بدون خرید وسیله جدید خانه را نو کنید

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
با کمی خلاقیت و ابتکار می‌توانید کاری کنید که خانه شما نو و جدید به‌نظر برسد.

اگر از دکور خانه خود خسته شده‌اید و دکوراسیون آن برایتان تکراری شده، نیازی نیست وسیله جدیدی را بخرید. می‌خواهیم یاد بگیریم با هزینه کم خانه را نونوار کنیم. با این مطلب از دلتا همراه باشید.

با هزینه کم خانه را نونوار کنیم

بدون صرف هیچ هزینه‌ای هم می‌توانید چیدمان خانه خود را زیبا و نو کنید. در ادامه به بیان راهکارهای موردنظر می‌پردازیم.

چیدمان وسایل را تغییر دهید

ساده‌ترین راه برای ایجاد حس جدید در فضا، این است که چیدمان مبلمان را عوض کنید. می‌توانید جهت قرارگیری کاناپه را تغییر دهید. به عنوان مثال، میز کنسول ورودی خود را با یک نیمکت و گیاه گلدانی عوض کنید و از میز کنسول به‌عنوان بوفه کوچک در اتاق نشیمن استفاده کنید. همچنین می‌توانید در اتاق خواب محل قرارگیری تختخواب را عوض کنید.

به خانه خود نظم دهید، با هزینه کم خانه را نونوار کنیم

معمولا وقتی چیزهای بیشتری به خانه اضافه می‌کنیم فضای خانه آشفته‌تر و بی‌نظم‌تر به نظر می‌رسد، بنابراین یک راه آسان برای تازه‌سازی، تمیز کردن و تمیز کردن سطوح وجود دارد.

فرآیند نظافت منزل را به صورت مرحله به مرحله انجام دهید و از خود بپرسید که آیا هنوز این وسایل را دوست دارید یا نه. وسایلی که دوست ندارید را از خانه خارج کنید. می‌توانید وسایل را به چندین دسته تقسیم کنید و در هر فصل سال تعدادی از آن‌ها را در چیدمان خانه قرار دهید.

با هزینه کم خانه را نونوار کنیم

جای وسایل دکوری خود را عوض کنید

در چیدمان منزل می‌توانید به صورت دور‌انی جای وسایل دکوری را عوض کنید. به‌عنوان مثال می‌توانید کتاب‌هایی که در قفسه کتاب‌های شما قرار دارد را روی میز یا کنسول خود قرار دهید. اگر از یک کاسه یا سینی تزئینی در ورودی خانه خود استفاده می‌کنید، می‌توانید آن را به اتاق نشیمن منتقل کنید وتغییری زیبا و جذاب در اتاق نشیمن ایجاد کنید.

مطلب پیشنهادی:  با مزایا و معایب کابینت هایگلاس آشنا شوید

ایجاد یک دیوار گالری با هنر غیرمنتظره

آثار هنری یا لوازم جانبی مورد علاقه خود را از اطراف خانه جمع آوری کنید و آن‌ها را به روشی منحصر به فرد بچینید تا دیوار خانه شما شبیه به یک گالری شود. این کار تاثیر زیادی بر چیدمان خانه شما می‌گذارد و جذابیت آن را دوچندان می‌کند. این دیوار را ثابت نگه ندارید و می‌توانید عناصر آن را به‌طور مرتب عوض کنید.

خانه خود را سبز کنید، با هزینه کم خانه را نونوار کنیم

گیاهان آپارتمانی در طراحی دکوراسیون منزل بسیار ارزشمند هستند. آن‌ها رنگ و زندگی را به یک فضا می‌آورند. گیاهان آپارتمانی ارزان نیستند، بنابراین به جای اینکه هزینه کنید، یک قیچی بردارید و از بخش‌هایی از برگ گیاهان را جدا کنید و آن‌ها را به صورت جداگانه در بخش‌های مختلف خانه قرار دهید. با این کار رنگ و بافت زیبای گیاهان زیبایی خانه شما را چند برابر می‌کنند.

با هزینه کم خانه را نونوار کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در معماری و دکوراسیون

همچنین بخوانید

گام هایی ساده برای طراحی زیباترین کلوزت روم

زیباترین کمد لباس اتاقی است که هم کاربردی و هم شیک باشد. باید فضایی باشد که بتوانید به راح…