از پاکسازی پوست تا رفع تیرگی دور چشم با مواد خانگی

۷
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برای زیباتر شدن نیازی به محصولات زیبایی و لوازم آرایشی نیست شما می‌توانید با مواد طبیعی چهره جذاب و پوست زیبا داشته باشید.
سلامتی پوست با مواد خانگی

سلامتی پوست با مواد خانگی به شما کمک می‌کند تا همیشه پوستی شاداب داشته باشید. برخلاف عقیده برخی از خانم‌ها که زیبایی را در استفاده از وسایل آرایشی می‌دانند و بدون آرایش و عملیات زیباسازی حاضر به حضور در اجتماع نیستند، زیبایی، کوچک‌ترین ارتباطی با استفاده از لوازم‌آرایش ندارد. برای اینکه همیشه و در همه حال بدون استفاده از لوازم‌آرایش زیبا به نظر برسیم، به مراقبت از پوست و موی خود نیاز داریم. همراه مجله اینترنتی دلتا باشید.

سلامتی پوست با مواد خانگی

برای مراقبت از پوست و مو همیشه لازم نیست از محصولات بهداشتی و داروهای گران‌قیمت استفاده نماییم؛ بلکه مواد گیاهی و طبیعی فراوانی هستند که می‌توانند زیبایی را به پوست و مو و اعضای صورت ما هدیه کنند.

سلامتی پوست با مواد خانگی مثل انار، تمشک و روغن بادام شیرین

پوست شما ترکیبی از سلول‌های پوستی و روغن‌های طبیعی است و به رطوبت‌رسانی پوست کمک می‌کند. اگر پوست شما بر اثر پیری، نور خورشید، مواد شیمیایی سخت یا دارو و هر عامل دیگری آسیب‌دیده، برای احیای آن از این روش استفاده کنید.

روغن انار خواص ضد پیری دارد و ویتامین C آن نیز بالاست و به تولید کلاژن کمک می‌کند.

بعد از تمیزکردن صورت، روغن دانه انار را با روغن دانه تمشک و روغن بادام شیرین ترکیب کنید. به این صورت که ۳ الی ۶ قطره روغن بادام را روی کف دست خود بریزید و دستانتان را به هم بمالید تا روغن گرم شود و سپس با نوک انگشت، روغن را به مناطق خشک صورت خود بزنید که چین‌وچروک در آن وجود دارد.

مرطوب‌سازی و تقویت لب‌ها باکره شیا

پوست لب‌ها بسیار لطیف، نرم و حساس است و به همین دلیل بیشتر در معرض آسیب قرار می‌گیرد. برای تقویت و رطوبت‌رسانی آن از بالم لب استفاده کنید. متأسفانه بسیاری از بالم‌های لب حاوی وازلین، روغن معدنی و اوکسی بنزون است که هورمون‌ها را به هم می‌ریزد.

مرطوب‌سازی و تقویت لب‌ها باکره شیا

پاک‌سازی صورت با روغن بادام

یک پاک‌کننده مناسب، پوست را از آلودگی، عرق و مواد باقیمانده آرایشی پاک می‌کند و همچنین باعث می‌شود که جذب مواد معدنی از طریق پوست افزایش یابد.

به‌جای استفاده از پاک‌کننده‌های کف‌دار یا فومی، از روغن‌های طبیعی مثل روغن بادام و ارگان برای پاک‌سازی طبیعی صورت استفاده کنید و پوست خود را نیز آبرسانی کنید.

 از بین بردن تیرگی‌های زیر چشم با ارنیکا

ظاهر تیره زیر چشم معمولاً شکل خوبی ندارد و اغلب به‌خاطر کمبود خواب و کمبود مواد مغذی، تغییرات هورمونی و بالارفتن سن اتفاق می‌افتد.

ارنیکا یک گیاه گل‌دار از خانواده آفتاب‌گردان است و گلبرگ‌های زرد دارد و برای درمان‌های دارویی مورداستفاده قرار می‌گیرد. ژل طبیعی این گیاه ورم، سیاهی و پف زیر چشم شما را از بین می‌برد.

پاک‌سازی صورت با روغن بادام

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید خوشبوترین اسپری بدن را بسازید را بخوانید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ در ۹:۲۹ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ در ۴:۳۰ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ در ۱:۵۳ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ در ۸:۵۰ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ در ۷:۰۲ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ در ۴:۰۴ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ در ۱۲:۵۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…