هرگز این دروغ‌ها را به همسرتان نگویید

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
بعضی از دروغ‌ها وجود دارد که بهتر است افراد این دروغ‌ها را بشناسند و کمتر از آن‌ها استفاده کنند. زیر این دروغ‌ها می‌توانند باعث از بین رفتن روابط زناشویی شوند.
دروغ‌های ممنوعه در روابط زناشویی

بعضی از دروغ‌های ممنوعه در روابط زناشویی وجود دارد که با گفتن آن‌ها در یک قدمی نابودی زندگی خود قرار خواهید گرفت. بهتر است که با این دروغ‌ها آشنا شوید تا بتوانید قبل از اینکه زندگی شما از هم بپاشد آن‌ها را رفع کنید. با مجله اینترنتی دلتا همراه باشید.

دروغ‌های ممنوعه در روابط زناشویی

دروغ گفتن در تمام فرهنگ‌ها اشتباه و ممنوع است و می‌تواند تمام افراد نسبت به فرد دروغگو را بدبین کند، زیرا فردی که مدام دروغ می‌گوید به راحتی حرف‌هایی که دیگران می‌زنند را باور نمی‌کند.

رفت و آمد با خانواده همسر

وقتی که تصمیم به ازدواج می‌گیرید باید توانایی دل کندن از مبدا خود را داشته باشید و سعی کنید یک زندگی مستقل از خانواده خود بسازید. اگر بتوانید که این کار را انجام دهید و رفت و آمدهای خود را کنترل کنید زندگی بهتری خواهید داشت. همسر شما هیچ موقع دروغی مبنی بر اینکه از رفت و آمد با خانواده شما خشنود است را به زبان نمی‌آورد زیرا رفت و آمدهای شما با ثبات و منظم است و همسر را ناراحت نمی‌کند.

عشق به ورزش از دروغ‌های ممنوعه در روابط زناشویی

یکی از دروغ‌های ممنوعه زناشویی که در روزهای نخست ازدواج گفته می‌شود عشق به ورزش است. معمولا یکی از طرفین برای اینکه خود را از همجنسان خود متفاوت نشان دهد آن را بیان می‌کند. بهتر است بیشتر برای شناخت هم وقت بگذارید و از علایق هم باخبر شوید. اگر بتوانید این کار را انجام دهید می‌توانید زندگی بهتر و به دور از دروغ داشته باشید. برای اینکه روابط عاطفی خوبی داشته باشید به مطلب این کارها زنان را عاشق و دیوانه می‌کند سر بزنید.

دروغ‌های ممنوعه در روابط زناشویی

دلخور نشدن

بیان کردن احساسات و بیان اینکه دیگری از شما دلخور نمی‌شود کار اشتباهی است. اگر همسرتان چاق است و این موضوع را به او گفته‌اید بهتر است بدانید که بر خلاف گفته‌هایش که دلخور نیست بسیار هم دلخور شده است. این مورد هم از دروغ‌های رایج است.

جمله حق با تو است از دروغ‌های ممنوعه در روابط زناشویی

یکی دیگر از دروغ‌هایی که بین همسران رایج است این است که حرف‌های دیگری را تایید می‌کنند. در واقع این مشکل برای افراد ایجاد می‌شود که پس از گذراندن بحثی طولانی متوجه اشتباه خود نمی‌شوند و مایل نیستند که آن را قبول کنند و از طرفی همسرشان از بحث کردن خسته شده است و مایل است سریع‌تر این موضوع تمام شود و برای همین با گفتن این جمله بحث را خاتمه می‌دهد.

اهمیت نداشتن پول

امروزه پول از مهم‌ترین چیزهایی است که افراد به آن اهمیت می‌دهند و برای داشتن یک زندگی خوب نیاز است تا پول داشته باشید. اگر همسرتان به شما می‌گوید که پول برایش اهمیتی ندارد دروغ می‌گوید زیرا داشتن پول مهم است شاید اندازه آن مهم نباشد. هر فردی در حد ایده‌آل و معمولی دوست دارد که رفاه و استقلال مالی داشته باشد.

دوست داشتن بدون تغییر از دروغ‌های ممنوعه در روابط زناشویی

یکی از دروغ‌هایی که معمولا هر دو طرف زندگی یعنی هم مرد و هم زن می‌زنند این است که من تو را همان گونه هستی و بدون هیچ تغییری دوست دارم. این دروغ به کل واضح است زیرا افراد مایل هستند که همسرانشان دچار تغییرات مثبت شوند و برای زندگی فرد هم مهم است و اگر فردی به شما گفت که مایل است از لحاظ ظاهری و باطنی هیچ تغییری نکنید به احتمال فراوان در حال دروغ گفتن است.

دروغ‌های ممنوعه در روابط زناشویی

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۶ دلیل اصلی سرد شدن رابطه عاشقانه را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در روانشناسی

همچنین بخوانید

تقویت حافظه با ۶ راهکار ساده

تقویت حافظه دغدغه این روزهای اکثر مردم شده است که برخلاف تصور عامه مردم نه‌تنها ارثی نیست؛…