رپورتاژ آگهی

با مژه بلند زیبایی چشمان خود را دوچندان کنید

۴
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
چطور می‌توانیم مژه بلند داشته باشیم؟ اکستنتشن مژه یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین راهکارهای زیبایی است که خانم‌ها برای پر پشت کردن مژه‌های خودشان به صورت دائم و یا موقت از آن استفاده می‌کنند.
مژه بلند

به‌کارگیری اکستنشن مژه باعث می‌شود مژه‌هایی متراکم داشته باشید و از طرفی هم دیگر نیازی به استفاده روزمره از انواع لوازم آرایشی مخصوص چشم مانند ریمل، خط چشم و یا سایه پیدا نکنید. در این مطلب از آموزشگاه آرایشگری سیمای هانی به تمامی سوالات شما در رابطه با اکستنشن مژه پاسخ می‌دهیم.

دلیل علاقه خانم ها به مژه بلند چیست؟

همانطور که در بخش ابتدایی هم به آن اشاره کردیم اکستنشن مژه باعث می‌شود تا دیگر نیازی به استفاده از لوازم آرایشی مخصوص چشم نداشته باشید. اکستنشن‌های مژه در واقع جایگزین‌های بادوام‌تر و طبیعی‌تری در مقایسه با مژه‌های مصنوعی هستند. داشتن یک مژه بلند با اکستنشن تنها در حدود یک ساعت طول می‌کشد تا در سالن‌های زیبایی انجام شود و فرایندی کاملا بدون درد است.

دلیل علاقه خانم ها به مژه بلند

داشتن مژه بلند با اکستنشن را می‌توانیم یک انتخاب مناسب برای همه افراد بدانیم. حتی اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که از لنزهای چشمی استفاده می‌کنید، مژه‌های کوتاه و یا بلند دارید و به طور کلی چشمانتان حساس است باز هم اکستنشن بهترین انتخاب برای شما است. با این روش می‌توانید مژه‌های خود را به هر شکل که دوست دارید انتخاب کنید.

روغن های مناسب برای بلند کردن مژه

یکی از روش‌هایی که می‌توانید به کمک آن مژه بلند داشته باشید استفاده از انواع روغن‌های طبیعی و گیاهی است. در ادامه این بخش قصد داریم چند مورد از بهترین روغن‌های طبیعی و گیاهی را به منظور تقویت مژه به شما معرفی و ویژگی‌های آن‌ها را با هم مرور کنیم.

روغن های مناسب برای بلند کردن مژه

روغن کرچک؛ بهترین گزینه برای داشتن مژه بلند

روغن کرچک سرشار از موادی مانند اسید ریسینولئیک است که می‌تواند به تقویت مژه‌های شما کمک زیادی بکند. روغن کرچک با اثرگذاری بر روی روند تحریک و رشد مژه به مرور زمان باعث رشد طبیعی آن‌ها می‌شود. برای استفاده از این روغن پیش از خواب صورت خود را بشویید.

سپس با یک برس مژه یا گوش‌پاک‌کن مقدار کمی از این روغن را به مژه‌های خود بزنید. صبح روز بعد صورت خود را بشویید و این روند تا رسیدن به نتیجه دلخواه هر روز تکرار کنید.

روغن زیتون یک آبرسان قدرتمند است

روغن زیتون یکی از پرکاربردترین روغن‌ها در طب سنتی است. روغن زیتون سرشار از آنتی‌اکسیدان است. اگر دچار ریزش مژه هستید می‌توانید این روغن را در برنامه روتین زیبایی خود قرار بدهید. مقدار کمی از این روغن را با استفاده از پنبه به مژه‌های تمیز بزنید و سپس بعد از گذشت ۱۰ دقیقه آن را بشویید. این مراحل را باید تا یک ماه به صورت روزانه تکرار کنید.

روغن آوواکادو؛ روغنی سبک با ترکیبات منحصر‌به‌فرد برای داشتن یک مژه بلند

روغن آوواکادو سرشار از آنتی‌اکسیدان و امگا ۳ است. این مواد تاثیر زیادی در آبرسانی به مژه‌ها و تقویت آن‌ها دارند. مقدار مناسبی از این روغن را باید در طول روز به کمک برس مژه به مژه‌های خود بزنید. برای اینکه بهتر نتیجه بگیرید پیشنهاد می‌کنیم بعد از هر نوبت استحمام این کار را انجام بدهید. این روند را باید روزانه به مدت ۲ هفته انجام بدهید.

برای اطلاعات بیشتر درباره آموزش لیفت و لمینت مژه چکار کنیم؟

شما با مراجعه حضوری و بررسی بخش آموزش لیفت و لمینت مژه آموزشگاه آرایشگری سیمای هانی می‌توانید تمامی اطلاعات لازم را درباره دوره‌های آموزشی این لاین آموزشی کسب کنید. دوره آموزش لیفت و لمینت مژه در قالب یک دوره آموزشی در آموزشگاه سیمای هانی تدریس می‌شود. شما با شرکت در دوره‌های این لاین آموزشی می‌توانید مدرک معتبر و رسمی فنی و حرفه‌ای را دریافت کنید و همچنین از تخفیف بی‌نظیر ۸۰ درصدی مجموعه ما بهره‌مند شوید. مدت زمان هر دوره ۲ جلسه و به مدت ۳ ساعت است. در این دوره‌ها می‌توانید اصول آموزشی را که به شما تدریس می‌کنیم بر روی مدل‌های زنده تمرین کنید.

آموزش لیفت و لمینت مژه

آموزش آرایش را از کجا شروع کنیم؟

در این قسمت از بحث چگونگی داشتن مژه بلند می‌خواهیم آموزشگاهی معتبر در شهر تهران را برای آموزش آرایشگری به شما معرفی کنیم. آموزشگاه سیمای هانی پرهنرجوترین آموزشگاه آرایشگری در شهر تهران با ۴ شعبه لوکس است. آموزشگاه سیمای هانی برگزارکننده باکیفیت‌ترین دوره‌های مراقبت و زیبایی با مناسب‌ترین قیمت در ایران است که در پایان دوره به شما مدرک معتبر سازمان فنی و حرفه‌ای را اعطا می‌کند.

در صورت وجود هرگونه ابهام و یا سوال درباره روند آموزش آرایشگری می‌توانید از مشاوره حضوری، مشاوره تلفنی و همچنین مشاوره واتساپ استفاده کنید.

داشتن مژه بلند

با سیمای هانی داشتن مژه بلند دیگر یک آرزو نیست

آموزش لیفت مژه یکی از بهترین و پربازده‌ترین روش‌ها برای کسب درآمد‌های بالا از طریق آرایشگری است و افراد بسیاری در سطح ایران وجود دارند که توانسته‌اند شهرت و اعتبار بالایی را از طریق آموزش لمینت مژه کسب کنند. این شاخه از آرایشگری از نظر سختی و ظرافت در سطح بالایی قرار دارد و برخلاف تصورات هنرجویان در رابطه با آموزش لمینت مژه، کسب مهارت در این رشته به تمرین و تکرار زیادی نیازمند است.

اگرچه امروزه پکیج‌های آموزشی مختلفی در سطح اینترنت برای آموزش لیفت مژه وجود دارند ولی با این حال، بازده این روش هیچگاه به اندازه شرکت در کلاس لیفت مژه نیست. آموزشگاه آرایشگری سیمای هانی یکی از برترین مراکز آموزش لیفت مژه در ایران است. برای ثبت نام در دوره‌های آموزشی مجموعه ما کافی است از طریق کانال‌های ارتباطی در سایت با ما تماس بگیرید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ در ۴:۲۸ ق٫ظ

    سلام🍃🙏🙏🙏

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ در ۱۱:۱۲ ق٫ظ

      درود

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ در ۸:۱۸ ب٫ظ

    سلام مطالبتان بسیار ارزشمند هستند لطفا درمورد مزایا ومعایب اکستشین مژه هم بگید

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ در ۱۱:۱۶ ق٫ظ

      بله حتما

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در رپورتاژ آگهی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…