چرا مردان زن دوم می‌ گیرند

0
3
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر می‌خواهید بدانید چرا مردان زن دوم می‌گیرند تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

بهتر است بدانید در بیشتر موارد شما اشتباهی مرتکب نشده‌اید به احتمال زیاد شوهر شما مرد متعهدی نیست. در این مطلب از دلتامگ به این موضوع می‌پردازیم که چرا مردان زن دوم می‌ گیرند با ما همراه باشید.

چرا مردان زن دوم می‌ گیرند

مردان ممکن است به دلایل مختلف زن دوم بگیرند. در ادامه به بیان این دلایل می‌پردازیم.

دلیل بچه‌دار نشدن زن اول

برخی از زنان از نظر ژنتیکی مشکل دارند و نمی‌توانند صاحب فرزند شوند و به دلیل علاقه‌ای که به شوهر خود دارند، نمی‌خواهند او را از بچه‌دار شدن محروم کنند. بنابراین به او اجازه می‌دهند که زن دوم بگیرد. برخی اوقات هم خانواده مرد پیش‌قدم شده و اقدام به گرفتن عروس دوم می‌کنند.

چرا مردان زن دوم می‌ گیرند

دخالت خانواده شوهر

متاسفانه برخی از مردان تحت سلطه خانواده خود هستند. این مردان با وجودی که همسرشان را دوست دارند ولی ممکن است همسرشان مورد قبول مادر یا خواهرشان نباشد. بنابراین این حسادت باعث می‌شود که زیر پای پسرشان بنشینند و با جلب رضایت زن اول برای پسرشان زن دوم بگیرند.

افزایش ثروت

بسیاری از مردان بعد از این که از نظر مالی به ثروت می‌رسند، این حق را به خود می‌دهند که زن دوم بگیرند و بدون توجه به خوبی‌های همسر اول و قدردان بودن کمک‌ها و حمایت‌های او، ارزش‌های خانواده را زیر پا می‌گذارند و دوباره ازدواج می‌کنند و معمولا تفاوت سنی زیادی بین زن دوم و خودشان وجود دارد که باید این تفاوت سنی را با بریز بپاش‌ها و خرج‌های بیش از حد جبران کنند تا رضایت همسر دومشان تامین شود. به نوعی این نوع ازدواج تبادل جوانی با ثروت است.

مطلب پیشنهادی:  نان شکم پر با سیب زمینی و بدون گوشت

اختلال شخصیتی مردان

برخی مردان هستند که تعهد و اخلاقیات در مجموع برایشان تعریف شده نیست و هر چه با زنان بیشتری در ارتباط باشند خودشان را با ارزش‌تر می‌بینند. برخی مردان به دلیل ضربه‌های روحی که خورده‌اند از درون احساس حقارت دارند و توجه زنان برای آن‌ها لذت‌بخش است و دوست دارند به هر شکلی که شده توجه زنان را به خودشان جلب کنند و بعد از رسیدن به مقصود آن‌ها را رها کرده و سراغ نفر بعدی می‌روند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در روانشناسی

همچنین بخوانید

طرز تهیه شکلات صبحانه با مغز فندق

شکلات صبحانه یکی از خوراکی‌های پرطرفدار برای صبحانه است که انرژی زیادی دارد و بیشتر افراد …