رپورتاژ آگهی

مبل شویی در منزل با دستگاه چگونه است؟

۳
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
مبل شویی در منزل با دستگاه و مواد شوینده نانو و تگزاپون با عالی‌ترین کیفیت و ارزان‌ترین قیمت ارائه می‌شود.
مبل شویی در منزل

مبل شویی در منزل با دستگاه و مواد شوینده نانو با عالی‌ترین کیفیت می‌باشد. برای شستشوی انواع مبل در محل و منزل می‌توانید از مبل شویی‌های مجاز و معتبر در تهران کمک بگیرید. بهترین و با کیفیت‌ترین نوع شستشو با دستگاه با مواد درجه یک و ارزان‌ترین قیمت در تهران انجام می‌شود. اگر مبل‌ها به هر دلیلی در منزل یا محل کار شما کثیف شده است می‌توانید از مبل شویی های مجاز و معتبر در تهران و کرج کمک بگیرید. شستشوی انواع مبل، موکت، خوشخواب و فرش شویی در منزل با دستگاه انجام می‌شود.

مبل شویی در منزل با دستگاه

مبل و صندلی از آن دسته از وسایلی هستند که در منزل و محل کار دیده می‌شود و استفاده می‌شود. این روزها دیگر مثل قدیم نیست که فقط در وقت‌های ضروری و ایام خاص از مبل استفاده کنند. یا در زمان‌های قدیم بر روی مبل‌ها پارچه‌های سفید می‌کشیدند تا کثیف نشوند. به دلیل اینکه مبل‌ها اگر کثیف می‌شدند نمی‌توانستند که آن را شستشو دهند. اما این روزها به دلیل به بازار آمدن دستگاه‌های خشکشویی دیگر نیازی نیست که هنگام کثیف شدن مبل‌ها روی آن‌ها و پارچه‌های مبل را عوض کنید به جای این کار می‌توانید مبل‌های خود را به مبل شویی های مجاز بسپارید تا شستشو دهند. این روزها نیز از مبل به عنوان وسایل گران‌قیمت و تزئینی و در کوراسیون منزل استفاده می‌شود.

برای شستشوی مبل‌های کثیف در منزل و محل کار خود می‌توانید از متخصص‌های ما در تهران کمک بگیرید. ما تمام متخصص‌های خود را به صورت تخصصی و ویژه آموزش داده‌ایم و برای شستشوی انواع مبل در محل آماده کرده‌ایم. دستگاه های مبل شویی خیلی سبک و قابل حمل هستند و در تمام خانه‌ها مورد استفاده می‌باشد. اما این دستگاه‌ها باید در دست متخصص‌ها باشد تا مبل را به صورت تخصصی و با کیفیت شستشو دهند. مبل‌های خود را در هر کجا از تهران و کرج هستید به مبل شویی های مجاز و معتبر در محل خود بسپارید.

مبل شویی در محل

مبل شویی در منزل چقدر زمان نیاز دارد؟

مبل شویی به صورت دستی یا دستگاه خیلی تفاوت دارد و در زمان آن‌ها تاثیر دارد. مبل‌ها با توجه به تعداد چند نفره بودن آن‌ها و تعداد تشک‌های دوبل و اضافه آن می‌توان میزان زمان مورد استفاده برای شستشو در نظر گرفت. اما این کار اگر به صورت سنتی و با دست انجام شود یک روز بیشتر زمان برای جا به جایی و شستشو نیاز دارد که خیلی سخت و دردسر ساز است. اما اگر بخواهید مبل های خود را به یک متخصص بسپارید تا شستشو دهد این متخصص برای یک دست مبل کمتر از یک ساعت زمان نیاز دارد. مبل ها را نیز به صورت تخصصی و اصولی شستشو می‌دهند مبل‌هایی که با دستگاه شستشو می‌شود در کمتر از چهار ساعت قابل استفاده می‌باشد. اما مبل هایی که با دست به صورت سنتی شستشو شود چهار تا پنج روز زمان نیاز دارد. در نظر داشته باشید مبل شویی در منزل در کمتر از یک ساعت و به صورت تخصصی و ویژه شستشو می‌شود.

مبل شویی

  1. مبل شویی در منزل با دستگاه و بهترین مواد شوینده نانو و تگزاپون
  2. خشکشویی خوشخواب در آپارتمان بدون جا به جایی و بدون کثیف کاری با دستگاه
  3. موکت شویی در منزل با دستگاه برای موکت‌های معمولی، پالاز موکت و موکت‌های چسبیده
  4. شستشوی انواع صندلی نهارخوری، صندلی رستوران‌ها، تالارها، سالن‌ها و سینماها
  5. فرش شویی با دستگاه بدون جا به جایی و بدون ارسال به کارخانه
  6. شستشوی انواع پشتی‌های ماشینی و دستی در محل برای کافه سنتی‌ها
  7. شستشوی انواع تابلو فرش‌های ابریشمی و ماشینی
  8. شستشوی صندلی انواع ماشین‌های ایرانی و خارجی در محل با دستگاه خارجی

مبل شویی در محل با دستگاه

مبل شویی در محل با توجه به دستگاه‌های مورد نیاز برای شستشو مبل انجام می‌شود. در مبل شویی یا شستشوی مبل با استفاده از دستگاه های مکانیزه برای شستشوی مبل‌های با هر نوعی استفاده می‌شود. دستگاه های مبل شویی بدون خیس شدن فوم مبل ها و دسته‌های چوبی آن شستشو می‌شود. این روش به صورت خشکشویی و به صورت تخصصی توسط استادکارهای ماهر و آموزش دیده در محل انجام می‌شود. شستشوی مبل های منزل و محل کار خود را به کسانی که در این خدمات متخصص هستند بسپارید. ما از جدیدترین روش‌های تمیز کردن مبل در منزل استفاده می‌کنیم و روش مبل شویی طبق شرایط مبلمان شما و بسته به نوع روکش که می‌تواند ابریشمی، مخملی، پشمی و کتانی را شستشو دهید.

بهترین روش در مبل شویی استفاده از دستگاه‌های مکانیزه می‌باشد. ما خدمات مبل شویی را در تمام تهران و کرج به صورت تخصصی ارائه می‌کنیم. زمانی که مشتری بخواهد از این خدمات استفاده نماید در سایت مبل شویی همسایه ثبت سفارش می‌نماید. مبل شویی با دستگاه و مواد شوینده نانو با عالی‌ترین کیفیت و ارزان‌ترین قیمت  در منزل انجام می‌شود. ما علاوه بر شستشوی مبل در منزل خشکشویی و شستشوی تشک با دستگاه در منزل شستشو می‌دهیم. مبل شویی به موقع در منزل علاوه بر تمیزی باعث افزایش طول عمر مبل می‌شود. کلیه خدمات مبل شویی در منزل با ضمانت توسط استادکار انجام می‌شود.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۷ دی ۱۴۰۱ در ۱۰:۲۱ ب٫ظ

  2. عاطفه

    ۱۷ دی ۱۴۰۱ در ۶:۳۶ ب٫ظ

    چقدر عالی.. ممنونم بخاطر راهنمایی هاواین تبلیغات چون نزدیک ایام عید هستش وما خانمها از الان مشغول خانه تکانی وعوض کردن وشستن مبلمان وفرش وپرده هستیم🙏🙏🙏🙏🙏

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۱۸ دی ۱۴۰۱ در ۹:۲۳ ق٫ظ

      سلامت باشید عزیز دلم💖💖💖

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…