گران‌ترین طلاق‌های دنیا چقدر هزینه داشتند؟

۱
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
برخی از افراد مشهور دنیا هم مانند افراد دیگر برای طلاق و تمام‌کردن یک زندگی خسارت زیادی پرداخت کرده‌اند. با سلبریتی‌هایی که گران‌ترین طلاق را داشته‌اند آشنا شوید.
گران ترین طلاق های دنیا

بسیاری از افراد معروف دنیا که طلاق گرفته‌اند، مجبور شده‌اند خسارت زیادی را پرداخت کنند و هزینه بالایی را بپردازند تا بتوانند از آن زندگی بیرون بیایند. مجله اینترنتی دلتا در این مطلب به معرفی گران ترین طلاق های دنیا می‌پردازد.

گای ریچی و مدونا از گران ترین طلاق های دنیا

مدونا ستاره موسیقی پاپ همراه با کارگردان بریتانیایی در سال ۲۰۰۸ زندگی خود را بعد از ۸ سال پایان دادند و گزارشات نشان می‌دهد که طلاق آن‌ها چیزی بین ۷۶ تا ۹۲ میلیون دلار هزینه برداشت و جز گران ترین طلاق های دنیا محسوب شد.

هریسون فورد و ملیسا ماتیسون

این زوج ۱۷ سال کنار هم زندگی کردند تا اینکه در سال ۲۰۰۰ از هم جدا شدند. علت طلاق هم خیانت بود و طلاق آن‌ها در سال ۲۰۰۱ کاملا رسمی شد و این آقا مجبور شد که ۱۱۸ میلیون دلار به همسرش بدهد تا از هم جدا شوند.

استیون اسپیلبرگ و امی ایروینگ

قبل از این که اسپیلبرگ با همسر کنونی‌اش ازدواج کند، ۴ ازدواج ناموفق هم داشت. این دو در سال ۱۹۸۵ ازدواج کردند و در سال ۱۹۸۹ از یکدیگر جدا شدند. اخبار حاکی از آن است که ازدواج آن‌ها با موفقیت روبرو نشد و استیون حاضر شد که صد میلیون دلار برای طلاق پرداخت کند.

تایگر وودز و الین نوردگرن

این دو طلاق خود را در آگوست سال ۲۰۱۰ رسمی کردند. البته از قبل همه چیز روشن شده بود. فقط منتظر کار‌های اداری بودند. آن ها در مصاحبه‌های مختلف هم در مورد این موضوع صحبت کرده بودند تا این که بالاخره همه چیز نهایی شد. هزینه طلاق آن‌ها ۷۵۰ میلیون دلار بود.

گارت بروکس و سندی ماهل

این دو در سال ۱۹۸۶ ازدواج کردند. قبل از این که این خواننده معروف بخواهد آلبوم خودش را بیرون بدهد، حدود ۱۴ سال با یکدیگر زندگی کردند و زندگی خوبی داشتند اما به یک نقطه رسیدند و تصمیم گرفتند که از هم جدا شوند و طلاق آن‌ها در سال ۲۰۰۰ رسمی شد که ۱۲۵ میلیون دلار هزینه در برداشت.

فرانک مک کورت و جمی

این دو یکی از گرانقیمت ترین طلاق‌های دنیا را داشتند و در سال ۲۰۰۹ از یکدیگر جدا شدند و بعد از سی سال زندگی که در کنار یکدیگر داشتند، همه چیز را به پایان رساندند و طلاق آن‌ها ۱۳۰ میلیون دلار هزینه داشت. هزینه این طلاق آن‌قدر زیاد بود که این خانم می‌تواند تا آخر عمر زندگی راحتی داشته باشد.

مایکل جردن و جوانیتا وانوی

این دو در سال ۲۰۰۲ تصمیم به طلاق گرفتند. آن‌ها دلایل زیادی برای طلاق داشتند و اظهار کردند که در هیچ موردی نمی‌توانند به توافق برسند. البته طلاق آن‌ها به دلایلی به تعویق افتاد اما بالاخره در سال ۲۰۰۶ این کار را انجام دادند و ازدواج ۱۷ ساله خود را به پایان رساندند. طلاق آن‌ها ۱۶۸ میلیون دلار هزینه در برداشت.

روبین مور و مل گیبسون

این دو ۳۱ سال در کنار یکدیگر زندگی کردند تا این که طلاق آن‌ها در سال ۲۰۱۱ رسمی شد. جزئیات طلاق آن‌ها هنوز مشخص نیست. این زوج در کارشان بسیار موفق بودند اما نتوانستند در کنار هم دوام بیاورند تا اینکه با هزینه ۴۲۵ میلیون دلار به زندگی در کنار یکدیگر پایان دادند.

روبین مور و مل گیبسون

رابرت موردوچ و آنا مورداک مان

این دو بعد از ۳۲ سال زندگی در سال ۱۹۹۹ از هم طلاق گرفتند. در حالی که سه فرزند داشتند. طلاق آن‌ها با دردسر‌های زیادی انجام شد اما در نهایت این کار را رسمی کردند و هزینه طلاق آن‌ها جزء گران ترین طلاق های دنیا، برابر با ۱.۷ میلیارد دلار بود.

رابرت موردوچ و آنا مورداک مان

جف بزوس و مکنزی اسکات

قطعا جف بزوس به خاطر اینکه جزء ثروت‌مند‌ترین انسان‌های دنیا است، طلاقش هم جزء گران ترین طلاق های دنیا به حساب آمد. او در حالی که با همسرش ۲۵ سال زندگی کرد و چهار فرزند داشتند؛ اما در نهایت از هم جدا شدند و ۲۵ درصد سهام آمازون را به همسرش داد که چیزی برابر با ۳۸ میلیارد دلار بود.

جف بزوس و مکنزی اسکات


پیشنهاد مطالعه: مطلب با این روش‌های ساده طول عمرتان را افزایش دهید را بخوانید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۱ بهمن ۱۴۰۱ در ۸:۱۱ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…