ آن‌ها را تغییر دهید. این کار نیازی به خرج اضافه هم ندارد. به یاد داشته باشید در طراحی دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک مدرن رنگ‌ها و پارچه‌ها جایگاه ویژه‌ای دارند. پس در به‌کارگیری این المان‌ها دقت زیادی به خرج دهید. فرش آبی، لوسترهای کوارتزی، صفحه شومینه، بوفه لاکی، مبلمان تیره مخملی و میز مرمر در این نوع طراحی داخلی همیشه حرف اول را می‌زنند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب این گیاهان آپارتمانی هرگز زرد نمی‌شوند را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در ۰:۳۸ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ در ۳:۴۱ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ در ۹:۴۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…