اتاق نشیمن شما به این وسایل نیاز دارد!

۴
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ایستادن در ورودی یک اتاق نشیمن خالی در آپارتمان یا خانه جدید می‌تواند یک احساس دلهره‌آور برای هرکسی باشد.
لوازم ضروری در چیدمان اتاق نشیمن

با وجود گزینه‌های بسیار زیادی برای انتخاب مبلمان، لوازم جانبی و دکوراسیون، همیشه نمی‌دانید چگونه فضای خود را پر کنید. در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا به بیان لوازم ضروری در چیدمان اتاق نشیمن می‌پردازیم.

لوازم ضروری در چیدمان اتاق نشیمن

برخی از ملزومات اتاق نشیمن وجود دارد که می‌تواند در هر فضایی از اتاق نشیمن گنجانده شود.

کاناپه

احتمالا کاناپه مهم‌ترین مبلمان در هر اتاق نشیمن است. کاناپه‌ها بزرگ‌ترین و گران‌ترین قطعاتی هستند که می‌خرید و همه ما می‌دانیم داشتن یک مکان راحت برای استراحت بدن بعد از یک روز طولانی چقدر اهمیت دارد.

میز قهوه از لوازم ضروری در چیدمان اتاق نشیمن

بسیاری از افراد عاشق میزهای قهوه‌خوری هستند زیرا سطح مرکزی آن را برای لیوان‌ها، مجلات، ریموت‌های تلویزیونی و غیره مهیا می‌کنند. با این حال، برخی فضای باز را در اتاق نشیمن خود ترجیح می‌دهند و به‌جای میز قهوه، از میزهای انتهایی استفاده می‌کنند. این واقعاً به ترجیح شخصی بستگی دارد، اما ما فکر می‌کنیم میزهای قهوه‌خوری باعث می‌شوند که یک اتاق نشیمن را بدون فشردن فضا دور هم جمع کنند.

لوازم ضروری در چیدمان اتاق نشیمن

صندلی راحتی

صندلی‌های راحتی راه‌ مناسبی برای ایجاد صندلی بیشتر در یک اتاق نشیمن است. آن‌ها باید بعد از یک مبل قرار بگیرند، زیرا سبک آن‌ها باید مکمل مبل شما باشد. برخی از صندلی‌های مبلی قسمتی از ست مبل شما به شمار می‌روند، بنابراین ممکن است با انتخاب این گزینه زندگی خود را آسان کنید. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب تنها در یک ساعت میز پذیرایی نوروز را بچینید! سر بزنید.

سرگرمی در اتاق نشیمن از لوازم ضروری در چیدمان اتاق نشیمن

برای اکثر خانه‌ها، تلویزیون نقطه کانونی اتاق نشیمن است. از غرفه‌های تلویزیون، تا شومینه‌ها، گزینه‌های نحوه قرار دادن تلویزیون شما می‌تواند بسیار زیاد باشد. ما توصیه می‌کنیم یک کنسول رسانه‌ای را انتخاب کنید که به خوبی با اتاق ترکیب شود و در عین حال تمام قابلیت‌های مورد نیاز را ارائه دهد.

میزهای جانبی

جدا از میز قهوه، میزهای جانبی می‌توانند راهی زیبا و بدون درز برای افزودن سطح به اتاق باشند. مخصوصا برای اتاق‌های نشیمن بزرگ‌تر با مبلمان بلندتر، میزهای جانبی بسیار عالی هستند زیرا فضایی برای قرار دادن نوشیدنی‌ها و غیره برای افرادی که در انتهای نیمکت دور از میز قهوه نشسته‌اند فراهم می‌کنند.

لوازم ضروری در چیدمان اتاق نشیمن

گیاهان از لوازم ضروری در چیدمان اتاق نشیمن

ما معتقدیم گیاهان متعلق به اتاق نشیمن هستند. علاوه بر طراوت بخشیدن به هوا با افزودن اکسیژن و جذب ترکیبات مضر، گیاهان عالی به نظر می‌رسند و تقریبا با هر مبلمانی ترکیب می‌شوند. قبل از خرید بدانید که گیاهان شما در چه فاصله‌ای از پنجره‌ها قرار می‌گیرند و مطمئن شوید که گیاهان میزان نور مناسب را دریافت می‌کنند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۷ چیزی که انرژی منفی خانه را از بین می‌برد را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۷ فروردین ۱۴۰۲ در ۹:۵۲ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۴ فروردین ۱۴۰۲ در ۵:۱۴ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۴ فروردین ۱۴۰۲ در ۱:۴۴ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۴ فروردین ۱۴۰۲ در ۰:۴۷ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…