رنگ دندان خبر می دهد از سرّ درون

۰
2
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
درخشندگی رنگ دندان یعنی داشتن یک لبخند زیبا. برخی از خوراکی‌ها رنگ طبیعی دندان را از بین می‌برند و ظاهری زشت و فرسوده به آن‌ها می‌دهند. در این مطلب به برخی از این خوراکی‌ها اشاره شده است.
رنگ دندان

داشتن یک لبخند زیبا و دلنشین مستلزم داشتن دندان‌هایی سالم و سفید است. درنتیجه رنگ دندان بسیار مهم است. از طرفی می‌دانیم که بهداشت دهان و دندان یکی از اصلی‌ترین عومال تندرستی است.

رنگ دندان ها

به گزارش مجله دلتا؛ صرف‌نظر از سلامتی، زیبایی چهره نیز به سفیدی و درخشندگی دندان‌ها بستگی دارد. اما برای داشتن دندان‌هایی زیبا و خوش‌رنگ چه باید کرد؟  باید به رنگ دندان اهمیت داد. ابتدا لازم است بدانیم که رنگ دندان‌ ها با یکدیگر متفاوت است. برخی از دندان‌ها به صورت طبیعی نسبت به سایر دندان‌ها رنگ زردتر یا تیره‌تری دارند. البته داشتن یک رژیم غذایی نامناسب باعث می‌شود که رنگ دندان‌ ها تغییر کند و تیرگی ناخوشایندی به آن‌ها بدهد. به‌همین سبب بهتر است برخی از خوراکی‌ها را از رژیم غذایی حذف کنیم و به خود لبخندی زیبا هدیه کنیم.

برای دیدن مطالب بیشتر درباره‌ سلامتی از مجله دلتا  دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

بیشتر ببینید در سلامتی

همچنین بخوانید

گرفتگی عضلات نشانه کمبود این ویتامین است!

گرفتگی عضلات که معمولا به‌صورت ناگهانی هم اتفاق می‌افتد یکی از دردناک‌ترین اتفاقاتی است که…