آیا قورت دادن آدامس خطرناک است؟+ویدیو

۰
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
حتما شما هم شنیده‌اید آدامس ۷ سال در معده می‌ماند! اما واقعیت چیست؟
قورت دادن آدامس خطرناک است

آیا قورت دادن آدامس خطرناک است؟

حتما شما هم در زمان کودکی آدامس‌های زیادی قورت داده‌اید و از والدینتان هشدار‌های مختلفی درباره مضرات قورت دادن آدامس شنیده‌اید. به نظر شما قورت دادن آدامس خطرناک است ؟ برای پاسخ این ویدیو را در مجله اینترنتی دلتا ببینید.

آدامس از مواد طبیعی و مصنوعی (صمغ آدامس یا رِزین)، نگه دارنده‌ها، طعم دهنده‌ها و شیرین کننده‌ها تشکیل شده است. بدن می‌تواند شیرین کننده‌ها مثل قند را جذب کند و اگر از آدامس‌های قنددار استفاده کنید، می‌تواند کالری خیلی زیادی وارد بدنتان کند.

آدامس در معده توسط اسید هیدروکلریک هضم و نابود می‌شود، اما ماده پلاستیکی موجود در آدامس که نوعی پلیمر به نام بوتیل است به طور کاملا مصنوعی ساخته می‌شود و دستگاه گوارش بدن انسان قادر به هضم آن نیست و توسط روده‌ها از بدن دفع می‌شود.

آیا قورت دادن آدامس خطرناک است؟

نکاتی درباره جویدن و قورت دادن آدامس

قورت دادن آدامس در بخش‌های داخلی بدن انسدادی را به وجود نمی‌آورد و باعث به هم چسبیدن اندام‌های داخلی شما نمی‌شود، اما اگر یک آدامس خیلی بزرگ یا چند آدامس کوچک را با هم قورت دهید ممکن است دستگاه گوارش شما را مسدود کند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب برای لاغری چای سبز را این موقع بخورید! را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

بیشتر ببینید در سلامتی

همچنین بخوانید

گرفتگی عضلات نشانه کمبود این ویتامین است!

گرفتگی عضلات که معمولا به‌صورت ناگهانی هم اتفاق می‌افتد یکی از دردناک‌ترین اتفاقاتی است که…