این جزیره روح دختربچه‌ها را می‌بلعد

۹
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
ارواح سرگردان این جزیره در انتظار دختربچه‌های شما نشسته‌اند.
جزیره عروسک‌های مرده

اگر شما هم از طرفداران سفرهای هیجان‌انگیز و ترسناک هستید، جزیره عروسک‌های مرده مکزیک قطعا قلب شما را خواهد لرزاند. در مجله گردشگری دلتا سفری به این جزیره و جنگل هولناک خواهیم داشت، با ما همراه شوید.

راز جزیره عروسک‌های مرده

جزیره عروسک‌های مرده کجاست؟

بین کانال‌های تو در تو و مخفی شده Xochimico در جنوب مکزیکوسیتی، جزیره مخوفی وجود دارد که به باور افسانه‌ها، روح دختربچه‌ها را می‌بلعد. محلی‌ها به آن جزیره Isla de las Munecas می‌گویند و یکی از جاذبه‌های ترسناک مکزیک به‌شمار می‌رود که هر ساله میزبان گردشگران و ماجراجویان بسیاری است.

هرچند مردم محلی در غم از دست دادن عزیزانشان در این جزیره، هرگز قصد تبدیل آن را به مکانی مشهور و پر جاذبه نداشتند، اما گردشگران کنجکاو خبرهای دلخراش و ماجراهای ترسناک جزیره را آنقدر دهان به دهان چرخاندند که پای رسانه‌ها نیز به جزیره باز شد. از آن پس فوج فوج آدم بود که راهی این جزیره برای کشف اسرار ترسناک آن می‌شد.

عروسک‌های ترسناک آویزان شده از درخت‌ها با  اندام‌های بریده، سرهای بریده و چشمان خالی، نشان می‌دهد که این جزیره خانه عروسک‌های مرده است. وقتی به ساحل جزیره می‌رسید، چیزی که توجهتان را جلب می‌کند، منظرۀ هزاران عروسک کهنه و کثیفی است که با اندازه‌های کوچک و بزرگ از درخت‌ها، بوته‌ها و قایق‌ها آویزان شده‌اند یا روی زمین افتاده‌اند. در این جزیره هیچ انسانی به صورت دائمی زندگی نمی‌کند. در جزیره عروسک‌های مرده مکزیک تا چشم کار می‌کند تنها عروسک‌هایی را می‌بینید، که با نگاه خشک و ترسناکشان به گردشگران خیره شده‌اند. بعضی از آن‌ها دست و پایشان شکسته و بعضی‌ها حتی سرشان قطع شده.

راز این عروسک‌های ترسناک چیست؟

طبق افسانه‌ها سال‌ها پیش دختر بچه‌ای در بین نیلوفرهای کانال غرق می‌شود، درحالی‌که عروسک دلبندش را همراه خود داشته است. چند روز بعد مالک سابق جزیره که شخصی به نام جولیان سانتانا بارارا بوده، صدای فریاد دختری را می‌شنود که درخواست کمک می‌کند و عروسکش را می‌‎خواهد. او که به دنبال صدا روانه می‌شود، به شکل شوک‌آوری جسد دختربچه غرق شده را همراه عروسکش در ساحل جزیره پیدا می‌کند. جولیان تصمیم می‌گیرد برای آرامش روح دختر، عروسک را به یکی از درختان نزدیک ساحل آویزان کند اما این کار او ماجراهای ترسناک بعدی را رقم می‌زند. روح جولیان که در واقع نگهبان جزیره بود به تسخیر دختربچه درآمد و از آن پس به شکل وسواس‌گونه‌ای شروع به آویزان کردن عروسک‌های بیشتر و بیشتری در جزیره کرد.

افسانه‌های محلی می‌گویند که عروسک‌ها سر و بازوهای خود را تکان می‌دهند، حتی چشمانشان را باز می‌کنند. برخی از شاهدان ادعا می‌کنند که گاهی صدای زمزمه عروسک‌ها با یکدیگر را می‌شنوند یا حتی قایق‌رانانی که نزدیک جزیره عروسک‌ها در حال قایق‌رانی بوده‌اند، ادعا کرده‌اند که عروسک‌‎ها آن‌ها را فریفته تا به داخل جزیره بروند.

ترسناک‌ترین ماجرای جزیره عروسک‌های مرده مکزیک این است که پنجاه سال بعد، جولیان در نزدیکی همان مکانی که دخترک غرق شده را پیدا کرده بود، به شکل ناگهانی می‌میرد. مردم معتقدند که روح جولیان به عروسک‌ها پیوسته است.

جزیره عروسک‌های مرده

پیشنهاد مطالعه: مطلب تجربه‌ای استثنایی، با قدم زدن بر روی بلندترین پل معلق ایران را بخوانید.

۹ دیدگاه

  1. عاطفه

    ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ در ۳:۳۱ ق٫ظ

    بسیار جالب وقابل تأمل بود که بانصب یک عروسک این داستان شروع میشه 🤔حداقل عروسک خوشگل آویزون میکردن،

    پاسخ

  2. محمد

    ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ در ۱۱:۰۵ ق٫ظ

    این که واقعاً مسخره ست. هر کسی بره توش باید عروسکها رو آتیش بزنه.

    پاسخ

    • ناشناس

      ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ در ۹:۰۴ ق٫ظ

      ورود باعروسک ممنوع….

      پاسخ

    • ناشناس

      ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ در ۷:۳۱ ب٫ظ

      ماعروسگ های قصه ایم عروسگ ها کجایید بیایید لیایید

      پاسخ

    • عاطفه

      ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ در ۳:۳۳ ق٫ظ

      چقدر خشن جناب جکی جان.. اگر آتش میزدن که ما الان درموردش مطلب نمیخوندیم.. دنیا با همین ها قشنگه

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ در ۰:۵۶ ق٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

    • ریحانه شیشه گر

      ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ در ۹:۰۶ ق٫ظ

      ممنون از اینکه مارو همراهی می‌کنید.

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ در ۰:۵۵ ق٫ظ

  5. میثم ذوالفقاری

    ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ در ۷:۴۱ ب٫ظ

    زیباوعالی😍

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…