ساده‌ترین روش تبدیل آشپزخانه قدیمی به مدرن

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
گاهی اوقات پیش می‌آید که وقتی خانم خانه از آشپزخانه قدیمی گله می‌کند، سایر اعضای خانواده اهمیت این موضوع را به‌خوبی درک نمی‌کنند.
تبدیل آشپزخانه قدیمی به مدرن

اگر دلتان می‌خواهد یک آشپزخانه جدید داشته باشید اما نگرانی بابت هزینه‌ها باعث می‌شود خواسته دلتان را نادیده بگیرید، پس با این مطلب از مجله اینترنتی دلتا همراه ما باشید تا راهکار‌های تبدیل آشپزخانه قدیمی به مدرن را به شما نشان دهیم.

تبدیل آشپزخانه قدیمی به مدرن

این راهکارها هزینه‌ چندانی برایتان نخواهد داشت اما باعث می‌شود با ایجاد تنوع و جذابیت، با لذت بیشتری آشپزی کنید.

جای خالی را با قفسه‌های مناسب پر کنید، از راهکار‌های تبدیل آشپزخانه قدیمی به مدرن

در بسیاری از آشپزخانه‌ها فضای خالی و بی‌استفاده زیادی وجود دارد. فضاهای به اصطلاح پرتی که برای نصب طاقچه، شلف و قفسه بسیار مناسب‌ هستند. با نصب قفسه می‌توانید روی آن وسایل تزئینی بگذارید یا با چیدن شیشه‌های ترشی و مربا به آشپرخانه‌تان رنگ و لعاب بدهید.

تبدیل آشپزخانه قدیمی به مدرن

به پنجره‌ها جور دیگری نگاه کنید

اگر آشپزخانه‌تان پنجره دارد و از قضا فضای پشت پنجره‌تان جذابیت بصری چندانی ندارد، می‌توانید یکی از این دو راه را انتخاب کنید:

  • شیشه‌ ساده پنجره را با شیشه‌های رنگی یا طرح‌دار عوض کنید.
  • با برچسب‌های رنگی شیشه‌ را تزیین کنید.

البته به این نکته حواستان باشد که استفاده از برچسب ممکن است نور ورودی به آشپزخانه را کم کند. همچنین می‌توانید با نصب یک طاقچه جلوی پنجره‌تان، فضای مناسبی را برای چیدن گلدان‌های کوچک و بزرگ ترتیب دهید. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب محبوب‌ترین رنگ‌ها در طراحی دکور منزل سر بزنید.

تبدیل آشپزخانه قدیمی به مدرن

زینت سقف را فراموش نکنید، از راهکار‌های تبدیل آشپزخانه قدیمی به مدرن

نصب لوسترهای ساده و مدرن علاوه‌بر بهبود نورپردازی محیط به جذاب‌تر شدن ظاهر آشپزخانه هم بسیار کمک می‌کند. نکته مهم این که در هنگام خرید لوستر به تناسب رنگ آن با دکور آشپزخانه دقت داشته باشید. همچنین برای اجرای سبک مدرن در آشپزخانه بهتر است لوسترهای ساده و بدون زرق و برق را انتخاب کنید.

تعویض شیرآلات

همان‌طور که قبلاً هم گفتیم استفاده مداوم از شیرآلات، معمولاً عمرشان را کوتاه می‌کند؛ بنابراین بهتر است با انتخاب شیرآلات جدید و باکیفیت زمان تعویض دوباره‌شان را تا مدت‌ها به تعویق بیندازید. فراموش نکنید علاوه‌بر کیفیت به طراحی ظاهری و تناسبشان با سایر اجزای آشپزخانه دقت داشته باشید.

تعویض درب‌های کابینت از راهکار‌های تبدیل آشپزخانه قدیمی به مدرن

اگر کابینت‌تان مشکل خاصی ندارد و هنوز سالم و سرپا هستند، اصلا لازم نیست به‌طور کامل تعویض‌شان کنید بلکه با یک رنگ‌آمیزی خاص یا تعویض سطوح کابینت با پیشخوان‌های پیش‌ساخته می‌توانید کابینت‌هایتان را حسابی نو کنید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب بهترین جا برای قرارگیری تلویزیون در منزل کجاست؟ را بخوانید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ در ۱۱:۰۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…