چگونه از عشق خود مراقبت کنیم؟

۹
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
چگونه می‌توان از عشق مراقبت کرد؟ همیشه ابتدای یک رابطه پر از هیجان است. برای اینکه بتوان این هیجان را در یک رابطه حفظ کرد، چه راهکاری وجود دارد؟
روش های مراقبت از عشق

در ابتدای یک رابطه دو طرف بی‌تکلف به هم عشق می‌ورزند و برای یکدیگر وقت کافی می‌گذارند. زمانی که چندین سال از زندگی مشترک آن‌ها می‌گذرد حفظ و مراقبت از عشق نیاز به تلاش و دقت بیشتری دارد. در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا به بیان روش های مراقبت از عشق می‌پردازیم.

روش های مراقبت از عشق

بهترین چیزی که موتور زندگی را روشن نگه می‌دارد، نیروی عشق است. در ادامه به بیان راهکارها می‌پردازیم.

بیان احساسات

یکی از تاثیرگذارترین چیزهایی که به تداوم عشق بین دو نفر کمک می‌کند، ابراز عشق است. شاید با خود بگویید که همسر یا فرزند شما می‌داند که چقدر او را دوست دارید، اما با گفتن این جملات می‌توانید به قوی‌تر شدن احساسات‌تان کمک کنید. انسان به شنیدن این جملات نیاز دارد و می‌خواهد بشنود که برای اطرافیان خود عزیز و دوست‌داشتنی است. آن‌ها را در آغوش بگیرید و احساس خود را به زبان بیاورید.

شنونده فعال بودن از روش های مراقبت از عشق

اگر احساس می‌کنید که رابطه شما مانند روزهای اول نیست بهتر است کمی به گذشته خود برگردید و ببینید چه ‌کاری را انجام می‌دادید که حالا کمرنگ شده است. احتمالا در روزهای آغازین آشنایی شنونده خوبی بودید و به حرف‌های مخاطب خود با شور و اشتیاق بیشتری گوش می‌دادید. بهتر است با گوش دادن دوباره به حرف‌های همسر خود نزدیک شوید و به او توجه کنید. برای اینکه روابط عاطفی خوبی داشته باشید به مطلب مردان عاشق این خصوصیات زنان هستند +ویدیو سر بزنید.

روش های مراقبت از عشق

دیگر نشاط ندارید

برای اینکه بخواهید روزهایی پرانرژی داشته باشید و به مخاطب خود نیز این حس و حال را منتقل کنید نباید منتظر بهانه‌ای باشید. زندگی با مشغله‌های فراوانی که بر سر راه آدمی قرار می‌دهد شاید فرصتی برای شادی به شما ندهد. برای مراقبت از عشق منتظر فرصت نمانید بلکه خودتان شروع کنید و به فکر ساختن و زیبا کردن احساسات و عشقتان باشید.

پرهیز از بحث‌های مخرب از روش های مراقبت از عشق

در زندگی شاید بارها اتفاق بیفتد که با همسرتان بحث و دعوا کنید. زندگی که دعوا و بحث در آن نباشد حتما یک ایرادی دارد. بنابراین طبیعی است که گاهی در مورد مسئله‌ای بحث پیش بیاید اما اینکه چگونه دعوا کنید بسیار مهم است. برای رفع دلخوری نباید سکوت کنید اما هیاهو نیز راه درستی نیست. هیچگاه برای یک اشتباه همسرتان تمام گذشته را پیش نکشید و او را چندین بار به‌خاطر خطاهای گذشته سرزنش نکنید.

فعالیت‌های دو نفره

اگر چندین سال از عشق روزهای اول می‌گذرد و باز هم دو نفره قدم زدن، دو نفره فیلم دیدن، به تئاتر رفتن، پارک رفتن و غیره را ادامه دهید، باعث می‌شود به عشق‌تان تداوم ببخشید، سعی کنید یکدیگر را تنها نگذارید. اگر شریک زندگی خود را تنها بگذارید و این لذت‌های دو نفره را از هم بگیرید عشق زندگی شما کمرنگ می‌شود و از هم فاصله می‌گیرید.

روش های مراقبت از عشق

پیشنهاد مطالعه: مطلب راهکارهای طلایی تقویت اعتماد به نفس +ویدیو را بخوانید.

۹ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳۰ دی ۱۴۰۱ در ۱۲:۵۶ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۳۰ دی ۱۴۰۱ در ۱۲:۵۶ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۶ دی ۱۴۰۱ در ۱:۴۷ ق٫ظ

    ممنون آموزنده بود

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۲۶ دی ۱۴۰۱ در ۹:۰۰ ق٫ظ

      درود بر شما و ممنون از لطف و همراهی‌تون🌹

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۲۶ دی ۱۴۰۱ در ۱:۳۷ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۶ دی ۱۴۰۱ در ۱:۰۸ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۵ دی ۱۴۰۱ در ۵:۴۷ ق٫ظ

  7. عشق

    ۲۵ دی ۱۴۰۱ در ۴:۵۱ ق٫ظ

  8. عشق

    ۲۵ دی ۱۴۰۱ در ۴:۵۱ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در روانشناسی

همچنین بخوانید

تقویت حافظه با ۶ راهکار ساده

تقویت حافظه دغدغه این روزهای اکثر مردم شده است که برخلاف تصور عامه مردم نه‌تنها ارثی نیست؛…