مهم‌ترین نکات هنگام پرو لباس عروس

۶
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یکی از مهم‌ترین کارهای عروسی خریدن لباس عروس است که برای آن باید دقت و توجه کافی را داشته باشید.
پرو لباس عروس

پرو لباس عروس یک مرحله حیاتی در آماده‌کردن مقدمات عروسی است. شما باید برای پرو لباس عروس وقت کافی بگذارید و این کار را بادقت انجام دهید؛ زیرا شما قرار نیست که هر روز لباس عروس انتخاب کنید. هیچ‌چیز بدتر از این نیست که در زیباترین شب زندگی‌تان، لباسی بپوشید که در آن احساس راحتی نمی‌کنید پس لباس عروسی را انتخاب کنید که بهترین باشد تا در شب عروسی به زیبایی بدرخشید. پس همراه مجله اینترنتی دلتا باشید.

پرو لباس عروس

برای انتخاب یک لباس عروس مناسب و متناسب با اندامتان هنگام پرو به نکاتی که در این مطلب بیان می‌کنیم توجه کافی داشته باشید.

برای پرو لباس عروس همراهان صادق را با خود ببرید

هنگام پرو لباس عروس تعداد زیادی از افراد را همراه خود نبرید؛ بلکه فقط دو نفر از افرادی که صادقانه نظرشان را اعلام می‌کنند و سلیقه‌شان به شما نزدیک است را همراه خود برای پرو لباس عروس ببرید.

بردن تعداد زیادی همراه سبب می‌شود که شما در انتخاب دچار مشکل گردید؛ زیرا ایده‌ها و نظرات افراد با یکدیگر متفاوت است. هر بار که لباسی را پرو می‌کنید عکسش را برای نیمی از فامیل و دوستان نفرستید و نظرخواهی نکنید؛ زیرا فقط گیج‌تر می‌شوید.

همه چیز را بپرسید

بعد از انتخاب لباستان شما باید ودیعه را پرداخت کنید و درباره قیمت نهایی لباس اگر نیاز به سنگ‌دوزی و کارهای دیگری دارد صحبت نمایید تا در پایان غافلگیر نشوید و مجبور نباشید علی‌رغم میلتان هزینه زیادتری بپردازید. پس از همان ابتدا درباره تخفیف، زمان تحویل و قیمت نهایی صحبت نمایید.

لوازم‌آرایش را با خودتان همراه ببرید

شما هر روز که نمی‌خواهید به پرو لباس عروس بروید؛ بنابراین باید روزی که برای پرو می‌روید تا حتی‌الامکان مجهز باشید و چند قلم لوازم‌آرایش همراهتان ببرید تا هنگام پرو رنگ و لعابی به چهره‌تان بدهید. این‌گونه بهتر می‌توانید لباس عروس موردنظر خود را انتخاب کنید.

لباس عروس‌های مختلف را امتحان نمایید

چند لباس عروس مختلف را امتحان کنید حتی اگر آنها را دوست ندارید تا بتوانید دریابید کدام مدل برازنده اندام شماست. از این کار خجالت نکشید؛ زیرا شما فقط یک‌بار لباس عروس می‌پوشید.

همه چیز را بپرسید

به نظرات مشاوران مزون توجه کنید

به نظرات مشاور مزون که خبره این کار است، گوش دهید و اولویت‌های خود را با او در میان بگذارید تا بتواند راهنمایی‌تان نماید. نظرات او را هم محترم بشمارید؛ زیرا او عروس‌های زیادی با اندام‌های متفاوت را برای انتخاب لباس راهنمایی نموده است.

لباس عروستان باید اندازه‌تان باشد

سایز لباس عروس با سایز لباس‌های دیگرتان متفاوت است پس انتظار نداشته باشید که سایز لباس عروسی‌تان مانند لباس‌های دیگرتان باشد. به خیاط یا فروشنده بگویید که لباسی را می‌خواهید که اگر تا عروسی‌تان لاغر شدید نیز بتوانید آن را به تن خود اندازه نمایید.

با لباس دلخواهتان بچرخید

هنگام پرو لباس عروستان با آن راه بروید، بنشینید تا اطمینان یابید که لباس برای شما راحت است یا خیر. لباسی را که هنگام راه‌رفتن برایتان مشکل ایجاد می‌کند یا در هنگام نشستن برایتان تنگ است را انتخاب نکنید. شما باید در لباس عروستان راحت باشید و از اول تا آخر عروسی در عذاب نباشید. مطمئن شوید که در لباس عروس به‌راحتی می‌توانید تکان بخورید. اگر لباستان آستین‌دار است مطمئن شوید که می‌توانید به‌راحتی دستتان را بالا بیاورید.

تور عروس را نیز تست کنید

هم‌زمان با لباس عروستان تور عروس را نیز امتحان نمایید تا اگر لباستان تغییری لازم دارد این تغییر را زودتر انجام دهید. اگر لباس عروس دنباله‌دار را انتخاب نمودید باید بلندی تور به‌اندازه‌ای باشد که فاصله مناسبی بین ادامه لباس عروس و تور به وجود آید.

تور عروس را نیز تست کنید

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید با این روغن به راحتی از شر شکمتان راحت شوید را بخوانید.
پرو لباس عروس

۶ دیدگاه

  1. عاطفه

    ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ در ۶:۴۰ ب٫ظ

    چه نکات خوب ومهمی👍والا عروسی من آرایشگر خودش لباس داشت دیگه شانسی اندازم بود🤭مزون هم زیادنبود

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ در ۲:۲۸ ب٫ظ

      عزیزززززم😍😍😍

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ در ۱۱:۲۳ ب٫ظ

    خیلی عالی بود

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ در ۲:۳۰ ب٫ظ

      درود بر شما و ممنونیم از حضور ارزشمند شما در مجله🌹

      پاسخ

  3. پرنیان

    ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ در ۱۱:۴۶ ق٫ظ

    خیلی مفید بود ما یه بار عروسی دعوت بودیم لباس داماد مثل لباس های گارسون ها بود 😂😂🤭🤭🤭🤭

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ در ۴:۴۳ ب٫ظ

      الهی عزیززززم 😁👌

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…