۱۰ نمونه کتابخانه مدرن برای خانه‌های مدرن

۱
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در دکوراسیون داخلی تمام اجزا باید با یکدیگر همسو باشند و از یک سبک کلی پیروی کنند. این مسئله شامل کتابخانه نیز می‌شود. اگر سبک دکوراسیون منزل یا محل کار شما مدرن است، بهتر است از کتابخانه مدرن استفاده کنید.
کتابخانه مدرن

با وارد شدن به سال جدید طراحی‌های داخلی و خارجی جدیدی وارد بازار دکوراسیون می‌شود. در این مطلب می‌خواهیم به برخی از طراحی های جدید و متفاوت برای کتابخانه های مدرن بپردازیم.

کتابخانه مدرن درختی

به گزارش اختصاصی مجله دلتا؛ همان‌طور که در تصویر می‌بینید این کتابخانه یک طرح انتزاعی از شاخه درخت است. البته شما می‌توانید از این طرح به عنوان قفسه نیز استفاده کنید.

کتابخانه مدرن درختی

این نمونه نیز با الهام از شاخه درخت طراحی و ساخته شده است. شما با کمک این طراحی فضایی شاد و پرطراوت که یادآور جنگل و طبیعت است در خانه خود ایجاد می‌کنید.

کتابخانه مدرن ایستاده

اگر در خانه خود فضای کافی برای نصب کتابخانه دیواری ندارید، این گزینه برای شما عالی است. کتابخانه‎ای در وسط اتاق نشیمن یا حتی سالن انتظار محل کارتان.

کتابخانه مدرن دیواری

شاید شما بخواهید عنصر حرکت را به دکوراسیون منزل خود اضافه و یک اتمسفر پویا و متحرک برای خود مهیا کنید. بهتر است از کتابخانه مدرن و زیبایی استفاده کنید که به کمک خطوط با انحنای نسبتاً زیاد حرکت را تداعی می‌کنند.

کتابخانه مدرن دایره

این کتابخانه مدرن و زیبا نیز حرکت را القا می‌کند. شکل دایره ای کتابخانه علاوه بر حرکت، حس آرامش، بی‌نهایتی و ابدیت را نیز به فضا می‌افزاید.

کتابخانه مدرن ترکیبی

این طرح ترکیبی از صندلی راحتی و کتابخانه است. تصور اینکه در اتاق خود آرام بنشینید و کتاب مورد نظرتان را بدون اینکه از جای خود بلند شوید، بردارید و بخوانید و بعد هم سرجایش بگذارید، خوشایند است.

کتابخانه چند بخشی

این کتابخانه مدرن که متشکل از سه بخش است برای طبقه‌بندی موضوعی کتاب‌ها بسیار مناسب است. اگر شما آن‌را با رنگ‌های شاد رنگ‌آمیزی کنید، گزینه بسیار مناسبی برای کتابخانه نوجوانان خواهد بود.

کتابخانه مدرن پنهان

اگر از آلودگی بصری گریزان هستید و ترجیح می‌دهید تا آنجا که ممکن است فضایی ساده داشته باشید این کتابخانه مدرن برای شما عالی است. طراحی آن به شکلی است که از روبه‌رو تقریباً چیزی پیدا نیست. این کتابخانه مدرن برای سبک دکوراسیون نوردیک و مینیمال ایده‌آل است.

کتابخانه افقی

تا کنون ما بیشتر کتابخانه‌هایی را دیده‌ایم که کتاب‌ها در آن به‌صورت عمودی چیده می‌شدند. طراح این کتابخانه این اصل را به‌هم زده و کتابخانه‌ای طراحی کرده است که کتاب‌ها در آن به صورت افقی قرار می‌گیرند.

این کتابخانه طرح انتزاعی از سر یک حیوان و ایده‌ای هوشمندانه به جای قرار دادن سر خشک‌شده حیوانات واقعی است.

برای خواندن مطالب بیشتر در مورد معماری و دکوراسیون، دکوراسیون، از  مجله دلتا دیدن کنید.

یک نظر

  1. محمد نیکروش

    ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ در ۱۲:۳۲ ب٫ظ

    این نوع کتابخانه برای آپارتمانهای کوچک هم کاربرد دارد

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…