از مرکز خرید دور نشوید؛ ویلاهای کیش و لوکیشن‌های خوب!

۳
0
زمان مطالعه: 5 دقیقه
اجاره ویلا در کیش یکی از مواردی است که ممکن است برای برخی از افراد چالش برانگیز باشد. این که کجا و در کدام لوکیشن ویلا اجاره کنیم پرسشی است که ذهن برخی از مسافران را به خود مشغول می‌کند.
ویلاهای کیش

آیا بهتر است در جایی ویلا اجاره کنیم که بتوانیم به مراکز تفریحی نزدیک باشیم و یا فاصله کمی از مراکز خرید داشته باشیم؟ ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که از مرکز خرید دور نشوید؛ ویلاهای کیش و لوکیشن‌های خوب! را بشناسید و بعد ویلا اجاره کنید.

از لوکیشن‌های نزدیک مرکز خرید سارینا ۱ دور نشوید

یکی از لوکیشن‌های خوب برای اجاره ویلا، مناطقی است که در نزدیکی مرکز خرید سارینا ۱، واقع شده و در در بلوار خیام و روبه‌روی هتل ارم هستند. اجاره ویلا در این لوکیشن به شما فرصت می‌دهد تا بتوانید خریدهای لوکس و متنوعتان را به راحتی انجام داده و با صرف زمان کمی به محل اقامتتان بازگردید. خرید از این مرکز خرید با توجه به این که مرکز خرید سارینا ۱ یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید کیش است در ۲ طبقه و دارای یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین فودکورت‌های خاورمیانه است، بسیار جذاب و هیجان‌انگیز خواهد بود.

اگر قصد دارید بتوانید در یک مرکز خرید از فروشگاه‌های متنوع کیف و کفش، پوشاک زنانه و مردانه، شال و روسری، لوازم برقی و حتی لوازم خانگی دیدن کرده و امکان خرید در هر زمینه‌ای را داشته باشید، و سپس به سینمای ۴ بعدی و هایپر مارکت بروید، بدون تردید لوکیشن‌های اطراف مرکز خرید سارینا ۱ را از وب سایت‌هایی همچون شب یا جاباما انتخاب کرده و خود را غرق لذت خرید نمایید.

ویلاهای کیش را در لوکیشن‌های خوب نزدیک کوروش برند سنتر اجاره کنید

لوکیشن‌های خوب و عالی در نزدیک کوروش برند سنتر قرار دارند. این مرکز خرید در میدان مرجان واقع شده و یکی از جدید‌ترین‌ مراکز خرید در کیش است. کوروش برند سنتر نمایندگی فروشگاه‌هایی از انواع برندهای روز دنیا نظیر برشکا، نایک، زیلان مگا، پوما، ماسیمودوتی، زارا و لی نینگ را دارد و در نتیجه امکان یک خرید لوکس و کالاهای مارک‌دار را به شما می‌دهد.

علاوه بر این، لوکیشن‌های اطراف این مرکز خرید، با توجه به نزدیکی میدان مرجان به مراکز تفریحی شهر، شما در حقیقت با یک عمل به دو مقصود رسیده‌اید و به عبارتی با یک تیر دو نشان زده‌اید. اگر قصد دارید در نزدیکی میدان مرجان و کوروش برند سنتر ویلا اجاره نمایید، کافی است که از سایت‌های جاجیگا و جاباما بازدید کنید تا ویلاهایی در آن حوزه و محدوده را یافته و اجاره نمایید.

کوروش برند سنتر

لوکیشن خوب اطراف مرکز خرید مرجان و ویلاهای کیش

همان طور که گفتیم میدان مرجان یکی از لوکیشن‌های خوب برای اجاره ویلا است و شما با اقامت در آن حوالی می‎توانید از چند مورد تفریحی و خرید استفاده نمایید. با اجاره ویلا در اطراف میدان مرجان با استفاده و کمک سایت‌هایی مانند سفر مارکت و جاباما، شما علاوه بر امکان رفت و آمد آسان به کوروش برند سنتر، دسترسی آسانی به مجتمع تجاری و سیاحتی مرجان خواهید داشت. این بازار که نسبت به بقیه مراکز خرید کیش قدیمی‌تر است، ۲۶۰ فروشگاه و واحد تجاری دارد.

رطوبت کیش و ویلاهایی که حسابی می چسبند، پیشنهادهایی در مورد اجاره ویلا در کیش

از ویژگی‌های لوکیشن‌های نزدیک به مرکز خرید مرجان و میدان مرجان، نزدیک بودن به یک پارک بزرگ و زیبا به نام بوستان مرجان، ساحل مخصوص شنا برای خانم‌ها، شهربازی فان کلاب، مرکز اجاره خودرو و سایر مراکز تفریحی دیگر است. هم‌چنین در داخل مرکز خرید مرجان و لوکیشن‌های اطراف آن، چندین کافی‌شاپ و رستوران و یک فودکورت وجود دارد.

مرکز خرید رویا مال کیش یک لوکیشن لاکچری با ویلاهای خوب است

اقامت در لوکیشن‌هایی در نزدیکی خیابان‌های رودکی و خلیج ‌فارس به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی به رویا مال کیش تردد کنید. این مرکز خرید در طبقات اول و دوم یک ساختمان ۵ طبقه قرار داشته و دارای ۷۶ فروشگاه است. شما با اقامت در این لوکیشن‌ها می‌توانید از فروشگاه برندهای پاندا، اسپریت، گریماس، ماوی دلونگی، ال جی، بنتون، سامسونگ، اپل و تامی هایلفیگر خرید کنید.

به خاطر داشته باشید که اگر از طریق ویلاجار یا جاباما در حوالی این مرکز خرید لوکس اقامت کنید، می‌توانید انواع پوشاک زنانه و مردانه، به همراه لوازم خانگی، الکترونیکی، کیف و کفش، مواد غذایی و لوازم ورزشی، جواهرات، اسبا‌ب‌بازی، لوازم دکوری به همراه برندهای معروف لوازم آرایش و گریم را از مرکز خرید رویا مال کیش خریده و در فود کورت آن که دارای کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌های متنوع در طبقۀ پنجم است، خوراکی‌های خوشمزه نوش جان نمایید.

ویلاهای خوب و لوکیشن‌های بهتر در نزدیکی مرکز تجاری کیش

مرکز تجاری کیش یکی از بزرگ‌ترین بازارهای بزرگ کیش است که دارای محصولات متنوع زیادی است. ویلاهای خوبی در لوکیشن‌های عالی اطراف این مرکز خرید بزرگ در کیش قرار دارد که جای مناسبی برای افرادی است که علاقه به خرید از یک ۴۰۰ واحد تجاری در یک ساختمان ۵ طبقه بوده و علاقه دارند بتوانند به صورت همزمان پوشاک، کیف و کفش، ساعت، عینک، لوازم بهداشتی و آرایشی گرفته تا لوازم خانگی، موبایل و تجهیزات رایانه‌ای را از یک مجموعه خریداری کنند.

مرکز خرید کیش بین خیابان رودکی و بلوار فردوسی واقع شده است. زمانی که در سایت‌های هومسا و یا جاباما در جستجوی ویلا هستید، از روی نقشه تقریبی ویلاهای واقع در این سایت‌ها، به لوکیشن آنها توجه نمایید تا بتوانید ویلایی در نزدیکی این مرکز خرید اجاره کنید. به یاد داشته باشید که در طبقه همکف این مرکز خرید، رستوران و کافی‌شاپ وجود دارد و اگر در حوالی این مرکز خرید اقامت کردید، می‌توانید خوراکی‌ها و غذاهای لذیذی را آنجا نوش جان کنید.

لوکیشن‌های خوب نزدیک به بازار زیتون کیش

بازار زیتون کیش یک مرکز خرید دو طبقه با مساحت حدود ۵۰۰۰ متر مربع است که در سال ۱۳۶۷ ساخته شده و یکی از قدیمی‌ترین و خاص‌ترین مراکز خرید در کیش است که با معماری و دیواره‎های مورب نمای خارجی خاص خود یک نماد در جزیره کیش به شمار می‌آید. بازار زیتون کیش در مرکز شهر و در نزدیکی سایر مراکز خرید قرار دارد و اسکله تفریحی کیش و شهربازی سرپوشیده هایلند فاصله زیادی از آن ندارند. بنابراین اقامت در لوکیشن‌های نزدیک به مرکز خرید زیتون شما را به دو نمونه از بهترین مکان‎های تفریحی کیش نزدیک می‌کند.

بازار زیتون دارای ۹۶ فروشگاه است که به فروش انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی ، عطر، لوازم خانگی، اسباب بازی و… مشغول هستند و قیمت‎های مناسبی دارند. فروشگاه‌های شکلات و قهوه‌های خارجی به همراه رستوران و کافی شاپ مرکز خرید زیتون نیز بسیار خوب و مناسب بوده و ارزش تجربه کردن را دارند. برای اجاره ویلا در اطراف بازار زیتون که در بلوار ساحل واقع شده است، وارد سایت‌های ویلایار و یا جاباما شده و با بررسی ویلاها در خیابان‌های مختلف، ویلای مورد نظر خود را در نزدیکی بازار زیتون بیابید.

2 1 از مرکز خرید دور نشوید؛ ویلاهای کیش و لوکیشن‌های خوب!

یک لوکیشن خوب، خیابان‌های نزدیک بازار دامون کیش

بازار دامون یک مرکز خرید بزرگ در کیش است که دارای مکان‌های تفریحی، فروشگاه‌های جذاب و یک فودکورت تراس‌دار با انواع رستوران‌های بین‌المللی در ارتفاع ۲۵۰۰ متری است. این مرکز خرید در خیابان وصال کیش قرار دارد که لوکیشن خوبی برای اقامت و اجاره ویلا است. اگر توسط هومسا یا جاباما از لوکیشن‌های اطراف مرکز خرید دامون ویلا اجاره کنید، می‌توانید علاوه بر خرید، کودکان خود را به پیست اسکی (آیس‌رینک) و شبیه‌ساز پرواز در طبقه دوم آن دعوت نمایید.

۳ دیدگاه

  1. عاطفه

    ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ در ۳:۰۲ ب٫ظ

    کیش خیلی قشنگه ولی برای خرید فوق‌العاده گرون… تشریف بیاورید آبادان بازار تهلنجی ها کنزالمال وبازار لین یک وبازارهای دیگه… منم یکم تبلیغ شهرمون بکنم ولی واقعا قیمتهاش مناسبه 👍

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ در ۹:۴۸ ق٫ظ

      سلامت باشید. شهرتون واقعا زیباست😍💕

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ در ۱۲:۰۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در رپورتاژ آگهی

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…