ماندگاری آرایش خود را افزایش دهید

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ممکن است پس از یک روز نگران از بین رفتن آرایش خود به مرور زمان باشید. اگر می‌خواهید ماندگاری آرایش خود را افزایش دهید، همراه ما باشید.
افزایش ماندگاری آرایش

افزایش ماندگاری آرایش برای بسیاری از خانم‌‌ها مهم است. مهم نیست معیار شما برای ماندگاری آرایشتان چه چیزی باشد، اگر به‌درستی پوست خود را برای آرایش آماده نکنید محصولات آرایشی روی پوست شما نمی‌نشینند. همراه مجله اینترنتی دلتا باشید.

افزایش ماندگاری آرایش

اگر برای شما هم اتفاق افتاده است که آرایش صورتتان خیلی زود و قبل از رسیدن به جشن پاک شده است پس باید رازهای ماندگاری آرایش را بدانید.

یک پرایمر برای نوع پوست خود بزنید

پرایمرهای آرایشی به جلوگیری از نفوذ روغن پوست به آرایش و خراب شدن آن کمک می‌کند. پرایمرها انواع مختلفی دارند و شما می‌توانید برای پوست‌های چرب، پوست‌های خشک یا ترکیبی از هر دو، پرایمرها را بیابید. قبل از آرایش کردن، از مقداری پرایمر به‌اندازه نخود روی تمام‌صورت خود استفاده کنید.

فونداسیون و کانسیلر مایع خود را بمالید

برای رنگ پوستتان مانند حالت عادی زیرسازی کنید و سپس کانسیلر را در بالای آن در هر ناحیه مشکل‌دار بمالید.

ریمل ضد آب

ریمل ضد آب بخرید تا ماندگاری بیشتری روی مژه‌هایتان داشته باشند، ریمل‌های ضد آب به این آسانی از روی مژه‌ها پاک نمی‌شوند و می‌توانند از صبح تا شب‌روی مژه‌هایتان بمانند.

ریمل ضد آب

استفاده از رژلب مات

رژلب‌های براق و برق لب ماندگاری بسیار کوتاهی دارند بهتر است از رژلب‌های مات استفاده کنید، به این صورت که ابتدا از خط لب مات استفاده کنید و سپس رژلب مات. اصولاً آرایش مات ماندگارتر است.

استفاده از اسپری فیکس

یک اسپری فیکس برای نوع پوست خود بخرید. اسپری‌های فیکس کننده برای انواع پوست به‌خوبی کار می‌کنند. تحقیق کنید که چه نوع پوستی دارید و یک اسپری تنظیم‌کننده بخرید که مخصوص نوع پوست شما است.

استفاده از اسپری فیکس

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید با این ماسک غبغب خود را از بین ببرید را بخوانید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ در ۹:۱۳ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…