دکوراسیونی به زیبایی بهار

۱
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تغيير دكوراسيون فصلی به شما اجازه می‎دهد که تنوع ایجاد کنید. چیزهايی را كه تاكنون در خانه استفاده نكرده‎ايد و يا به نحوی فراموش شده‎اند در دكوراسيون بهاری خود به كار بنديد.
دکوراسیونی به زیبایی بهار

دکوراسیونی به زیبایی بهار دکوراسیونی با رنگ های شاد جذاب و رویایی است.

البته دکوراسیون بهاری حتماً نباید گران قیمت و پرهزینه باشد. با کمی خلاقیت از همان وسایلی که در اختیار دارید و به کارگیری رنگ ها و قرار دادن هرچیز در جای مناسب، می توانید فضایی دل باز و مفرح ایجاد کنید.

تغییر نقطه کانونی اتاق ها

دکوراسیونی به زیبایی بهار

اگر در زمستان مبلمان را به دور شومینه چیده اید، دیگر وقت آن فرا رسیده است که جای آنها را تغییر دهید. اغلب افراد در فصول سرد شومینه را به عنوان نقظه کانونی اتاق خود انتخاب می‎کنند. برای دکوراسیونی به زیبایی بهار باید نقطه کانونی فضای داخلی اتاق‎ها را تغییر بدهید. مثلا” در اتاق نشمین می‎توانید پنجره‎ای با نمای حیاط و باغ را به عنوان نقطه کانونی در نظر بگیرید تا خانواده و میهمانان با نگاه به فضای خارجی از طبیعت موجود لذت ببرند.

تغییر وسایل تزیینی

دکوراسیونی به زیبایی بهار

نگاهی به وسایل دکوری خود بیاندازید و به تناسب فصل، لوازم تزیینی جدیدی را به محیط اضافه کنید. استفاده از رنگ های آبی آکواریومی، سبز چمنی و نارنجی برای وسایل تزیینی و کوسن ایده های مناسبی است.

 رومیزی های لطیف

میز غذاخوری یکی از موثرترین عنصرها در دکوراسیون خانه است، بنابراین نوع، رنگ و طرح رومیزی آن بسیار مهم است. توصیه می‎کنیم برای چیدمان بهاری از یک رومیزی لطیف‌تر با طرح و رنگ شاد استفاده کنید.

باید ها و نبایدها

7 6 دکوراسیونی به زیبایی بهار

برای بهار از رنگ های روشن و شاد استفاده کنید. تغییر دکوراسیون فصلی به شما اجازه می‎دهد که تنوع ایجاد کنید. چیزهایی را که تاکنون در خانه استفاده نکرده‎اید و یا به نحوی فراموش شده‎اند در دکوراسیون بهاری خود به کار بندید.

برای دیدن مطالب خواندنی در مورد معماری و دکوراسیون به صفحه دکوراسیون مجله دلتا مراجعه کنید.

یک نظر

  1. رباب ملکی

    ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ در ۵:۴۱ ب٫ظ

    چه قدر زیباااا و خاصصصصص مرسیییی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…