موهای خود را با لیمو و عسل رنگ کنید

1
17
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رنگ کردن موهای خود یک راه سریع و نسبتا آسان برای تغییر چشمگیر ظاهر شما است، اگرچه بسیاری از مردم نگران فراوانی مواد شیمیایی در محصولات آرایشگاه هستند.
رنگ کردن مو با مواد طبیعی

رنگ کردن مو با مواد طبیعی یکی از راه‌های بی‌ضرر و آسان برای رنگ‌کردن مو است. شما می‌توانید با استفاده از محصولاتی مانند لیمو یا عسل موها را روشن کنید. همچنین می‌توانید رنگ موهای موجود خود را با انواع گیاهان، چای و پودرها تقویت کنید. همراه دلتامگ باشید.

رنگ کردن مو با مواد طبیعی

شما با استفاده از چند ماده طبیعی شروع به روشن‌کردن موهای خود کنید.

برای رنگ کردن مو با مواد طبیعی، لیمو را امتحان کنید

اگر می‌خواهید موهای خود را به طور طبیعی روشن کنید، از لیمو استفاده کنید. لیمو ممکن است بتواند موهای شما را یک تا ۲ درجه روشن کند. یک فنجان آب را با دو قاشق غذاخوری آب‌لیمو مخلوط کنید. سپس آن را روی موهای مرطوب بمالید و اجازه دهید موهایتان به طور طبیعی خشک شوند. ببینید آیا متوجه اثر روشنایی می‌شوید. صبر کنید تا موهایتان به‌خودی‌خود خشک شود تا بشویید یا آبکشی کنید.
این درمان را یک‌بار در هفته تکرار کنید تا به‌آرامی موهایتان روشن شود. این کار را بیشتر از این انجام ندهید وگرنه ممکن است به موهایتان آسیب برسانید.

برای رنگ کردن مو با مواد طبیعی، لیمو را امتحان کنید

برای رنگ کردن مو با مواد طبیعی از عسل و سرکه استفاده کنید

عسل و سرکه همچنین می‌توانند با هم برای روشن‌کردن موها به طور طبیعی کار کنند. اگر می‌خواهید به طور طبیعی موهای خود را روشن کنید، می‌توانید از یک دستورالعمل ساده با استفاده از عسل و سرکه روی موهای خود استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی:  طرز تهیه خورشت اسفناج با لوبیا

از عسل خام و غیرپاستوریزه استفاده کنید که می‌توانید آن را در اکثر فروشگاه‌های مواد غذایی سالم پیدا کنید. از یک فنجان عسل خام، دو فنجان سرکه مقطر، یک قاشق غذاخوری روغن زیتون خالص و یک قاشق غذاخوری هل یا دارچین استفاده کنید. مواد را با هم مخلوط کنید تا به‌صورت خمیر درآیند.
موهایتان را با مقداری آب مرطوب کنید و سپس آن‌ها را به چند قسمت تقسیم کنید. خمیر را به هر قسمت از ریشه تا نوک بمالید. موهای خود را با پوشش پلاستیکی بپیچید و با استفاده از کلاه دوش یا کلاه شنا، پوشش را محکم نگه دارید. بگذارید مخلوط یک شب بماند و سپس صبح آن را بشویید.

یک نظر

  1. الهام

    28 مهر 1402 در 1:00 ب.ظ

    صبح که از خواب بیدار شدیم جای مو مورچه رو سرمونه🤣

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

شهر توت فرنگی ایران کجاست؟

شهر توت فرنگی کجاست؟ اکثر مردم میوه‌های تابستانی را بسیار دوست دارند. این میوه‌های رنگارنگ…