این گیاهان آپارتمانی زیبایی خانه را دوچندان می‌کنند

۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر دوست‌دار گل‌های آویزدار هستید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.
گیاهان آپارتمانی بالارونده

گیاهان آپارتمانی بالارونده دسته‌ای از گیاهان هستند که رشد طولی خوبی دارند و ارتفاع آن‌ها به سرعت زیاد شود. با توجه به اینکه گیاهان بالارونده رشد سریعی دارند، نمی‌توان آن‌ها را به حال خود رها کرد. با این مطلب از مجله اینترنتی دلتا همراه باشید.

گیاهان آپارتمانی بالارونده

پاپیتال

گیاه پاپیتال از گیاهان بومی اروپا و غرب آسیا به شمار می‌رود که آن را با نام های دیگری همچون عشقه، دار دوست، پیچک اروپایی و یا پیچک انگلیسی نیز می شناسند. گیاه پاپیتال رشد بسیار سریعی دارد.

از ویژگی‌های ظاهری این گیاه می‌توان به رنگ برگ‌های آن اشاره کرد که معمولا سبز یا سبز و سفید است. برگ‌های این گیاه دارای بریدگی‌هایی در کناره‌ها هستند. زمانی که این گیاه، بالغ می‌شود رنگ برگ‌های آن، تیره‌تر و ضخیم‌تر می‌شود.

پاپیتال

پوتوس از گیاهان آپارتمانی بالارونده

گیاه پوتوس از خانواده گل‌شیپوریان بوده و ارزش تزئینی آن مرهون رنگ‌های ابلق مرکب زرد تند و سفید مایل به کرم است. این گیاه زیبا توانایی این را دارد که اتاق شما را تبدیل به یک جنگل کوچک کند. برگ‌های قلبی شکل سبز تیره یا ابلق پوتوس روی شاخه‌هایی می‌رویند که بسیار سریع رشد می‌کنند و خاصیت بالا رونده دارند. این گیاه مقاوم به نور کم است. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب با چند ترفند ساده خانه قدیمی خود را نو کنید سر بزنید.

گیاهان آپارتمانی بالارونده

موچسب

یکی از جذاب‌ترین گیاهان موجود در طبیعت گل موچسب است. این گل با جذابیت فوق العاده و خصوصیات بی‌نظیر، از جمله محبوب‌ترین گل‌ها شناخته شده است. حتما شما هم شاهد این گیاه جذاب بوده‌اید. از این گیاه با نام‌های بسیار زیادی از جمله: پیچک ژاپنی، پیچک انگوری، پیچک بوستون، پارتنکیسوس و نام‌هایی از این قبیل یاد می‌کنند. خصوصیات ظاهری حیرت انگیز، برخورداری از گل‌دهی جذاب و همچنین برخورداری از طول عمر بالا در کنار شرایط نگهداری آسان و قابل توجه، از جمله المان‌هایی هستند که بسیاری از افراد را برای نگهداری از آن‌ها ترغیب خواهند نمود.

گیاه آپارتمانی مو چسب

گل ساعتی از گیاهان آپارتمانی بالارونده

گل ساعتی، گیاهی با ساقه های بالا رونده و جزو گیاهان دارویی و  زینتی بسیار زیباست. گل پیچ ساعتی به صورت طبیعی، بومی مناطق استوایی آمریکا و آفریقا بوده است. نام‌های دیگر گل پیچ ساعتی در زبان فارسی عبارتند از انگور شور و انگور آلویی. گیاه گل ساعتی به واسطه گل‌های زیبایش شهرت دارد.

گل ساعتی

سیسوس

گیاه سیسوس، جز گروه بزرگی از گیاهان تاکستان است که در مناطق مختلف گرمسیری و نیمه گرمسیری در سرتاسر جهان رشد می‌کند. رشد گیاه سیسوس در داخل خانه آسان ولی کمی چالش برانگیز است و شما می‌توانید با رعایت نکات نگهداری از گیاهان آپارتمانی از این گیاه به خوبی نگهداری کنید.

گل ساعتی

پیشنهاد مطالعه: مطلب دیوار آویز جذاب در خانه بسازید! +ویدیو را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ در ۹:۱۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ در ۲:۱۸ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ در ۴:۵۲ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ در ۳:۵۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…