ناخن‌های خود را با سیر تقویت کنید

۵
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
برخی از ترفندهای زیبایی واقعاً تاثیرگذارند، در حالی که برخی دیگر صرفا یک آزمایش سرگرم‌کننده هستند که ترجیح می‌دهیم هرگز آن‌ها را تکرار نکنیم. یکی از بهترین کارهای زیبایی تقویت ناخن‌ها با سیر است.
تقویت ناخن با سیر

تقویت ناخن با سیر یک ترفند عالی برای شما است. سیر ماده‌ای خوراکی است که هر غذایی را خوش طعم می‌کند، به علاوه برای سلامتی افراد هم عالی است. آیا تا به حال در مورد استفاده از سیر به عنوان یک تقویت‌کننده طبیعی ناخن چیزی شنیده‌اید؟ اعتقاد بر این است که مالیدن سیر خام روی ناخن‌ها به تقویت و رشد آن‌ها کمک می‌کند اما ممکن است بوی تند آن برای شما آزاردهنده باشد. به همین دلیل امروزه روش‌های مختلف درمانی سیر به بازار آمده‌اند. همراه مجله اینترنتی دلتا باشید.

تقویت ناخن با سیر

ناخن‌های ما در معرض مواد زیادی هستند که آن‌ها را ضعیف می‌کنند. بنابراین تقویت ناخن با سیر یک گزینه طبیعی عالی برای کمک به سفت شدن ناخن‌ها است. ناخن‌های خود را در آب سیر خیس کنید!

مواد لازم:

  • آب (به مقدار لازم)
  • ۲ حبه سیر
  • ظرف

زمانی که جلسه مانیکور خود را در خانه انجام می‌دهید، ابتدا ناخن‌های خود را با کمی سیر تغذیه کنید. اگر پوست سیر را جدا کردید، دو حبه سیر را پوست بگیرید و برش دهید و داخل یک کاسه آب بریزید و سپس بگذارید ۱۵ یا ۲۰ دقیقه بماند.

حالا سیر را از آب خارج کرده و دستان خود را به مدت ۱۵ دقیقه در آن فرو کنید. دقت کنید که حبه‌های سیر کامل را داخل آب نریزید. شما باید آن‌ها را برش دهید تا مایعی ترشح شود که تمام خواص مفید سیر را درون خود دارد.

دلیل حذف سیر از آب این است که دستان شما درنهایت بوی بدی ندهند. شما همچنین می‌توانید دست‌های خود را بشویید و به مانیکور خود مانند حالت عادی ادامه دهید، زیرا سیر کار خود را در این ۱۵ دقیقه انجام می‌دهد.

تقویت ناخن

تقویت ناخن با سیر در لاک ناخن

مواد لازم:

  • ۱ حبه سیر
  • هاون برای له کردن سیر
  • لاک ناخن بی‌رنگ

یک حبه سیر را پوست بگیرید و آن را با هاون آسیاب کنید. سپس شیشه لاک را بردارید و سیر له‌شده را به آن اضافه کنید. حالا آن را مستقیماً روی ناخن‌هایتان بمالید و تا اتمام مانیکورتان بگذارید بماند. البته نگران نباشید! سیر روی ناخن‌های شما لکه ایجاد نمی‌کند و پوست شما را تحریک نخواهد کرد. در حالت ایده‌آل شما می‌خواهید سیر با ناخن‌های شما تماس مستقیم داشته باشد. این یک گزینه بسیار ساده است که فقط زمانی که پولیش جدا شد باید آن را تکرار کنید. اگر دچار اضافه وزن هستید، به مطلب با این روغن به راحتی از شر شکمتان راحت شوید مراجعه کنید.

تقویت ناخن با سیر و روغن زیتون

مواد لازم:

  • روغن زیتون
  • حبه سیر
  • یک هاون
  • پاک‌کننده لاک ناخن یا استون
  • یک شیشه خالی لاک ناخن

ظرف خالی پولیش را بردارید و لاک باقی‌مانده را با استون کاملا پاک کنید. سیر را پوست بگیرید و با هاون له کنید. سپس در یک ظرف تمیز، سیر له‌شده را بریزید و روغن زیتون را به آن اضافه کنید. حالا مخلوط را مستقیماً روی ناخن‌های خود بمالید و بگذارید ۱۵ دقیقه بماند و آن را بردارید.

دو ماده موجود در این روش درمانی هر کدام فواید خاصی دارند. سیر ناخن‌های شما را سفت و روغن زیتون آن‌ها را مرطوب می‌کند. اگر دوست دارید این روغن را با روغن بادام عوض کنید، زیرا روغن بادام بوی قوی‌تری دارد که بوی سیر را تا حد زیادی خنثی می‌کند.

ناخن

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید با این ترکیب فوق‌العاده موهای خود را تقویت کنید را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ در ۶:۴۳ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ در ۱۱:۳۶ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ در ۱۰:۰۵ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ در ۳:۳۵ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ در ۱:۱۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…