مراقب باشید این حشرات، جاسوس زندگی شما هستند!

۵
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ربات‌های حشره نما، ربات‌هایی هستند شبیه حشرات که دارای دوربین بوده و جاسوسی می‌کنند.
حشرات جاسوس

حشرات جاسوس به تقلید از پرنده‌ها، حشرات و دیگر حیوانات کوچک شکل‌گرفته‌اند و می‌توانند در میدان و محوطه‌ای باز پنهان بمانند و به قسمت‌های ورودممنوع یا وسایل نظارتی بزرگ‌تر بروند و جاسوسی کنند. برای اطلاعات بیشتر با مجله اینترنتی دلتا همراه باشید.

حشرات جاسوس

ربات‌هایی تولید و روانه بازار شده‌اند که شبیه به حشرات بوده و علاوه بر حس بویایی و بینایی، مجهز به دوربین‌های فیلم‌برداری برای عملیات‌ جاسوسی نیز هستند.

حشرات جاسوس

نگرانی متخصصین از توسعه این فناوری

با اختراع حشرات جاسوس و با به کارگیری آن در بخش نیروهای مسلح کشورهای سرمایه‌داری غرب، جامعه روشنفکری غرب به‌شدت نگران به‌ خطرافتادن زندگی خصوصی افراد از طریق خبرچینی این رسانه‌های میکروسکوپی‌ هستند. دوربین‌های ریز نقشی که توسط حشرات و پرندگان مصنوعی و در همان ابعاد طبیعی همه‌جا پرواز کرده و حتی از تمامی سوراخ‌ها و شیارها عبور کرده و قادرند بدون اطلاع افراد با ظاهری کاملاً طبیعی و بدون سروصدا روی قاب عکس اتاق‌خواب شما جا خوش کنند. این حشرات و پرندگان مصنوعی در ثانیه صدها عکس و صدا را به مرکز فرماندهی خود در درون یک ماهواره ارسال می‌کنند.

در ادامه تصاویری از حشراتی که مجهز به دوربین‌های فیلم‌برداری هستند را مشاهده می‌کنید. از این حشرات برای مقاصد جاسوسی استفاده می‌شود.

نگرانی متخصصین از توسعه این فناوری

امکانات شوکه‌کننده این جاسوس‌های کوچک

حشرات جاسوسی که نوع جدید و کارآمدتری از پهپادها هستند می‌توانند در حالی‌که در خیابان‌های شهر، راهروها و مکان‌های دیگر مانور می‌دهند در هرجایی فرود بیایند، توقف کنند و در قسمتی کوچک‌تر مانور بدهند.

این میکرو پهپادها می‌توانند به موارد مختلفی از جمله سنسورها و اسلحه‌هایی مثل منگنه‌ کشنده، تیزر بی‌هوش کننده، انفجاری، دوربین‌های فیلم‌برداری با رزولوشن بالا، سنسورهای مادون‌قرمز، شنود، میکروفون، سیستم حفاظتی پلاک خوان مجهز باشند.

هنوز هیچ آژانس دولتی رسما نپذیرفته که درحال‌توسعه و ساخت حشرات جاسوس است، اما برخی مقامات و سازمان‌های خصوصی وجود چنین برنامه‌هایی را تایید کرده‌اند.

امکانات شوکه‌کننده این جاسوس‌های کوچک

نمونه‌گیری DNA با استفاده از حشرات جاسوسی

بد نیست بدانید این حشرات جاسوس می‌توانند دقیقا روی پوست انسان هم بنشینند و با سوزن فوق میکرونی خود نمونه DNA بگیرد و دوباره به‌سرعت پرواز کند.

همه افراد بعد از فرورفتن سوزن این میکرو پهپاد جاسوسی در پوست خود احساس می‌کنند پشه آن‌ها را نیش زده و هیچ حسی مثل سوزش فرورفتن سوزن در پوست خود را ندارند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب این بچه هیچوقت سیر نمی‌شود! را بخوانید.

منبع:delgarm

۵ دیدگاه

  1. عاطفه

    ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ در ۳:۴۷ ب٫ظ

    الان ایران درساخت این حشرات مقام اول را میاره🤔

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ در ۹:۵۵ ق٫ظ

      😁😎🤭🤭🤭

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ در ۱۱:۲۰ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ در ۳:۳۷ ق٫ظ

    بسیار جالب بود

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ در ۸:۵۵ ق٫ظ

      درود بر شما و ممنون از حضورتون🌹

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…