رپورتاژ آگهی

معروف‌ترین سایت های رزرو هتل جهان چه ویژگی‌هایی دارند؟

۲
0
زمان مطالعه: 5 دقیقه
برای همه ما پیش آمده که عکس‌های هتل با چیزی که در واقعیت رزرو کردیم زمین تا آسمان تفاوت داشته باشد.
سایت های رزرو هتل جهان

خرید ارزان حسی شبیه به برنده شدن دارد، مهم نیست که چقدر بابت بلیط هواپیما یا رزرو هتل هزینه کرده‌ایم، همه ما وقتی هتل را حتی با چند تومان کمتر از سایت‌های دیگر رزرو می‌کنیم احساس پیروزی داریم! با ما همراه باشید تا سایت های رزرو هتل در جهان را بشناسید.

اما تجربه‌های بد هم کم نیستند. گاهی بعد از رزرو متوجه می‌شویم که می‌توانستیم با این قیمت جای بهتری رزرو کنیم و یا همین اقامتگاه در سایت دیگری با قیمت کمتر فروش رفته است!

فلای تودی| ارزان ترین سایت رزرو هتل در جهان

همه ما حداقل یک بار در زندگی این سوال را از خودمان پرسیده‌ایم: من کی می‌توانم بدون دغدغه به یک سفر رویایی بروم؟

جواب این سوال بدون اغراق یک کلمه است: همین حالا!

حتمآ نگاهی به موجودی کارت بانکیان می‌اندازید یا پس‌اندازتان را چک می‌کنید و با خنده می‌گویید: با این پس‌انداز؟ کجا؟

جواب این سوال را فقط و فقط فلای تودی می‌تواند به شما بدهد! کافی است گزینه ” کی؟ کجا؟” در فلای تودی را امتحان کنید. فلای تودی ارزان‌ ترین بلیط را به شما نشان می‌دهد! ممکن است با این هزینه بتوانید ده روز دیگر به جنوب بروید و برگردید! شاید نزدیک‌ترین گزینه همین امشب باشد، ممکن است بتوانید با یک پرواز به رشت، شیراز یا هر مقصد دیگری بروید و یک هفته بعد با ارزان ترین قیمت بلیط برگردید. شاید بتوانید با همین پول دو ماه بعد به استانبول یا ازمیر یا باکو سفر کنید!

فلای تودی تمام این گزینه‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهد:” کی؟ کجا؟”  کافی است بودجه موردنظرتان را وارد کنید. این سایت مقصدهای جدیدی برایتان می‌سازد. اگر اهل ماجراجویی هستید سایت های رزرو هتل در جهان برای شما ساخته شده است.

اما یکی دیگر از مواردی که فلای تودی را به یکی از بهترین سایت های رزرو هتل در جهان (https://www.flytoday.ir/hotel) تبدیل کرده است امکان رزرو هتل با ریال است! شما می‌توانید هاستل، هتل یا آپارتمان را در هر کجای جهان که بخواهید با کارت اعتباری و به ریال پرداخت کنید! چه بخواهید از تهران به رشت بروید و چه بخواهید از اهواز برای آلاسکا هتل رزرو کنید کافی است مقصدتان را در این سایت مشخص کنید. شما از تنوع اقامتگاه‌ها و تنوع قیمت‌ها شوکه می‌شوید. فقط چند دقیقه وقت کافی است تا بتوانید هتل مورد نظرتان را در این سایت رزرو کنید!

اگر در هر کجای دنیا و در هر ساعتی از شبانه روز با مشکل مواجه شدید جای نگرانی نیست! می‌توانید به پشتیبانی این سایت زنگ بزنید و کمک بگیرید.

فلای تودی جواب این سوال را با رسم شکل می‌دهد! کافی است مبدا و مقصدتان را مشخص کنید، شما می‌توانید نمودار قیمتی این مسیر را از نزدیک ببینید. حالا تصمیم گرفتن برایتان راحت‌تر می‌شود. درست مثل اینکه یک نفر با پیشگویی آینده را برایتان ترسیم کند.

حالا اگر می‌خواهید شانس‌تان را برای ارزان‌تر شدن بلیط امتحان کنید نیازی نیست که هر لحظه سایت را چک کنید. کافی است گزینه اطلاع از آخرین قیمت بلیط هواپیما را فعال کنید. آخرین قیمت بلیط پرواز مورد نظر شما در صورت تغییر همان لحظه برایتان پیامک یا ایمیل می‌شود.

کی وی| جاده را به سمت خودت منحرف کن!

دوست دارید در این لحظه از جهان کجا باشید؟ پاسخ به این سوال ممکن است خیلی رویایی باشد! پاریس؟ ایتالیا یا شاید یونان؟ جزایر مالدیو یا خانه قدیمی بچگی‌هایتان؟

اما اگر منطقی فکر کنید این سوال فقط یک جواب دارد. دوست دارم جایی باشم که بودجه‌ام کفاف آن را بدهد  و بتوانم با هزینه مناسب و دیدن سایت های رزرو هتل در جهان سفر خوشایندی داشته باشم! شاید فکر کنید با بودجه‌ای که دارید این مکان ممکن است هیچ کجای دنیا نباشد! اما کی وی دات کام پاسخ جالبی برای شما دارد: شما همه جای دنیا را امتحان نکرده‌اید! کی وی تمام جهان را به دنبال مقصد شما می گردد!

شاید کی وی متنوع ترین سایت رزرو هتل در جهان نباشد، اما برای شروع یک ماجراجویی هیجان انگیز بهترین سایت دنیا است.

جاده را به سمت خودت منحرف کن!

اکسپدیا| سفر کنید، جایزه بگیرید

تصور کنید توی یک فروشگاه بزرگ و  پر از لباس‌های مارک‌دار هستید، اما همه چیز به شکل عجیبی تخفیف خورده است! در این شرایط شما دلتان می‌خواهد تمام لباس‌های فروشگاه را بخرید! اما تخفیف‌های عجیب فقط درباره لباس یا لوازم خانگی نیست! سایت گردشگری اکسپدیا گاهی آنقدر تخفیف‌های جذابی دارد که شما حتی اگر قصد سفر نداشته باشید تصمیم می‌گیرید چمدانتان را ببندید!

اگر زیاد سفر می‌کنید باید حتما عضو برنامه اکسپدیا ریوارد یا جایزه‌های اکسپدیا بشوید! شما با هر سفری که می‌روید، با هر بلیط و هر هتلی که رزرو می‌کنید، جایزه می‌گیرید و هروقت که بخواهید می‌توانید جایزه‌هایتان را به تخفیف تبدیل کنید! اینکه یک بلیط ۱۰۰ دلاری را با قیمت ۴۰ دلار بخرید هرکسی را ترغیب می‌کند که کوله‌اش را ببندد و سایت های رزرو هتل در جهان را بشناسد.

اگر عضو اکسپدیا ریوارد که یکی از سایت های رزرو هتل در جهان است باشید گاهی تسهیلات جالبی به شما تعلق می‌گیرد. مثلا ممکن است در هنگام رزرو یک هتل بتوانید از مزیتی مثل صبحانه رایگان استفاده کنید یا حتی به شما اجازه بدهد هزینه هتل را با تاخیر پرداخت کنید.

سایت های رزرو هتل جهان

تریپ ادوایزر|اینجا همه چیز واقعی است

تریپ ادوایزر ارزان ترین اقامتگاه های جهان را دارد! هیچ سایتی در دنیا نیست که به اندازه تریپ ادوایزر اقامتگاه های زیر ۷۵ دلار داشته باشد.

در نگاه اول شاید فکر کنید با یک سایت ارزان قیمت و بی کیفیت روبه‌رو هستید، اما تریپ ادوایزر سخت‌گیرترین سایت گردشگری جهان است. اگر هارمونی رنگ بین پرده و مبل هتل، راحتی صندلی‌های هواپیما و حتی گزینه‌های عجیبی که هیچ‌کس فکر نمی‌کند برایتان اهمیت دارد باید از تریپ ادوایزر استفاده کنید.

معروف ترین هتل‌های جهان همیشه نگران نظرات تریپ ادوایزر که یکی از سایت های رزرو هتل در جهان است، هستند! اگر نظرات مردم در تریپ ادوایزر مثبت باشد شما می‌توانید به راحتی هتل را رزرو کنید، اما چند نظر منفی کافی است تا تجارت یک هتل به کل از بین برود. در تریپ ادوایزر خبری از تبلیغات یا عکس‌های اغراق‌آمیز هتل‌ها نیست. شما می‌توانید نظرات مردم در تمام جهان را بخوانید. آن‌ها درباره همه چیز نظر داده‌اند و این کار تصمیم را برای انتخاب بهترین گزینه راحت‌تر از همیشه می‌کند.

 بوکینگ دات کام| خانه یعنی تمام دنیا!

یک کره جغرافیا را توی دستتان بگیرید و آن را بچرخانید. حالا چشم‌هایتان را ریز کنید و سعی کنید دورافتاده‌ترین نقطه جهان را پیدا کنید. نقاطی که نمی‌شناسید، هیچ تصوری ندارید که چه شکلی دارند یا فکر می‌کنید هیچ‌کسی ممکن نیست در آن‌ها زندگی کند.

حالا همین نقطه را در سایت بوکینگ دات کام که یکی  از سایت های رزرو هتل در جهان است سرچ کنید! چه با اسم، چه روی نقشه جغرافیایی. نتیجه باورکردنی نیست. بوکینگ دات کام حتما یک خانه، یک هتل یا یک اقامتگاه برای سفر کردن به آن نقطه برایتان پیدا می‌کند.

از بزرگ ترین هتل‌دارهای جهان تا سرخ‌پوست‌های جنگل آمازون و حتی اسکیموهای قطب شمال، همه و همه اقامتگاه‌هایشان را برای رزرو در بوکینگ دات کام که یکی از سایت های رزرو هتل در جهان است می‌گذارند. این سایت بیشتر از ۲۸ میلیون اقامتگاه، هتل، خانه، هاستل و آپارتمان در تمام نقاط جهان دارد. با مراجعه به بوکینگ شما تمام جنس‌های بازار را یکجا دارید! اما آیا ممکن است همین هتل را جای دیگری ارزان‌تر پیدا کنید؟

بوکینگ دات کام که یکی از سایت های رزرو هتل در جهان است، یک تعهد جالب دارد، مهم نیست که یک کلبه چوبی در سوییس رزرو کرده‌اید یا یک هتل پنج ستاره در دبی! اگر این اقامتگاه را در هر سایتی با قیمت ارزان‌تر پیدا کنید، بوکینگ دات کام مابه‌التفاوت آن را به شما پرداخت می‌کند.

۲ دیدگاه

  1. عاطفه

    ۲۶ دی ۱۴۰۱ در ۲:۳۸ ق٫ظ

    وااااای ممنون از شما یک لیست عالی غذا👏👏👏اخه فکر اینکه چه غذایی درست کنیم سخت تر از خود غذا درست کردنه 🤭

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۲۶ دی ۱۴۰۱ در ۸:۳۹ ق٫ظ

      👌👌👌

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در رپورتاژ آگهی

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…