ضروری‌ترین آیتم برای پرده‌های منزل

۵
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
استفاده از زیر پرده در پرده‌های مدرن به یک امر کاملا ضروری تبدیل شده است.
انواع زیر پرده در دکور منزل

زیر پرده که با نام آستر نیز از آن یاد می‌شود، یک محصول بسیار خاص است که دقیقا در پشت پرده اصلی شما قرار می‌گیرد. در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا به معرفی انواع زیر پرده در دکور منزل می‌پردازیم.

انواع زیر پرده در دکور منزل

استفاده کردن از زیر پرده مزایای مختلفی دارد. در واقع، وجود همین مزایا موجب می‌شود تا بسیاری از کاربران به سراغ خرید آن‌ها بروند. در ادامه به مزایای آن می‌پردازیم.

مزایای استفاده از زیر پرده

از جمله مهم‌ترین مزایای این محصولات می‌توان به جلوگیری از ورود اشعه‌های نامناسب خورشید اشاره کرد. همان ‌طور که‌ می‌دانید، تابش نور خورشید به صورت مستقیم ممکن است موجب آفتاب‌ سوختگی، حساسیت پوستی و غیره شود. با استفاده از یک آستر پرده به راحتی می‌توان از ورود مستقیم نور خورشید جلوگیری کرد و در عین حال، از روشنایی آن بهره برد.

مورد دیگری که به‌عنوان مزیت اصلی استفاده از آسترها شناخته می‌شود،‌ جلوگیری از دید به داخل محیط است. اگر به دنبال این امر هستید که یک محیط امن برای خانواده‌تان ایجاد کنید، این محصولات انتخاب بسیار مناسبی به‌شمار می‌آیند.

زیر پرده های قدیمی از انواع زیر پرده در دکور منزل

استفاده از زیرپرده سابقه‌ای طولانی دارد و دلیل این امر وجود مزایای بسیار زیادی است که به آن‌ها اشاره کردیم. فلامنت و ساتن از جمله قدیمی‌ترین‌ها محسوب می‌شوند که کاربران از آن‌ها در فضاهای مختلفی استفاده می‌کنند. امروزه با تولید مدل‌های مدرن، بهره‌گیری از فلامنت و ساتن کم‌کم رو به فراموشی است. همه ما با زیر پرده کرم از نوع ساتن آشنایی داریم؛ زیرا در اکثر منازل از این نوع ساتن استفاده می‌شده است. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب این رنگ‌ها هرگز برای آشپزخانه مناسب نیستند! سر بزنید.

زیر پرده مدرن از انواع زیر پرده در دکور منزل

اگر به دنبال یک محصول جذاب هستید که با طراحی جدید منازل امروزی همخوانی داشته باشد، بهترین گزینه انتخاب یکی از مدل‌های مدرن زیر پرده است. این محصولات خود به زیرشاخه‌های متنوعی تقسیم‌ می‌شوند که هر یک از آن‌ها دارای مختصات خاص خود هستند. برای انتخاب یک محصول مناسب باید با هر یک از این موارد به صورت کامل آشنا شوید تا بتوانید گزینه‌ مناسبی را انتخاب کنید.

انواع زیر پرده در دکور منزل

پرده شید

نمی‌توان از انواع مختلف این محصولات یاد کرد، اما به پرده شید نپرداخت. این محصول در دو نوع اصلی به فروش می‌رسد. نوع اول بلک اوت نام دارد که باعث عدم عبور نور به شکل کامل می‌شود. نوع دوم نیز که به شید ساده پارچه‌ای معروف است، به شما اجازه می‌دهد تا از نور خورشید استفاده کنید. به طور کلی باید گفت که شید برای زیر پرده یک گزینه بسیار بی‌نظیر است.

پرده زبرا

این مدل پرده نیز در سال‌های اخیر طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کرده است. همان ‌طور که از نام این محصول می‌توان فهمید، پرده زبرا امکان سایه روشن شدن دارد. نکته‌ای که باید به آن دقت کنید، این بوده که پرده زبرا از قابلیت شید بی‌بهره است. این محصول یک گزینه عالی برای تهیه زیر پرده پذیرایی است. زبرا برای زیر پرده انتخاب افرادی است که قصد دارند زیبایی و کارایی را به صورت همزمان داشته باشند.

انواع زیر پرده در دکور منزل

پیشنهاد مطالعه: مطلب این آینه خانه شما را لوکس می‌کند +ویدیو را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ در ۷:۱۷ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ در ۰:۳۳ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ در ۱۱:۰۱ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ در ۱۱:۰۱ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ در ۸:۵۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…