جشنواره غذای دبی؛دنیایی از طعم و عطر

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
یکی از مهمترین رویدادهای غذایی خاورمیانه، برگزاری جشنواره غذایی دبی است که هر سال با تنوع بسیار بالا و حضور افراد از سراسر دنیا، در این شهر برگزار می‌شود.
Diverse cuisines at Dubai Food Fesبtival جشنواره غذای دبی؛دنیایی از طعم و عطر

جشنواره غذای دبی، طبق معمول هر سال، امسال هم به مدت ۱۶ روز از تاریخ ۳ تا ۱۹ اسفند در دبی برگزار شد. این جشنواره یکی از مهم‌ترین جشنواره های غذایی خاورمیانه است و کشورهای بسیاری از سراسر جهان در آن شرکت می‎‌کنند. در جشنواره غذایی دبی، تنوع، نوآوری و انواع غذاهای کشورهای شرکت کننده به نمایش گذاشته می‎شود.

به گزارش اختصاصی مجله دلتا؛ جشنواره غذای دبی را موسسه برگزاری جشنواره‌ها دبی (DFRE)، با همکاری آژانس وزارت گردشگری و بازاریابی تجاری دبی، برگزار می‌کنند.

City Walk 12 جشنواره غذای دبی؛دنیایی از طعم و عطر

غرفه های متنوع و جذاب بسیار در این جشنواره تدارک دیده شده است که علاقمندان به هنر آشپزی با هر سلیقه‌ای را به سوی خود می کشانند. غذا خوردن با سرآشپزهای مشهور و مطرح دنیا، خوردن غذاهای بسیار متنوع کشور ها و آشنایی با طرز تهیه آن‌ها، برگزاری فستیوال پنیر، معرفی رستوران‌های گیاهی و… از غرفه های جذاب این جشنواره است. همچنین برگزاری جشنواره خیابانی نیز یکی دیگر از بخش های پر بازدید جشنواره غذای دبی است. به طوری که در خیابان City Walk رستورن‌های معرف دبی در کامیونت هایی مجموعه‎ای از غذاهای لذت بخش با طعم‌های گوناگون جهانی را برای بازدیدکنندگان سرو می‌کنندکه با برپایی جشن و اجرای موسیقی در گوشه گوشه این خیابان همراه است.

بخش پرطرفدار دیگر این جشنواره، غرفه غذاهای دریایی است که در آن غذاهای دریایی با قیمتی مناسب و کیفیت بالا سرو می‌شود.

حضور رستوران‌های معروف درسطح جهانی و سرآشپزهای معروف به اعتبار بیشتر این جشنواره می افزاید. دراین جشنوراه همچنین کلاس‌های آموزش آشپزی توسط سرآشپزهای مشهور دنیا برای علاقه مندان برگزار می شود.

برای دیدن مطالب بیشتر با صفحه گوناگون مجله دلتا، همراه شوید.

۳ دیدگاه

  1. مهدی مختاری

    ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ در ۱۰:۵۹ ق٫ظ

    جالب بود سپاسگذارم

    پاسخ

  2. محمد حسن بیگدلی

    ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ در ۱۰:۵۸ ق٫ظ

    علاقه ای به غذاهای متنوع ندارم ولی جالب بود
    عالی بود

    پاسخ

  3. ضیایی

    ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ در ۶:۳۳ ب٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…