رپورتاژآگهی

خرید استثنایی میلگرد فایکو با قیمت

۱
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
میلگرد فایکو یکی از باکیفیت‌ترین میلگردها و کارخانه آن از بزرگ‌ترین واحدهای تولیدی میلگرد در ایران است که محصولات آن، مشتریان متعددی در داخل و خارج از کشور دارد.
میلگرد فایکو

فایکو از جدیدترین تجهیزات، دستگاه‌ها و استانداردهای جهانی در تولید مقاطع فولادی خود استفاده می‌کند؛ بنابراین دور از انتظار نیست که میلگرد فایکو ساری، یکی از پر‌‌فروش‌ترین و مهم‌ترین میلگردهای کشور باشد که در پروژه‌های صنعتی و ساختمانی مختلف از آن استفاده می‌شود.

خرید میلگرد فایکو با قیمت روز کارخانه

قیمت میلگرد فایکو مانند سایر قطعات فولادی، تحت‌ تأثیر عوامل متنوعی همچون نوسانات بازار دلار، قیمت متریال اولیه، میزان عرضه‌ و ‌تقاضا و نوع، اندازه و وزن آن است. در کل به ‌دلیل کیفیت بالای محصولات این کارخانه، روزانه خریداران زیادی به دنبال استعلام قیمت میلگرد فایکو و خرید آن به قیمت روز کارخانه هستند؛ بنابراین تا انتها همراه ما باشید تا در کنار هم با بهترین روش استعلام و خرید میلگرد فایکو با قیمت روز کارخانه آشنا شویم.

میلگرد فایکو ساری

فایکو، تولیدکننده برتر میلگرد

کارخانه فولاد البرز ایرانیان، یکی از برترین شرکت‌های تولید‌کننده‌ فولاد، با نام تجاری فایکو است. فایکو در سال ۱۳۹۳ بهره‌برداری شد و امروزه ظرفیت تولیدات آن به ۱ میلیون تن رسیده است که تقریباً ۷۰۰ هزار تن از آن به تولید میلگرد اختصاص دارد. این کارخانه علاوه بر میلگرد، محصولات فولادی دیگری مانند انواع مختلف تیرآهن‌، ناودانی، نبشی و میلگرد را نیز تولید می‌کند. درکل فایکو یکی از معدود شرکت‌هایی است که توانسته بهترین و باکیفیت‌ترین میلگرد‌ها را با قیمت‌هایی به‌صرفه روانه‌ی بازار آهن‌آلات کند؛ کیفیت بالای میلگرد فایکو در کنار قیمت مناسبی که دارد، سبب شده این محصول در بسیاری از پروژه‌های کشور (به‌خصوص مناطق شمالی نزدیک به کارخانه) به‌کار رود.

علاوه بر این‌ها یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های کارخانه فایکو، برخورداری از خطوط ریلی اختصاصی و ارسال تولیدات از در کارخانه به سراسر کشور است. فایکو ساری در زمینه صادرات هم بسیار فعال بوده و هرساله حجم بالایی از محصولاتش را به کشورهای همسایه همچون ترکیه، عراق، ترکمنستان و ارمنستان ارسال می‌کند.

انواع میلگرد فایکو

انواع میلگرد فایکو

میلگرد‌های برند فایکو از شهرت بالایی در میان خریداران و شرکت‌ها برخوردار هستند؛ بنابراین تیم توسعه‌دهنده فایکو تصمیم گرفته تا بر مبنای نیازهای مشتریان، محصولاتش را در اشکال و انواع مختلفی تولید و روانه بازار کند.

میلگرد فایکو ساری، رده‌های متنوعی را دربر می‌گیرد که گرید A3 یکی از مهم‌ترین آنان و از نوع میلگرد آجدار است؛ این نوع در سایز‌ ۱۴ الی ۳۲ میلی‌متر به تولید رسیده و سایزهای ۱۴، ۱۶ و ۱۸ آن به‌عنوان پر‌فروش‌ترین میلگردها، متقاضیان زیادی در بازار دارد و جزو ارزشمندترین میلگردها به‌حساب خواهد آمد.

مشخصات متمایزکننده میلگرد فایکو

کارخانه فایکو تولیدات خود را به روش نورد گرم و با به‌روز‌ترین ماشین‌آلات تولید می‌کند. انواع میلگردهای این کارخانه از نوع آجدار یکنواخت AJ400، AJ500  (آج‌های عرضی با زاویه‌ی ۴۵ درجه‌ای نسبت به محور طولی) و همچنین آجدار دوکی AJ400  (آج‌های متناوب دوتایی غیر هم‌جهت با زاویه‌ی تقریبی ۷۰ درجه) در گریدهای A1، A2 و A3 خواهند بود. میلگرد A3 (آج پیچیده) به شکل مارپیچ بوده و ازلحاظ سختی، در رده میلگرد نیم‌سخت قرار خواهد گرفت. در ادامه به بررسی شماری از کلیدی‌‌‌ترین مشخصات متمایزکننده میلگرد فایکو می‌پردازیم:

  • وزن میلگرد فایکو

وزن میلگردهای کارخانه فایکو در محدوده جدول اشتال قرار داشته و نسبت به تولیدات کارخانه‌های دیگر، دارای وزن مناسب‌تری هستند؛ مثلاً وزن میلگرد ۱۴ فایکو با وزن میلگرد هم‌رده در جدول اشتال، تنها یک اختلاف ۱۰۰ گرمی وجود دارد.

  • استاندارد میلگرد فایکو

فایکو در تولید میلگردهای خود، استانداردهای بین‌المللی و معتبری همچون A615M JISG3112، ASTM A615DIN488 و INSO3132 (استاندارد ملی) را بکار می‌برد.

  • سایز میلگرد فایکو البرز

این کارخانه میلگردهایی در سایزهای ۸ تا ۳۲ تولید و روانه بازار می‌کند که هریک قیمت‌های متفاوتی خواهند داشت؛ البته برای اطلاع دقیق از قیمت‌ها، شرکت‌ها و مراکز آهن‌آلات معتبری وجود دارند که به‌صورت روزانه قیمت درب کارخانه میلگرد فایکو البرز و سایر مقاطع فولادی را منتشر می‌کنند.

تشخیص اصالت میلگرد فایکو البرز ایرانیان

میلگردهای تولیدی این کارخانه دارای علامت اختصاری FAICO_CT بوده که CT در آن به روش تولید ترمکس اشاره خواهد داشت؛ این محصولات همچنین دارای گواهی‌نامه میلگردی ویژه‌ای با اطلاعات زیر خواهند بود:

  1. شماره‌ی گواهی‌نامه
  2. نام، طول و استانداردهای محصول
  3. نوع شمش
  4. مشخصه‌های مکانیکی و شیمیایی

قیمت روز میلگرد فایکو درب کارخانه

خرید میلگرد فایکو با قیمت روز کارخانه، معمولاً یکی از چالش‌هایی است که همواره ذهن خریداران را به خود درگیر می‌کند. آیا می‌توان قیمت روز کارخانه را به‌دست آورد؟ چگونه و از چه طریقی می‌توانیم ارزان‌ترین قیمت میلگرد و مقاطع فولادی مدنظر خود را به‌دست بیاوریم؟

گفتیم که قیمت کلی میلگرد فایکو متناسب با مجموعه عواملی همچون نرخ ارز، وزن و سایز میلگرد مشخص می‌شود، اما برای آگاهی دقیق از قیمت روز میلگرد فایکو درب کارخانه بهتر است از طریق مراکز و مجموعه‌های تخصصی فروش آهن‌آلات کمک گرفت. این مراکز همواره جدید‌ترین و آخرین قیمت میلگرد فایکو را بر اساس مؤلفه‌های مختلفی همچون وزن و سایز لیست می‌کنند و در اختیار شما قرار می‌دهند؛ یکی از این مراکز معتبر، مرکز آهن است که در ادامه سعی می‌نماییم اطلاعات بیشتری پیرامون آن در اختیار شما قرار دهیم.

بهترین روش خرید میلگرد فایکو با قیمت روز کارخانه

کیفیت میلگرد فایکو و به‌طورکلی مصالح ساختمانی دارای اهمیت بسیاری است و ساختمان‌سازان و صنعتگران می‌دانند که استفاده از محصول‌ نامرغوب، عواقب جبران‌ناپذیری را به همراه خواهد داشت. بایستی توجه نمود که امروزه تعداد کارخانه‌ها و مراکز فروش آهن و فولاد غیر معتبر افزایش چشمگیری یافته است؛ بنابراین حتماً لازم است ضمن توجه به علائم اختصاری حک‌شده روی میلگرد قبل از خرید، این محصول را از طریق مراکز معتبر خریداری کرد.

با خرید از مراکز معتبر آهن‌آلات علاوه بر بهره‌مندی از منصفانه‌ترین قیمت‌ها (قیمت‌های کف بازاری)، می‌توان از اصالت و کیفیت محصولات نیز اطمینان حاصل نمود. همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، مرکز آهن یکی از معتبرترین مراجع رسمی قیمت‌گذاری و فروش آهن‌آلات ازجمله میلگرد فایکو است. این شرکت همواره از برترین تأمین‌کنندگان آهن‌آلات و ارائه‌دهنده خدمات به سازمان‌ها و نهادهای دولتی، شرکت‌های خصوصی و اشخاص بوده و شما عزیزان می‌توانید به‌طور مستقیم و بدون واسطه، میلگرد فایکو ساری را با قیمت روز کارخانه، از آن خریداری کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون مرکز آهن و استعلام قیمت روز آهن‌آلات، مقاطع فولادی و آگاهی از شرایط خرید، آدرس سایت این شرکت را برای شما قرار داده‌ایم.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۶ اسفند ۱۴۰۱ در ۹:۲۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…