رپورتاژ آگهی

برای آموزش زبان آلمانی به کجا مراجعه کنیم؟

۱
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
زبان آلمانی از جمله زبان‌های پرطرفدار و رو به رشد برای یادگیری به عنوان یک زبان خارجی می‌باشد.
آموزش زبان آلمانی

با توجه به مزیت‌های کشور آلمان و سایر کشورها که آلمانی زبان‌های بسیاری در آن‌ها زندگی می‌کنند اهمیت یادگیری این زبان امروزه بیش از پیش مورد توجه می‌باشد.

برای یادگیری این زبان راه‌ها و روش‌های مختلفی وجود دارد که افراد براساس شرایط خود به یادگیری این زبان می پردازند.

یکی از بهترین و موثرترین روش‌های یادگیری زبان آلمانی و همچنین دیگر زبان‌های خارجی شرکت در کلاس‌ها و دوره‌های زبان آلمانی در موسسات می‌باشد که با یک برنامه ریزی مشخص و دقیق و با کمک اساتید مجرب می‌توانید این زبان را به راحتی فرابگیرید. در اینجا می‌خواهیم با هم بررسی کنیم که برای یادگیری زبان آلمانی به کدام موسسه یا آموزشگاه مراجعه کنیم تا بازده‌ مناسبی را در یادگیری زبان آلمانی بدست آوریم. اما در ابتدا بهتر است با خود زبان آلمانی کمی آشنا شویم.

چرا باید زبان آلمانی را فرابگیریم؟

کشور آلمان از قطب‌های بزرگ اقتصادی و صنعتی و نیز سیاسی در اروپا و جهان است. شما با یادگیری زبان آلمانی فرصت‌های بی‌شماری از جهات مختلف مثل تحصیل و کار را برای خود ایجاد خواهید کرد و این موضوع می‌تواند زندگی شما را بهبود بخشد.

همچنین به دلیل وجود افراد آلمانی زبان در شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف در سراسر دنیا و نیازمندی افراد به دانستن زبان آلمانی می‌توانید به خوبی با آن‌ها ارتباط برقرار کرده و شرایط کار و شرکت یا کارفرمای خود را بهبود بخشید.

یکی از مزیت‌های یادگیری زبان آلمانی تحصیل و زندگی در کشور آلمان است و همچنین به دلیل شرایطی که کشور آلمان برای نیروی کار فراهم کرده و جذب نیروی کار برای بسیاری از شغل‌های کاربردی می‌توانید با یادگیری این زبان از این فرصت‌های شغلی نیز بهره‌مند شوید.

زبان آلمانی چه ویژگی‌هایی دارد؟

آلمانی مانند انگلیسی و هلندی بخشی از زبان ژرمنی غربی است. وقتی انگلیسی زبانان آلمانی را یاد می‌گیرند، کلمات مشابهی را در زبان آلمانی پیدا می‌کنند. با این حال مراقب باشید، برخی از کلمات وجود دارند که ظاهر و صداهای مشابهی دارند اما معانی کاملاً متفاوتی دارند. در نتیجه انگلیسی زبانان و کسانی که به زبان انگلیسی مسلط هستند یادگیری زبان آلمانی برایشان راحت‌تر خواهد بود.

اگر روزی یک روزنامه آلمانی را بردارید، ممکن است با دیدن متن‌های بزرگی که با کلمات طولانی با حروف بزرگ نوشته شده‌اند، گیج شوید. این به این دلیل است که همه اسامی در آلمان با حروف بزرگ نوشته می‌شوند و اختیاری نیست.

علاوه بر آلمان، آلمانی زبان رسمی اتریش و لیختن اشتاین و یکی از زبان‌های رسمی در سوئیس و لوکزامبورگ است، که آن را به بیشترین زبان مادری در اتحادیه اروپا تبدیل می‌کند.

به هر کجای آلمان که بروید، با گویش خاصی روبرو خواهید شد به عنوان مثال، لهجه و گویش باواریایی، که حتی جوکی با عنوان “آلمانی که حتی آلمان هم نمی‌فهمد” به شوخی گفته می‌شود.

برای اسامی آلمانی سه جنسیت وجود دارد. مذکر، مونث و خنثی. اگرچه در نگاه اول، جنسیت در آلمانی چندان از منطق پیروی نمی‌کند، زیرا لزوماً با جنسیت شی نام‌گذاری مطابقت ندارد، بنابراین صرفاً دستوری است.

انتخاب دوره یا کلاس مناسب برای یادگیری زبان آلمانی

اینکه بخواهیم زبانی همچون آلمانی را که دارای یک سری ویژگی‌های خاص و در برخی از موارد پیچیده را بدون شرکت در کلاس زبان آلمانی یاد بگیریم ممکن است کاری سخت و غیرممکن باشد.

در نتیجه شرکت در یک دوره یا کلاس زبان آلمانی مناسب می‌تواند یادگیری زبان آلمانی را برای شما آسان تر و لذت بخش‌تر نماید و در مواردی که به مشکلی در یادگیری برخورد می‌کنید می‌توانید با کمک استاد زبان خود آن موضوع را برطرف نمایید.

همچنین حضور در یک محیط آموزشی، به‌ویژه مکانی که مجبور هستید برای مدتی به زبان آلمانی حرف بزنید و این زبان را تمرین کنید می‌تواند سرعت یادگیری شما را زیاد نماید.

شما می‌توانید در دوره‌ها و کلاس‌های آلمانی به صورت گروهی و خصوصی و به شکل آنلاین و حضوری شرکت نمایید که هر کدام ویژگی‌های خود را داشته و شما براساس شرایط‌تان در هر کدام از دوره‌ها و کلاس‌ها که بخواهید می‌توانید شرکت نمایید.

معمولا کلاس‌های خصوصی برای افرادی که زمان محدودی دارند و یا کمی برای شرکت در کلاس گروهی حس اعتماد به نفس کافی ندارند مناسب است. کلاس‌های آنلاین نیز برای بسیاری از افراد مخصوصا زمانی که شما زمان مناسب رفت و آمد به کلاس حضوری را ندارید مناسب می‌باشد.

آموزش زبان آلمانی در آموزشگاه زبان دهخدا

آموزشگاه زبان دهخدا با سابقه بیش از یک دهه آموزش زبان به واسطه برخورداری از دپارتمان آلمانی حرفه‌ای و مجرب در کنار سایر دپارتمان‌های آموزشی زبان به آموزش دوره‌های تخصصی زبان آلمانی با روش‌های نوین آموزشی به صورت حضوری و آنلاین از سطح مبتدی تا پیشرفته پرداخته است. مکالمه محور بودن کلاس زبان آلمانی این موسسه باعث شده زبان آموزان از همان ابتدا با کاربرد زبان آلمانی در زندگی روزمره خود آشنا شوند و به راحتی بتوانند این زبان را بکار گیرند. از ویژگی‌های آموزشگاه زبان دهخدا در آموزش زبان آلمانی موارد زیر می‌باشد:

۱. بهره مندی از اساتید با تجربه و Native-like

۲. استفاده از منابع معتبر و بروز

۳. نظارت کلاس‌های آموزش به‌وسیله مدیریت و سوپروایزرها

۴. دارای مجوز از وزارت آموزش و پرورش

۵. اعطای مدرک معتبر در پایان دوره آموزشی

۶. تعیین سطح آنلاین و مشاوره رایگان

یک نظر

  1. ناشناس

    ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ در ۱۰:۲۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…