با یک تونیک بهترین تیپ‌ها را بزنید

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در دنیای مد، تونیک‌ها شما را مجبور نمی‌کنند بین شیکی و راحتی یکی را انتخاب کنید. این لباس جذاب تمام ویژگی‌هایی را که می‌خواهید، دارد.
ست‌ کردن تونیک

ست‌ کردن تونیک به شما کمک می‌کند همیشه شیک باشید. این لباس صرف‌نظر از فرم بدن شما یک لباس شیک و ساده بوده که بهترین گزینه در کمد شما است. نگاهی به این ایده‌های لباس بیندازید و ببینید آیا یکی از آن‌ها برای شما جذاب است یا خیر! همراه مجله اینترنتی دلتا باشید.

ست‌ کردن تونیک

  • یک تونیک را روی شلوار جین تنگ بپوشید تا یک لباس راحت و غیررسمی داشته باشید. یک جفت شلوار جین را انتخاب کنید تا ظاهرتان را آرام نشان دهد یا یک شلوار جین بی‌دردسر بپوشید تا ظاهرتان براق شود. با قراردادن یک تاپ رنگارنگ طرح‌دار روی یک شلوار جین، ظاهری پر جنب‌وجوش ایجاد کنید. برای داشتن لباسی ظریف‌تر، رنگ‌های خنثی را بیشتر در نظر بگیرید.

ست‌ کردن

  • برای داشتن ظاهری شیک و راحت، تونیک با ساق بپوشید. تونیک‌ها به‌تنهایی پوشش زیادی را ارائه نمی‌دهند. در عوض، تونیک را روی یک جفت شلوار ساق زیبا بپوشانید تا لباسی شیک ایجاد کنید. شما می‌توانید ظاهر خود را با یک ست کفش زیبا و حرفه‌ای، مانند یک جفت تخت، به پایان برسانید. برای ظاهری غیررسمی و جذاب‌تر، به‌جای آن شلوارهای معمولی، ساق چرمی بپوشید.
  • تونیک خود را روی لباس بدون آستین قرار دهید. اگر می‌توانید، رنگ لباسی را انتخاب کنید که به‌خوبی با تونیک شما تضاد داشته باشد. این لباس یک تیپ شیک و پویا ایجاد می‌کند. در این مجموعه، تونیک شما به‌عنوان آستین لباس شما عمل می‌کند. می‌توانید یک تونیک پررنگ و تک‌رنگ روی لباسی با رنگ خنثی بپوشید.
  • یک تونیک تک‌رنگ را برای ظاهری کلاسیک انتخاب کنید. رنگ‌های ثابت به‌خوبی با بقیه لباس‌های شما ترکیب می‌شوند و ظاهری شیک و ساده ایجاد می‌کنند. همه چیز را با رنگ‌های خنثی ظریف نگه دارید یا مجموعه‌ای جسورتر با رنگ‌های تیره‌تر ایجاد کنید.
    یک تونیک با رنگ کرم یا قهوه‌ای روشن می‌تواند ظاهری ظریف و شیک ایجاد کند، درحالی‌که یک تونیک روشن‌تر تیپی چشم‌نوازتر ایجاد می‌کند.

تونیک

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید از پاکسازی پوست تا رفع تیرگی دور چشم با مواد خانگی را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ در ۳:۴۰ ق٫ظ

  2. مصی

    ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ در ۱۱:۰۸ ب٫ظ

    به.انتخاب.کمک.میکند

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…