خط اخم را بدون بوتاکس از بین ببرید

۷
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
این اتفاق برای همه پیش می‌آید؛ با شوق و ذوق نگاهی سریع به آینه می‌اندازید تا موها یا آرایش خود را چک کنید و چین‌وچروک و خطوطی را می‌بینید که تازه شکل گرفته‌اند.
از بین بردن خط اخم

از بین بردن خط اخم یکی از مواردی است که بیشتر افراد خواستار آن هستند. اگر خط اخم بین ابروها به علت آفتاب و استرس و ژن به وجود بیاید، می‌توان با تکنیک و ترفندهای تأیید شده خانگی، آن را درمان کرد و به زیبایی قبل بازگشت. همراه مجله اینترنتی دلتا باشید.

از بین بردن خط اخم

چگونه می‌توان خطوط اخم را از بین برد؟ برای رفع خط اخم بین دو ابرو چه باید کرد؟

مصرف غذاهای سالم و نوشیدن مقدار زیادی آب

رژیم غذایی سالم و نوشیدن مقدار زیادی آب نه‌تنها مفید و مناسب است، بلکه راهی ایده‌آل برای صاف و زیبا نگه داشتن پوست هم به شمار می‌رود. چین‌وچروک، مانند خطوط اخم، به‌راحتی زمانی که شما به‌خوبی هیدراته نیستید تشکیل می‌شوند.

از بین بردن خط اخم با خواب کافی

استراحت کافی به ذهن، بدن و پوست شما اجازه می‌دهد تا شارژ شود. حتماً حداقل شش ساعت در شب بخوابید. اگر می‌توانید هفت یا هشت را هدف بگیرید!

از بین بردن خط اخم با تعویض روبالشتی

چرخیدن و تکان‌خوردن در خواب باعث ایجاد اصطکاک بر روی پوست شما می‌شود. این اصطکاک می‌تواند پوست شما را خشک کند و به آن آسیب برساند و در نهایت منجر به ایجاد چین‌وچروک می‌شود. پارچه‌های نرم‌تر، مانند ساتن، باعث اصطکاک کمتری می‌شوند، زیرا برای پوست شما ملایم‌تر هستند.

به پشت خوابیدن

خوابیدن به پشت یک راه آسان برای به‌حداقل‌رساندن خطوط اخم و چین‌وچروک صورت است. اگر شما به طرفین می‌خوابید، رفع چین‌وچروک برایتان دشوار خواهد شد؛ اما زمانی که به پشت خوابیدن عادت شما شود، به نظر می‌رسد تفاوت‌های قابل‌توجهی در پوست شما ایجاد می‌شود و حتی در صبح پوستتان درخشان‌تر خواهد بود.

مرطوب کردن، مرطوب کردن، مرطوب کردن

همه ما اهمیت مرطوب نگه‌داشتن پوست را می‌دانیم. هنگامی که بحث مبارزه با خطوط اخم پیش می‌آید، مرطوب‌سازی پوست مهم‌تر هم می‌شود. در روز حداقل سه مرتبه از مرطوب‌کننده سالم و البته تأیید شده توسط متخصص پوست خود استفاده کنید.

از بین بردن خط اخم با استفاده از کرم ضدآفتاب

همیشه قبل از خروج از خانه، کرم ضدآفتاب بزنید. این را بدانید که حتی اگر به نظر یک روز بارانی باشد، اما اشعه ماورای‌بنفش خورشید قدرتمند می‌تواند به‌طورجدی به پوست شما آسیب برساند. برای کمک به جلوگیری از شکل‌گیری خطوط اخم و چروک جدید، حداقل یکبار در روز از کرم‌های ضدآفتاب استفاده کنید.

از بین بردن خط اخم با ماساژ صورت

ماساژ صورت راهی ایده‌آل برای آرامش بخشی و خلاص‌شدن از خطوط اخم در یک‌زمان است. همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که انگشتان دست خود را روی پیشانی قرار دهید و آن‌ها را با حرکات حلقه‌ای روی صورت بمالید.

این کار پوست اطراف چشم‌ها و پیشانی را تکان می‌دهد و کمک می‌کند قوی‌تر شوند؛ اما فقط یک نقطه را ماساژ ندهید، انگشت‌های سبابه خود را روی نقطه‌های مختلف در پیشانی خود حرکت دهید.

همچنین می‌توانید ماساژ نیشگونی را امتحان کنید، به این روش که با انگشتان شست و انگشتان اشاره خود بین ابروهایتان را نیشگون بگیرید، پوست خود را از صورت بکشید و ۱۰ ثانیه نگه دارید، این کار را در طول ابروها تکرار کنید.

از بین بردن خط اخم با ماساژ صورت

از بین بردن خط اخم با لایه‌بردار

یک‌بار یا دو بار در هفته استفاده از اسکراب و لایه‌بردار پوست مفید است. لایه‌برداری سالم و ملایم، سلول‌های مرده را از سطح پوست شما پاک می‌کند. این کار اجازه می‌دهد که پوستی سالم‌تر و قوی‌تر داشته باشید و پوست سالم‌تر و نرم‌تر، خطوط اخم و چروک را کم می‌کند.

از بین بردن خط اخم با کرم‌های ضدچروک

در نهایت، کرم ضد چروک یک راه عالی برای صاف‌کردن خطوط اخم است. خودتان را درمان کنید، شما می‌توانید این کار را بسیار عالی انجام دهید قطعاً شما سزاوارش هستید. درحالی‌که خط‌های صورت اصلاً بامزه نیستند، هیچ دلیلی برای ناراحت شدن وجود ندارد، از کرم‌های درمانی چین‌وچروک شبانه استفاده کنید تا صبح هم پوستی درخشان و پر زرق‌وبرق داشته باشید.

از بین بردن خط اخم با کرم‌های ضدچروک

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب این ماسک‌ها پوستتان را خراب می‌کند را بخوانید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ در ۰:۵۴ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ در ۰:۵۴ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ در ۱۰:۲۸ ق٫ظ

    عالی

    پاسخ

  4. ناشناس

    ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ در ۹:۰۹ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ در ۹:۱۶ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ در ۵:۱۵ ق٫ظ

  7. ناشناس

    ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ در ۴:۲۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…