هر ویلای فول امکاناتی را در کیش اجاره نکنید

۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
همه افراد دوست دارند در طول سفر در جایی اقامت کنند که با بهترین وسایل و امکانات تجهیز شده باشد.
ویلا‌های فول امکانات کیش

یکی از این گزینه‌های اقامتی ویلاهای لوکس هستند که با وسایلی مانند سرویس خواب استاندارد، مبلمان شیک، وسایل آشپزخانه و ظروف پخت‌وپز و امکاناتی مانند استخر، سونا، پارکینگ اختصاصی، اتاق خواب‌های متعدد، اینترنت و حیاط با فضای سبز پذیرای مسافران و گردشگران می‌شوند. مکان‌هایی که معمولاً برای اجاره آن‌ها باید متقبل هزینه‌های سنگین شوید مخصوصاً اگر پای سفر کیش در میان باشد؛ جایی که خودش به تنهایی سفری لوکس محسوب می‌شود اما آیا هر ویلای فول امکاناتی ارزش اجاره کردن دارد؟ چه مواردی هستند که در هنگام اجاره ویلا باید در نظر گرفته شوند؟ در این مطلب قصد داریم بگوییم به سراغ چه ویلاهایی نروید؛ حتی اگر فول امکانات باشند.

شهرک ساحلی دامون

ویلا‌های فول امکانات کیش ، رقیب جدی هتل‌های چند ستاره

جزیره کیش منطقه‌ای پر از شگفتی و جذابیت است. از مناطق تفریحی و گردشگری گرفته تا مکان‌های اقامتی که در انواع مختلفی ارائه می‌شوند. یکی از این موارد ویلا‌های فول امکانات کیش هستند که گردشگران بسیاری را مجذوب خود کرده‌اند. این ویلاها با امکانات و خدمات متعددی ارائه می‌شود بنابراین می‌توانند رقیب جدی برای هتل‌های چند ستاره و گران‌قیمت باشند. به‌خصوص اینکه مزایای اقامت در ویلاهای مبله بسیار بیش‌تر از اتاق‌های کوچک هتل است. به‌عنوان مثال اگر سفرتان گروهی باشد و بخواهید در هتل اقامت کنید، مجبورید برای هر دو یا سه نفر اتاقی مجزا اجاره نمایید در حالی‌که با اقامت در ویلا همگی با هم در یک مکان ساکن می‌شوید و علاوه‌بر صرفه جویی در هزینه، حسابی هم خوش می‌گذرانید.

مزیت دیگر ویلاهای اجاره‌ای کیش، قرار داشتن آن‌ها در مناطق و محله‌های مختلف است این موضوع باعث می‌شود مسافران و گردشگران بتوانند متناسب با هدفشان از سفر و سلیقه خود، بهترین محله را برای اقامت انتخاب نمایند. پیشنهاد ما به شما اقامت در محله‌هایی چون شهرک میرمهنا، شهرک صدف، شهرک ساحلی دامون و شهرک آفتاب است.  اگر می‌خواهید بدانید هر کدام از این شهرها چه ویژگی‌هایی دارند به خواندن ادامه دهید.

ویلا‌های فول امکانات کیش

شهرک صدف

شهرک صدف یکی از بهترین مناطق اقامتی کیش است که هفت فاز مختلف دارد و بهترین و لوکس‌ترین ویلاهای کیش را در خود جای داده است. در فاز ۲ این شهرک سینما و پارک اختصاصی وجود دارد که به نوبه خود مزیت مهمی محسوب می‌شود.  مزیت دیگر شهرک صدف، دسترسی خوب آن به فرودگاه کیش است.

شهرک میرمهنا

یکی دیگر از مناطق اقامتی کیش شهرک میرمهنا است که به‌عنوان قدیمی‌ترین محله این جزیره شناخته می‌شود و در قسمت غربی جزیره واقع شده است. مهم‌ترین مزیت این شهرک داشتن آپارتمان‌هایی با متراژ کم و ویلاهایی با قیمت مناسب است.

شهرک ساحلی دامون

اقامت در شهرک ساحلی دامون باعث می‌شود تجربه جدیدی از ویلاگردی داشته باشید. در این شهرک ویلاهای بسیار زیبایی وجود دارند که با الهام از سبک‌های اروپایی ساخته شده‌اند و بیش‌تر آن‌ها دسترسی مستقیم به ساحل دارند. بد نیست بدانید که نرخ اجاره ویلا در این شهرک نیز بالا است و باید برای اقامت در این منطقه حسابی هزینه کنید.

پیشنهادهایی در مورد اجاره ویلا در کیش، رطوبت ویلاهایی که حسابی می چسبند.

شهرک آفتاب

شهرک آفتاب یکی دیگر از مناطق مسکونی کیش است که در بین گردشگران محبوبیت زیادی دارد. مهم‌ترین مزیت اقامت در این شهرک بهره‌مندی از فضای سبز گسترده و امکانات شهری خوب است. اکثر ویلاهای شهرک آفتاب به ساحل هم راه دارند.

برای اجاره ویلا به سراغ چه مکان‌هایی برویم؟

تا اینجا با مزایا، امکانات و بهترین لوکیشن‌ ویلاهای اجاره‌ای کیش آشنا شدید. اکنون لازم است تفاوت ویلاهای خوب و بد را بدانید تا به سراغ هر ویلای فول امکاناتی نروید. برای داشتن یک انتخاب خوب باید پس از مشاهده ظواهر و بررسی امکانات، به مواردی چون امنیت ویلا، بهداشت محیط، قدمت ساختمان، قوانین و مقررات اقامتگاه و دسترسی به مکان‌های شهری دقت کنید.

شاید الان بگویید ما فقط برای چند روز می‌خواهیم در کیش ساکن باشیم؛ چرا باید این همه موضوع و مسئله مختلف را بررسی کنیم. پیشنهاد ما به شما این است که از کنار این مسائل ساده نگذرید زیرا گاهی همین موارد جزئی باعث بروز چالش‌های جدی در سفر شده‌اند. به‌عنوان مثال اگر یک ویلای فول امکانات دسترسی خوبی به مکان‌های گردشگری نداشته باشد، علاوه‌بر اینکه هزینه زیادی برای اجاره ویلا پرداخت کرده‌اید، مجبورید مبالغ زیادی هم برای حمل‌ونقل شهری پرداخت کنید.

همچنین وضعیت آب‌وهوای کیش و رطوبت دائمی هوا باعث می‌شود خانه‌ها در معرض حمله حشرات قرار داشته باشند. بنابراین صاحبخانه‌ها باید مکان‌های اقامتی را سمپاشی نمایند تا بهداشت محیط رعایت شود. حالا شاید بخواهید بگویید ما چطور از راه دور می‌توانیم تمام این موارد را بررسی کنیم؟ برای دریافت پاسخ این سوال کافی است به یکی از وب سایت‌های رزرو آنلاین ویلا مراجعه کنید. تنها با یک کلیک می‌توانید متوجه زیروبم اقامتگاه خود شوید و بهترین ویلا را با مناسب‌ترین قیمت اجاره نمایید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در ۹:۱۹ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ در ۶:۰۰ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ در ۶:۰۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در رپورتاژ آگهی

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…