۱۳ تفریح هیجان‌انگیز در تهران که باید امتحان کنید

۸
1
زمان مطالعه: 4 دقیقه
برای رسیدن به تفریحات هیجان انگیز تهران باید کمی حوصله به خرج دهید و از خانه دور شوید. همچنین توصیه می‌شود که در این تفریحات مهیج دوستان‌تان را هم شریک کنید!
تفریح های هیجان انگیز تهران

به این دلیل که تهران بیشتر روی تجاری و اداری‌اش را در میان شلوغی‌ها و ترافیک به ما نشان داده، شاید فکر کنیم تفریح هیجان‌انگیزی در آن وجود نداشته باشد. اما منصف باشید تا با هم سری به تفریح های هیجان انگیز تهران بزنیم و ببینیم این شهر شلوغ و پر سرعت، رویِ دیگرش چقدر ممکن است برایمان جذاب باشد؟ با مجله گردشگری دلتا همراه باشید.

زیپ لاین در دل توچال از تفریح های هیجان انگیز تهران

رویای پرواز حداقل یک بار از ذهن هر انسان دو پایی گذشته است و چه بسا که با بالا رفتن سن باز هم گاهی خواب پرواز کردن و بال داشتن را می‌بینیم! زیپ‌ لاین یکی از تفریح های هیجان انگیز تهران است که در سال‌های اخیر به ایران آمده و باید گفت نوعی پروازِ بدون بال است.

زیپ لاین

پارک طالقانی پارکی است که در نزدیکی پارک آب و آتش قرار گرفته است و دارای زیپ لاین است. این زیپ لاین با نام کماندو شناخته می‌شود که طول آن ۲۱۰ متر است. امکان استفاده از این زیپ لاین برای بانوان و آقایان وجود دارد.

بانجی جامپینگ توچال

اگر به دنبال یک تفریح هیجان انگیز و فراموش‌نشدنی هستید، بانجی جامپینگ می‌تواند یک گزینه عالی باشد. این تفریح در توچال قرار دارد و سکویی در اختیار شما قرار گرفته که می‌توانید از ارتفاع ۴۰ متری به پایین سقوط کنید.

مجموعه کارتینگ آزادی

اگر به ضلع شرقی میدان آزادی بروید، با پیست کارتینگ روبه‌رو می‌شوید که یکی از محبوب‌ترین پیست‌هایی است که در ایران قرار دارد. این مجموعه یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌هایی است که در خاورمیانه وجود دارد. بانوان و آقایان به صورت هم‌زمان می‌توانند از این پیست استفاده کنند و لذت ببرند.

تیوب سواری در تهران

مدت زمانی است که دریاچه چیتگر یا خلیج فارس بخش تفریحی جدیدی به نام تیوب سواری ایجاد کرده است که در آن، بین زمین و هوا قرار می‌گیرید. برای لذت بردن از این تفریح کافی است تعدادی پله را بالا بروید و به سرسره‌ای غول‌پیکر برسید. این سرسره با بقیه سرسره‌ها متفاوت است؛ چرا که برای پایین آمدن از آن باید سوار تیوب شوید؛ تیوب‌های این مجموعه یک نفره هستند.

تیوب سواری در تهران

اسکیت یو تهران

اگر ساکن تهران هستید شاید تا به حال نام اسکیت یو به گوشتان خورده باشد. این تفریح یکی از تفریح های هیجان انگیز تهران محسوب می‌شود که خاطره آن می‌تواند تا مدت‌ها در ذهن شما باقی بماند.

سرسره لوپ تهران

این سرسره از یک اتاقک تشکیل شده است که دریچه پایینی آن به یک سرسره طولانی متصل می‌شود. در این سرسره شما می‌توانید تجربه سقوط به آن را تجربه کنید که یک تفریح هیجان انگیز محسوب می‌شود.

اتاق فرار

اتاق فرار یکی دیگر از تفریح های هیجان انگیز تهران است که باید به صورت تیمی برای رسیدن به هدفی مشترک تلاش کنید. برنده شدن در این بازی‌ها مستلزم حل کردن معماهای پیچیده در بازه زمانی خاص است.

سورتمه تهران

پارک گلابدره تهران را می‌شناسید؟ پارک گلابدره در خیابان دربند، انتهای خیابان اسداللهی قرار دارد. تفریحی که در این پارک به سراغش می‌رویم سورتمه است. سورتمه یک کابین سر باز است که روی ریلی پیج در پیچ حرکت می‌کند و نمای خوبی از پارک گلابدره نیز دارد.

سورتمه تهران

جت اسکی، یک تفریح با دو مقصد

جت اسکی از تفریحات لوکس تهران در فصل تابستان محسوب می‌شود و خیلی‌ها هم دوست ندارند ریسک سوار شدن به آن را بپذیرند. برای جت اسکی سواری دو مقصد در نزدیکی تهران وجود دارد. یکی دریاچه چیتگر و دیگری دریاچه فشافویه است. دریاچه تفریحی فشافویه جایی برای تفریح‌های آبی است و در جاده قم قرار دارد.

پینت بال و لیزر تگ در تهران

لیزر تگ و پینت بال هر دو بازی‌هایی هستند که به تحرک بالا و آمادگی جسمانی خوبی احتیاج دارند. پس هم‌بازی‌هایی را انتخاب کنید که هم به لحاظ جسمانی آماده‌اند، هم اهل هیجان‌اند و نشانه‌گیری خوبی دارند! برای دیدن مطالب بیشتر از گردشگری گورستان اسرارآمیز بهشهر که مردگان در آن نمی‌پوسند! را بخوانید.

هرم هیجان (سوپرنوا)

این تفریح هیجان انگیز در شمال شرقی دریاچه چیتگر است. هرم هیجان هرمی است که درونش کابینی ۴نفره وجود دارد. وقتی هرکس سرجای خود قرار گرفت از زمین جدا می‌شود و به پرواز در می‌آید. درحالی که معلق هستید یکی از فیلم‌های چند بُعدی که خودتان انتخاب کرده‌اید را برایتان پخش می‌کند.

هرم هیجان (سوپرنوا)

پارک ارم، معروف‌ترین شهربازی تهران

معروف‌ترین شهربازی تهران که احتمالا هرکسی یک بار به آن سر زده، پارک ارم است. پارک ارم سرگرمی‌هایی مثل اسکیت، سرسره آبشار، ترن هوایی، سینمای ۶ بعدی، ماشین‌های برقی، سورتمه و … را برای شما فراهم آورده است.

پیشنهاد مطالعه: برای دیدن مطالب بیشتر از گردشگری مردم این روستای ایرانی رومانیایی حرف می‌زنند + ویدیو را بخوانید.

۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲ اسفند ۱۴۰۱ در ۱۱:۴۳ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲ اسفند ۱۴۰۱ در ۱۱:۴۲ ق٫ظ

    سلام ممنون از خانم اصفهانی

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ در ۲:۴۰ ب٫ظ

      درود بر شما دوست عزیز

      پاسخ

  3. عاطفه

    ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ در ۵:۴۴ ب٫ظ

    منکه ترجیح میدم فقط نگاه کنم وپشمک وچیپس بخورم😳🤕🤕میترسم خووو

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ در ۹:۳۸ ق٫ظ

      آخی آخی عزیززززم😍🤭❤😘

      پاسخ

    • یاری

      ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ در ۵:۵۹ ب٫ظ

      باورکنبد خیلی ترسناکه شما‌ رفتی؟ فرمودید رفتم؟ بخدا شیرت بگم کم گفتم واقعا” دل و جگر می خواد

      پاسخ

  4. محمد

    ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ در ۱۱:۲۸ ق٫ظ

    من این تفریحها رو برای همیشه دوست دارم شما چطور؟

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ در ۱۰:۳۵ ق٫ظ

      بله قطعا

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…