این چند ترفند زیبایی واقعا بی‌نظیر هستند + ویدیو

۳
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
زیباتر شدن همیشه یکی از دغدغه‌های انسان‌ها بوده است. وجود ترفندهای زیبایی قدیمی، محصولات آرایشی قدیمی و عکس‌های به‌جامانده از دوران قدیم نشان می‌دهد که انسان همیشه دنبال روش‌هایی بوده تا زیباتر دیده شود.
ترفندهای زیبایی آسان

ترفندهای زیبایی آسان بسیاری وجود دارد. گاهی ما کارهایی را بر حسب عادت و طوری که از ابتدا آموخته‌ایم انجام می‌دهیم و تصور می‌کنیم این روش بهترین روش برای انجام آن کار است. درحالی‌که کارشناسان هر روز به ترفندها و نکاتی جالب دست پیدا می‌کنند که رعایت آن‌ها می‌تواند زندگی ما را ساده‌تر کند. ترفندهای زیبایی هم جزو این نکات و ترفندها هستند که به‌کاربردن آن‌ها در زندگی روزمره می‌تواند مزایای زیادی برای ما داشته باشد. همراه مجله اینترنتی دلتا باشید.

برای مثال شما می‌توانید با کاغذ گوشواره درست کنید یا ناخن شکسته خودتان را ترمیم کنید. همچنین با چند کاغذباطله طرح‌های زیبایی روی لاک خود ایجاد کنید. با ماساژدادن صورتتان طراوت و زیبایی را به چهره خود برگردانید یا با یک چسب‌زخم ناخن‌های خود را فرنچ کنید.

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب لباس عیدتان را خودتان بدوزید + ویدیو را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. عاطفه

    ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ در ۱۲:۵۱ ب٫ظ

    چقدر ترفند ها جالب بودن وکاربردی مرسی 🙏🙏

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ در ۹:۵۷ ق٫ظ

      مرسی از خودت مهربون ❤😍🌹

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ در ۲:۱۶ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…