5 مبل کلاسیک شیک و خاص برای دکور منزل

4
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مبلمان همیشه بخش جدانشدنی از خانه یا هر جایی است که افراد مدت زمانی را قرار است در آنجا بگذرانند.
5 مبل کلاسیک شیک و خاص برای دکور منزل

مبلمان می‌توانند ظاهری چشمگیر را به فضای خانه شما بدهند و از طرفی دیگر، رنگ و مدل آن‌ها می‌تواند سبک چیدمان و دکوراسیون خانه را مشخص کند. در این مطلب از دلتامگ به معرفی شیک ترین مدل های مبلمان کلاسیک می‌پردازیم.

شیک ترین مدل های مبلمان کلاسیک

در ادامه به معرفی انواع مبلمان کلاسیک می‌پردازیم، با ما همراه باشید.

مبلمان کلاسیک باواریایی

این مبل تلفیقی از دو عنصر سنگ و چوب در کنار یکدیگر است که زیبایی بی‌نظیری را به مبلمان می‌دهد. مدل باواریایی با داشتن انواع و اقسام منبت کاری‌های ظریف و البته با جزئیات فوق‌العاده عالی و زیبا، در دسته بندی مبلمان نئوکلاسیک نیز جای می‌گیرند.

به هیچ عنوان از میز این دسته از مبلمان غافل نشوید! جذابیت فوق‌العاده‌ای که میز به این مدل از مبلمان کلاسیک می‌دهد، باعث شده تا هر فرد برای خرید مبل کلاسیک، مدل باواریایی را انتخاب اول خود قرار دهد. در انتها طرح‌های پارچه این مبل است که می‌تواند از مخمل گلدار یا ساده باشد.

شیک ترین مدل های مبلمان کلاسیک

مبلمان کلاسیک مارگارت، شیک ترین مدل های مبلمان کلاسیک

این دسته از مبلمان مربوط به سبک کلاسیک است و تمامی اصول مربوط به این سبک را در خود دارد. حفظ سادگی در ظاهر، تلفیقی از عناصر مختلف مانند چوب و سنگ، چهره نهایی این مبلمان را به تصویر می‌کشد.

نکته مهم در رابطه با این دسته از مبلمان این است که رنگ سبز پارچه با طرح‌های بی‌نظیری که برای خود دارد، توانسته ظاهری بی‌نقص را برای این مدل از مبلمان‌ ایجاد کند. شما می‌توانید مبلمان را به همراه المان‌های خاص خودش یعنی منبت‌کاری‌های ظریف و پارچه‌های طرح‌دار سبز رنگ را به همراه میز، مبل شزلون و کنسول ست خریداری کرده و به کمک آن، به خانه خود سبک جذابی را ارائه دهید.

مطلب پیشنهادی:  هرگز این آیتم را در آشپزخانه به‌کار نبرید!

شیک ترین مدل های مبلمان کلاسیک

مبلمان کلاسیک انزو

کلاسیک انزو با طراحی نو و همچنین مبتکرانه تبدیل به یکی از بهترین مبلمان کلاسیک شده است که ساخت آن با جزئیات بالا و بسیار ظریف انجام می‌شود. ظرافت به‌کار رفته در منبت‌هایی که در سراسر مبلمان وجود دارد، باعث شده تا در سراسر بدنه چوبی آن فضاهای خالی ایجاد شود که با اتصالات نوار شکل چوبی، ظاهر کلی بسیار جذابی را برای خود داشته باشد. صندلی‌‌های تکی که در این ست وجود دارد، در دو مدل راحتی و با پشت پارچه‌ای، نشیمن‌گاه وسیع‌تری را برای شما ایجاد می‌کند و در کنار راحتی، حالت رسمی را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.

شیک ترین مدل های مبلمان کلاسیک

مبلمان کلاسیک سی بل، شیک ترین مدل های مبلمان کلاسیک

مبلمان کلاسیک سی بل مانند دو مدل قبلی، دارای جزئیات فوق‌العاده عالی بوده و از طرفی دیگر، شباهت بسیاری به مبلمان کلاسیک دارد. این دسته از مبلمان‌ کلاسیک، دارای طرح‌ها و منبت‌کاری‌های فوق‌العاده‌ای از جمله تاج مبل، دسته‌ها و پایه‌های فوق‌العاده فاخر است. مبلمان کلاسیک سی بل با طراحی منبت کاری که از مبلمان کلاسیک ایتالیایی الهام گرفته شده، توانسته تبدیل به محصولی شود که باب مبل خاص پسندان است.

شیک ترین مدل های مبلمان کلاسیک

مبلمان نئوکلاسیک ماجا

این مبل شامل یک کاناپه 4 نفره و یک کاناپه اصلی است که و به عنوان مبل کلاسیک ارزان نسبت به سایر مدل‌ها معرفی می‌شود. پس اگر بودجه محدودی دارید، می‌توانید از این مبلمان برای چیدمان خانه خود استفاده کنید.

4 دیدگاه

  1. ناشناس

    24 بهمن 1401 در 9:23 ق.ظ

  2. عاطفه

    25 بهمن 1401 در 5:16 ب.ظ

    واقعا توهر خونه ای یک دست مبل اینچنینی لازمه وزیبااااا

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      26 بهمن 1401 در 9:46 ق.ظ

      بله واقعا👍😍

      پاسخ

  3. ناشناس

    26 بهمن 1401 در 10:06 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

بهترین چیدمان مبل برای پذیرایی مربعی شکل

پذیرایی مربعی شکل، فضایی متناسب و کاربردی برای دورهمی‌ها و استراحت است. با چیدمان و دکوراس…