با این مجسمه‌ها، زیبایی خانه خود را دو چندان کنید

۵
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مجسمه‌های دکوراتیو، جزء وسایلی هستند که خانه شما را جلا می‌بخشند.
مجسمه‌های دکوراتیو

قدیمی‌ترین و اصلی‌ترین وسیله برای تزیین فضای خارجی و همچنین فضای داخلی خانه، مجسمه است. مجسمه‌های دکوراتیو، همیشه جایگاه خاصی برای زیباتر و شیک‌تر نشان دادن خانه‌ها داشتند. مجله اینترنتی دلتا در این مقاله به معرفی مجشمه‌های دکوراتیو پرداخته است.

انواع مجسمه‌های دکوراتیو

مجسمه‌های دکوراتیو

پیکره انسان، فرشته‌ها، حیوانات و حتی نمادها، از جمله مواردی هستند که مجسمه‌ها بر اساس آن‌ها ساخته می‌شوند. چوب، طلا، نقره و سنگ مرمر نیز از جمله متریال‌هایی هستند که در ساخت مجسمه‌های دکوراتیو مورد استفاده قرار می‌گیرند. هر قسمت از خانه شما با استفاده از این مجسمه‌ها، زیباتر و جذاب‌تر خواهد شد. امروزه برای ساخت مجسمه‌ها از متریال‌های مدرن‌تری مانند، فایبرگلس، پلی استر و برنز نیز استفاده می‌شود. همچنین افزودن طرح‌های مینیمال به این مجسمه‌ها، زیبایی آن‌ها را دو چندان خواهد کرد.

انواع مجسمه‌های دکوراتیو

شاید این موضوع برای شما عجیب به نظر برسد اما، طرز فکر و شخصیت شما با انتخاب مجسمه‌‎هایی در ابعاد، اشکال، طرح‌ها و سبک‌های متفاوت نمایان خواهد شد. همان طور که گفتیم این المان‌ها طرح‌های مختلفی دارند. برای مثال مجسمه‌ها را می‌توان به صورت کلاسیک، رئال، مینیمال، مدرن و … ساخت.

مجسمه‌های دکوراتیو برنزی

یکی از محبوب‌ترین متریال‌ها در ساخت مجسمه‌ها، برنز است. برنز شاید به نظر سخت و محکم بیاید اما با مهارت کافی می‌توان به آن ظرافت و زیبایی خاصی بخشید. مجسمه‌های برنزی خانه شما را لوکس و گران نشان می‌دهند.

مجسمه‌های چوبی دکوراتیو

چوب همیشه یادآور مادر زمین و روح طبیعت بوده است. این عنصر نه تنها زیبایی خاصی دارد بلکه، حس گرمای خاصی نیز به خانه می‌بخشد. ساخت مجسمه‌هایی از این جنس در شکل‌ها و طرح‌های مختلف به ویژه با منبت‌کاری‌های زیبا روی آن، طرفداران زیادی دارد.

مجسمه‌های سنگی

سنگ از ابتدای یکجا نشینی بشر، در ساخت تندیس‌ها و نمادها به کار می‌رفته است. حتی در ادوار گذشته مردم بت‌هایی از سنگ می‌ساختند و به پرستش آن مشغول می‌شدند. انسان امروزی هنوز هم به ساخت مجسمه‌های سنگی علاقه بسیاری دارد حتی اگر این مجسمه‌ها را برای پرستش نساخته باشد. زیبایی مجسمه‌های سنگی هیچ‌وقت از مد نمی‌افتد.

مجسمه‌های رزینی پلی استر

رزین و پلی استر از جمله متریال‌هایی هستند که به تازگی بسیار مورد استقبال عموم قرار گرفته‌اند. تمامی مدل‌های این مجسمه‌ها، از روی میز گرفته تا مجسمه‌های دیواری، برای منزل شما قابل استفاده است.

مجسمه‌های پلی استر

پیشنهاد مطالعه: مطلب این گیاهان اکسیژن تازه به ریه‌های شما می‌رسانند را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در ۰:۴۲ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ در ۹:۰۴ ب٫ظ

  3. عاطفه

    ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ در ۳:۵۸ ب٫ظ

    بعضی از مجسمه ها هم ترسناک وزشتن ولی ازشون برای تزئین استفاده میکنن 😬نمیدونم چه فکری میکنن🤕

    پاسخ

  4. میثم ذوالفقاری

    ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ در ۱:۳۸ ب٫ظ

    زیبا وعالی 😍

    پاسخ

    • زینب پروانه

      ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ در ۲:۲۵ ب٫ظ

      ممنون از دیدگاه شما

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…