رمانتیک‌ترین مکان‌های دنیا برای سفرهای عاشقانه

۵
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
گرچه که شاید شرایط زندگی در این روزها خیلی عادی نباشد، اما این موارد بهانه خوبی برای غافل شدن از اتفاقات رمانتیک نیست.
رمانتیک ترین مکان های دنیا

بهمن ماه امسال پر از مناسبت‌های عاشقانه و دل‌انگیز است که بسیاری از ما به همین بهانه سعی می‌کنیم همراه و همسفر خود را خوشحال کنیم و تجربه‌ای رمانتیک را با او رقم بزنیم. امروز قصد داریم شما را به رمانتیک ترین مکان های دنیا ببریم تا شاید مقصد سفر بعدی شما برای رقم زدن یکی از لذت‌بخش‌ترین تجربیات زندگی مشترک‌تان باشد. با مجله گردشگری دلتا همراه باشید.

سانتورینی، یکی از رمانتیک ترین مکان های دنیا

دیدن غروب خورشید بر فراز دریای آبی پرتلالو اژه از تراس خصوصی شما در سانتورینی یکی از زیباترین اتفاقات رمانتیکی است که می‌توانید در این شهر تجربه کنید.

سانتورینی یونان

مجمع‌الجزایر مالدیو

تصور کنید در بهشت خصوصی خود در یکی از کلبه‌های ییلاقی روی آب به سر می‌برید و به دریای شفاف فیروزه‌ای رنگ تسلط دارید. در سواحل خصوصی ماسه-سفید آفتاب می‌گیرید و انگار در دنیایی به سر می‌برید که فقط متعلق به خودتان است.

فلورانس، ایتالیا

یکی از رمانتیک ترین مکان های دنیا دیدن غروب خورشید از میدان میکل آنژ در فلورانس است. بعد از یک روز دیدن نقاشی‌های دیواری در موزه‌های بی‌شمار فلورانس و خوردن و آشامیدن در کافه‌های روباز، بدون شک احساس عشق در شما موج خواهد زد.

کائوآئی،‌ هاوایی

جزیره دست نخورده کائوآئی در‌ هاوایی محبوب کسانی است که می‌خواهند از شلوغی‌ها فاصله بگیرند و در رمانتیک ترین مکان های دنیا زمانی را بگذرانند. پیاده‌روی در کنار درختان سرسبز یا شنای خصوصی در آبشارها، قلب شما را به تپش می‌اندازد.

کائوآئی،‌ هاوایی

سنت موریتس، سوییس

یک روز را تصور کنید که در میان قله‌های پوشیده از برف اسکی می‌کنید و عصر درون یک کالسکه که اسب آن را می‌راند، آرام گرفته و به چشم‌اندازهای زیبا در امتداد دریاچه یخ‌زده خیره شده‌اید.

شهر کِبِک، کانادا

اگر به دنبال یکی از رمانتیک ترین مکان های دنیا برای زمستان هستید و از سرما هراسی ندارید، شهر جذاب فرانسوی-کانادایی کبک را به شما پیشنهاد می‌کنیم. شهری که پر از خیابان‌های پوشیده از برف، رستوران‌های رمانتیک و البته آتشدان‌های گرم است.

ساوانا، جورجیا، آمریکا

ساوانا شهری جنوبی در ایالت جورجیای امریکا یکی از رمانتیک ترین مکان های دنیا است که با سایبان‌های پوشیده از خزه اسپانیایی و رستوران‌های جذابش، مکانی دنج و رمانتیک برای وقت‌گذرانی زوج‌ها است.

ساوانا جورجیا

کوه تائو، تایلند

این جزیره کوچک در تایلند از زوج‌هایی که به دنبال گریزگاهی رمانتیک و گرمسیری هستند، استقبال می‌کند. هنگام عصر از رستوران‌های روشن شده با فانوس‌های دریایی که در امتداد ساحل ردیف شده‌اند، به تماشای غروب دیدنی بر فراز دریا بنشینید.

کیوتو، ژاپن

می‌توانید چیزی رمانتیک‌تر از قایق سواری در کانال اوکازاکی در امتداد شکوفه‌های گیلاس کیوتو در فصل بهار را تصور کنید؟ ژاپنی‌ها معتقدند چرخه کوتاه شکوفه دادن این درختان کنایه‌ای از زندگی است؛ یک یادآوری سالانه که ارزشمندی زمان را گوشزد می‌کند. اگر به عجایب گردشگری علاقه دارید این خانه ۳۶۰ درجه می‌چرخد! را بخوانید.

پاریس، فرانسه

امکان ندارد در چنین لیستی، نام پاریس را به عنوان یکی از رمانتیک ترین مکان های دنیا نبینیم. پاریس را می‌توان مترادف با عشق و احساسات دانست. شهری که هر کسی در آن عاشق می‌شود!

پاریس

پیشنهاد مطالعه: برای دیدن مطالب بیشتر از گردشگری رسوم عجیب شهرهای جهان که هرگز باور نمی‌کنید را بخوانید.

منبع: چیدانه

۵ دیدگاه

  1. شیلا جون

    ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ در ۲:۵۲ ق٫ظ

    عاشقتم میام به دیدارت به همین زودیها

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ در ۹:۳۴ ق٫ظ

      درود بر شما و ممنون از حضورتون🌹 سلامت باشید😍

      پاسخ

  2. عاطفه

    ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ در ۰:۵۷ ق٫ظ

    واااای چقدر دلم خواست واقعا رمانتیک ودوست داشتنی😍😍 ولی افسوس که شرایط جوریه که یه مسافرت داخلی هم برای اکثر مردم سخت وپرهزینه است🥺 ایران فقط راحت میشه رفت راهیان نوررررررر اونم تو بیابون 🙃😥

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ در ۹:۴۲ ق٫ظ

      عزیززززم. ایشالا که فرصت چنین سفرهایی برای همه پیش بیاد🌹💖

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۹ بهمن ۱۴۰۱ در ۵:۰۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…