نکات ضروری برای اجاره آپارتمان اداری

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بسیاری از مشاغل مانند وکالت و یا پزشکی الزامی به اجاره آپارتمان اداری ندارند. از این رو ابتدا نیازتان را بسنجید و سپس تصمیم بگیرید به خصوص چنانچه در شروع کسب و کارتان هستید تا جایی که می‎توانید هزینه های اجاره دفتر کار را کم کنید.
املاک موروثی

در این نوشتار نکته‎هایی ضروری  درباره ریزه‎کاری های اجاره آپارتمان اداری و دفترکار شرح داده شده است.

در آغاز کسب و کارتان هستید؟

برای اجاره دفتر کار مستقل سه گزینه در پیش رو دارید: دفتر کار با سند اداری، دفتر کار با سند مسکونی و موقعیت اداری، دفتر کار با سند مسکونی و موقعیت مسکونی.

این نکته شایان توجه است که بسیاری از مشاغل مانند وکالت و یا پزشکی الزامی به اجاره دفتر کار با سند اداری ندارند، از این رو ابتدا نیازتان را بسنجید و سپس تصمیم بگیرید به خصوص چنانچه در شروع کسب و کارتان هستید تا جایی که می‎توانید هزینه های اجاره دفتر کار را کم کنید.

اجاره آپارتمان اداری

دفترکار اشتراکی ، یک گزینه مناسب

چنانچه در آغاز راه اندازی یک کار تجاری هستید و هنوز کارکنان زیادی ندارید پیدا کردن واحدهای کوچک اداری بسیار مشکل و در مواردی نادر است. بنابراین می‎توانید قید اجاره آپارتمان اداری و دفتر کار مستقل را بزنید و از دفاتر کار اشتراکی (یک اتاق از یک دفتر بزرگ) بهره ببرید. بسیاری از کارآفرینان بزرگ در حوزه تخصصی خود از یک اتاق اشتراکی آغاز کرده‎اند. کاهش هزینه‎ها به سبب بی نیازی به خرید تجهیزات اداری، استخدام منشی و نیروی خدماتی، خرید خط تلفن و سیستم‎های ارتباطی جداگانه  کمکی بزرگ به استمرار کسب و کار شما است.

شاید در ده سال پیش حضور در منطقه جغرافیایی خاص تاثیری مستقیم در افزایش درآمد و بهبود اوضاع کسب و کار شما داشت اما امروزه، با توجه به گستردگی عجیب شهرها، نه فقط دیگر این مورد مزیت نیست بلکه به نوعی تحمل هزینه‎های اضافی است. بنابراین یکی دیگر از مزایای دفترهای  اشتراکی، امکان حضور در منطقه خاصی از شهر است.

املاک موروثی

چگونه دفتر کار مشترک پیدا کنیم؟

استفاده از ابزارهای سنتی نظیر روزنامه‎ها و ابزار‎های نوین نظیر سایت‎ها و اپلیکیشن‎ها، روش‎هایی مفیدند اما یک روش بسیار جالب و کارآمد وجود دارد که توصیه می‎شود حتماً امتحان کنید. چنانچه شما به محله و یا منطقه‎ای خاص علاقه‎مندید و دوست دارید در آن منطقه دفتر کار داشته باشید حتماً به آن محله سری بزنید، ساختمان‎های مناسب و چشم نواز آنجا را شناسایی کنید و با مدیر ساختمان و یا نگهبان گفت و گو کرده و در صورت جلب موافقت در تابلو اطلاع رسانی ساختمان، اطلاعیه ای مبنی بر نیاز خود را نصب کنید حتماً پس از چند روز با انبوهی از پیشنهادهای جالب، رو به رو خواهید شد.

برای مطالعه بیشتر به نکات حقوقی ملکی، دانستنی های حقوقی ملکی، مجله دلتا مراجعه کنید.

یک نظر

  1. پویان

    ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ در ۵:۰۸ ب٫ظ

    کاش در مورد لوکیشن و میزان تردد و ترافیک محل کار اداری توضیح بیشتری می دادید.
    خیلی از کسانی که به دنبال ملک اداری هستند زیاد به ترافیک و پر تردد بودن محل کسب خود توجه نمی کنند. یا برخی بر این باورند که ملک اداری هرچه دنج تر یا در محله خلوت باشد تا مراجعین آنها جای پارک داشته باشند بهتر است اما به شخصه بر این باورم که ملک اداری هرچقدر در محله پر تردد قرار داشته باشد رونق بیشتری به کسب و کار می دهد…. محله تابلو و در چشم بودن ملک هم معیار ارزشمندی برای خرید ملک است

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در نکات حقوقی

همچنین بخوانید

چه زمانی داشتن وکیل برای طلاق توافقی الزامی است؟

یکی از سؤالاتی که از ما پرسیده می‌شود آن است که داشتن وکیل برای طلاق توافقی الزامی است یا …