این جنگل شوم، زادگاه جادوگران است

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مرموزترین جنگل آلمان، پوشیده شده از مه و مملو از تاریکی، خانه‌های جادوگرهای خبیث و بدذات، کجاست؟
جنگل سیاه آلمان

شوم‌ترین جنگل آلمان معروف به جنگل سیاه آلمان، جنگلی در جنوب غربی این کشور، در ایالت بادن وورتمبرگ است. مجله گردشگری دلتا در این مقاله تصمیم گرفته شما را مهمان سفری هیجان‌انگیز در یکی از تاریک‌ترین جنگل‌های دنیا کند.

ترسناک‌ترین جنگل آلمان

شوم‌ترین جنگل آلمان کجاست؟

شاید در نگاه اول نام این جنگل مرموز و ترسناک به نظر بیاید؛ ولی با انبوه درختان کاج و پوشش سرسبز و زیبایش، قطعاً یکی از زیباترین جنگل‌های دنیاست. جنگل سیاه آلمان را رود راین از غرب تا جنوب احاطه کرده است. در جنوب نیز خط مرز رشته کوه‌های آلپ در سوییس آن را دربرگرفته‌اند. این جنگل در یک رشته‌کوه جنگلی که بلندترین قله آن قله فلدبرگ است واقع شده است. شوم‌ترین جنگل آلمان یکی از جذاب‌ترین جاذبه‌های گردشگری ایالت بادن وورتمبرگ است.

چرا جنگل سیاه آلمان؟

رنگ سبز تیره انبوه درختان کاج، در دورنمای این جنگل یکی از دلایلی است که به آن جنگل سیاه می‌گویند. از طرفی حجم وسیع درختان باعث شده که نور آفتاب نتواند از لابه‌لای درختان عبور کرده و به سطح جنگل برسد. این امر سبب شده درون جنگل بسیار تاریک و سرد باشد تا جایی که تنها نام برازنده برای آن همان جنگل سیاه است. این در‌حالی‌ست که این جنگل همیشه پر از مه است و گاهی سطح مه تا دو متر هم می‌رسد و هیچ‌چیزی در آن قابل رویت نیست.

جنگل سیاه آلمان

یکی از مرموزترین مسیرهای گردشگری این جنگل با پیچ‌وخم‌های بسیار، مسیر معروف تیمبرلند است که از میان انبوه درختان صنوبر می‌گذرد. کف این مسیر در جنگل همیشه مملو از برگ‌های قرمز رنگ درختان صنوبر است. مه غلیظ و فراوان درحالی‌که هیچ‌گونه نور آفتابی از لابه‌لای شاخ‌وبرگ درختان عبور نمی‌کند، آن را به یکی از ترسناک‌ترین مسیرهای پیاده‌روی دنیا تبدیل کرده است.

افسانه‌های فراوانی در مورد این جنگل وجود دارد. مردم محلی می‌گویند این جنگل زادگاه جادوگران خبیث و بدذاتی بوده که هرکسی که وارد قلمرو آن‌ها می‌شده است را به‌شدت مجازات می‌کرده‌اند. گاهی نیز به شکل گرگ درآمده و به رهگذران حمله می‌کرده‌اند.

بهترین زمان سفر به جنگل سیاه

برای تماشای این جنگل مرموز و شگفت‌آور اوایل پاییز زمان مناسبی است تا به گشت‌وگذار و ماجراجویی بپردازید. در این فصل برگ رنگارنگ درختان تمامی سطح زمین را می‌پوشاند و صدای خش‌خش برگ درختان در کنار چشم‌انداز بی‌نظیر، شگفتی آن را صدچندان می‌کند.

شوم‌ ترین جنگل آلمان

پیشنهاد مطالعه: مطلب قلعه واقعی زیبای خفته کجاست؟ را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. طاها

    ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ در ۰:۵۰ ق٫ظ

    عالیه

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ در ۹:۵۵ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ در ۴:۱۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…