مهم‌ترین رفتارهای زنان پس از خیانت

۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
حالات زن بعد از خیانت تغییر می‌کند. یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های زندگی مشترک خیانت زناشویی است.
حالات زنان پس از خیانت

خیانت آسیب جدی به بنیان خانواده می‌زند و سلامت روح و روان هر دو نفر را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار می‌دهد. در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا به بیان حالات زنان پس از خیانت می‌پردازیم.

حالات زنان پس از خیانت

در بسیاری از اوقات نمی‌توان به معرفی حالت‌های زن‌ها بعد از خیانت پرداخت چرا که در بسیاری از موارد مسئله خیانت درست نیست و تنها باعث بدتر شدن رابطه می‌شود.

فاصله عاطفی مهم‌ترین حالات زنان بعد از خیانت

خودتان به مرور زمان متوجه شده‌اید که بین شما و همسرتان شکاف عمیق ایجاد شده است حتی اگر برای مدت کوتاهی با او زندگی کرده باشید باز هم متوجه فاصله عاطفی و بی احساسی همدیگر شده‌اید. در چنین مواقعی به خواسته‌ها و نیازهای همدیگر بی‌توجه شده‌اید و به تدریج رابطه شما رو به فروپاشی می‌رود.

وقت کافی برای هم نمی‌گذارید

هرچند فاصله عاطفی نشان دهنده کیفیت رابطه جنسی و عاطفی شما است اما این مورد که برای یکدیگر وقت نمی‌گذارید یعنی مشکل جدی در روابط شما وجود دارد. شما کم کم متوجه این مسئله می‌شوید که دیگر همسرتان اولویت شما نیست و مسائل دیگری برایتان مهم است. کم کم به جایی می‌رسد که هیچ وقت دو نفره برای هم ندارید و هر یک از شما دوست دارید کارهای خود را به تنهایی انجام دهید بدون اینکه از عقاید و نظرات همدیگر استفاده کنید. برای اینکه روابط عاطفی خوبی داشته باشید به مطلب این دو نفر هرگز زوج خوبی برای هم نیستند! سر بزنید.

حالات زن بعد از خیانت

پنهان کاری از حالات زنان بعد از خیانت

از نشانه‌ های خیانت زن‌ها و حتی مردها این است که همه چیزشان را از یکدیگر مخفی می‌کنند و مثلاً همسری که همیشه موبایلش را به شوهر خود می‌داد ممکن است به یکباره چندین رمز برای هر فایل آن بگذارد و حساسیت شدیدی روی اموال شخصی‌اش داشته باشد. حتی احتمال دارد ساعت ها با موبایل صحبت کند یا ساعت های زیادی را بیرون از خانه باشد بدون آنکه به همسرش اطلاع دهد. پنهان کاری حتی می تواند حسادت و شک به خیانت همسر را هم بیشتر کند. از طرفی اعتماد زن و شوهر به هم از بین میرود این امر می‌تواند زمینه ساز طلاق عاطفی باشد.

رسیدگی بیش از پیش به خود

اگر همسر شما زنی باشد که همیشه در حد نرمال آرایش می‌کند و ظاهر ساده‌ای دارد اما به یکباره تغییرات ناگهانی در ظاهرش ایجاد می‌کند و بیش از حد به آن رسیدگی می‌کند می‌تواند نشانه‌ای از سردی رابطه شما یا ورود فرد جدیدی به زندگی‌اش باشد. هرچند به‌طور صد در صد نمی‌توان گفت که تغییرات یکباره در ظاهر یعنی تلاش برای جلب توجه یک مرد دیگر و این مورد فقط یکی از نشانه‌های خیانت محسوب می‌شود.

حالات زنان بعد از خیانت

تعریف کردن از مردان دیگر از حالات زنان بعد از خیانت

از نشانه‌ های خیانت این است که معمولا زن از ظاهر اعمال رفتار و عقاید یک مرد دیگر تعریف می‌کند و مدام در صحبت‌ها و شوخی‌هایش به او اشاره می‌کند. به‌عنوان مثال می‌گوید که فلان مرد در فلان شبکه اجتماعی طبع زیبا و جالبی دارد یا فلانی خیلی انسان متشخصی و بسیار پولدار است و تعریف‌های از این قبیل. از طرفی ممکن است از شما هم انتقاد کند یا اینکه شما را دائما با بقیه همکاران مردش مقایسه کند. تعریف کردن از مردان دیگر نمی‌تواند به‌طور حتم نشان دهنده خیانت زنان باشد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب این دو نفر هرگز زوج خوبی برای هم نیستند! را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۹ اسفند ۱۴۰۱ در ۷:۴۳ ق٫ظ

  2. برچوپ برچوپی

    ۸ اسفند ۱۴۰۱ در ۴:۲۲ ب٫ظ

    تمام این مواردصحیح هست ونکته جالب ترزبان دارزش هست برای تبرئه کردن خودش؟بعضی مردان بیغیرت هم برای خی

    پاسخ

  3. ناشناس

    ۷ اسفند ۱۴۰۱ در ۱۰:۳۹ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۷ اسفند ۱۴۰۱ در ۵:۴۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در روانشناسی

همچنین بخوانید

تقویت حافظه با ۶ راهکار ساده

تقویت حافظه دغدغه این روزهای اکثر مردم شده است که برخلاف تصور عامه مردم نه‌تنها ارثی نیست؛…