خطرناک‌ترین رستوران‌های دنیا را بشناسید!

۵
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر بدانید که رستورانی خوب در نقطه‌ای بسیار دور قرار دارد و به‌عنوان محلی خطرناک شناخته می‌شود، آیا حاضرید که فقط برای صرف غذا یک سفر پرخطر و گاهی مرگبار را تجربه کنید؟
خطرناک ترین رستوران های دنیا

معمولا با شنیدن کلمه رستوران محیطی آرام و دلپذیر به ذهن می‌رسد و صرف غذا تجربه‌ای هیجان‌آور و خطرناک محسوب نمی‌شود. با خطرناک ترین رستوران های دنیا آشنا شوید. این رستوران‌ها هرکدام به دلیلی خطرناک محسوب می‌شوند و در موارد معدود حتی باعث مرگ مشتری‌ها شده‌اند. مجله اینترنتی دلتا در ادامه نگاهی به این فهرست عجیب و جذاب می‌اندازد.

خطرناک ترین رستوران های دنیا

در ادامه با ۸ رستوران خطرناک و هیجان انگیز آشنا شوید.

رستوران اونو شیکاگو(Uno Chicago Grill)

بستنی مغز گردو سایز بزرگ به همراه بستنی وانیلی اضافه، سس شکلاتی و خامه زده‌شده و یک کلوچه شکلاتی بزرگ تازه است. این دسر به‌تنهایی و بدون در نظر گرفتن شام، ۲۷۰۰ کالری دارد. البته نباید فراموش کرد که طعم آن واقعا بی‌نظیر است.

رستوران اونو شیکاگو(Uno Chicago Grill)

کلبه خرچنگ جو (Joe’s Crab Shack)

غذای رستوران Joe’s Crab Shack عبارت است از یک دیس بزرگ از غذای دریایی و خرچنگ به همراه مقدار زیادی سس هالاپینو و پنیر خامه‌ای، ماهی برشته و چیپس، میگوی نارگیلی به همراه کیک ذرت سرخ‌شده در روغن و سالاد مخصوص با خامه ترش و شیر پرچرب به‌عنوان دسر که به‌طور متوسط هر وعده ۳۲۸۰ کالری دارد.

رستوران خرچنگ قرمز (Red Lobster)

غذای اصلی رستوران زنجیره‌ای Red Lobster، میگوی مخصوص به همراه سیب‌زمینی سرخ شده فرانسوی، سالاد سزار و بیسکویت پنیر چدار است. یک وعده از این غذا به همراه نوشیدنی مخصوص ۶۰۰ گرمی، درمجموع ۳۶۰۰ کالری دارد.

رستوران نینجا نیویورک (NINJA New York)

چقدر به فیلم‌های نینجایی علاقه‌مند هستید؟ در ناحیه تجاری تریبکا (Tribeca) شهر نیویورک، یک رستوران سنتی ژاپنی وجود دارد که کارکنان آن مبارزان تعلیم‌دیده نینجا هستند. در این رستوران هیجان انگیز کارکنان با لباس‌هایی نینجایی و حرکات رزمی غذا را سرو می‌کنند.

رستوران اونزیخت (Unsicht)

در این رستوران قرار نیست غذای خود را ببینید! شما پس از انتخاب غذای خود توسط گارسون‌ها به یک اتاق تاریک برده می‌شوید تا چشمانتان کمی استراحت کرده و برای لذت بردن از غذا به سایر حواس خود متکی باشید. این رستوران بسیاری از کارکنانش را از بین افراد کم‌بینا و نابینا از سراسر دنیا به خدمت گرفته است.

رستوران اونزیخت (Unsicht)

صرف شام در آسمان

اگر از ارتفاع و معلق بودن خوشتان می‌آید باید بگوییم این رستوران را مخصوص شما ساخته‌اند. در این رستوران غذا بر روی میزی معلق در ارتفاع ۵۵ متری زمین با چشم انداز ترسناک ۳۶۰ درجه به محیط اطراف سرو می‌شود.

صرف شام در آسمان

رستوران سکته قلبی (Heart Attack Grill)

شاید فکر کنید نام عجیبی برای یک رستوران است ولی رستوران سکته قلبی Heart Attack Grillواقعا لیاقت نامش را دارد. تا به امروز چندین نفر بعد از غذا خوردن در این رستوران جان خود را بر اثر سکته قلبی از دست داده‌اند. برخی فکر می‌کنند دلیل این مرگ‌ها خوردن همبرگر مخصوص این رستوران است. همبرگری چهار طبقه با چیزی حدود ۱۲ هزار کالری!

چایخانه هوشان (Huashan)

یکی از مشهورترین مکان‌های خطرناک، چایخانه هوشان (Huashan) است که با عنوان خطرناک‌ترین رستوران دنیا شناخته می‌شود. برای رسیدن به این رستوران که در کوه هوشان شهر هوایین (Huayin) چین قرار دارد، باید خطرات سوارشدن در قایق‌های فرسوده برای رسیدن به دامنه کوه و کوهنوردی خطرناک را به جان خرید. Huashan صعود به کوه هوشان یک کوهنوردی معمولی نیست و گردشگران مجبورند بیشتر مسیر را بدون هیچ‌گونه امکانات ایمنی بر روی تخته‌های پوسیده و درحالی‌که یک دره ۳۰ متری زیر پای آن‌ها قرار دارد، طی کنند.

خطرناک ترین رستوران های دنیا

پیشنهاد دیدنی: ویدیوی جذاب دیوار نامرئی در اقیانوس همه را شگفت‌زده کرد!+ویدیو را از دست ندهید.

۵ دیدگاه

  1. امیر

    ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ در ۱۲:۰۳ ب٫ظ

    مگه توی اون ارتفاع می فهمن دارن ی می خورن

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ در ۱۰:۰۲ ق٫ظ

      چی بگم

      پاسخ

  2. عاطفه

    ۱۵ دی ۱۴۰۱ در ۷:۰۱ ب٫ظ

    وای چقدر باحال.. بجزچهار رستوران اخری🥴😵‍💫

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۱۷ دی ۱۴۰۱ در ۱۲:۲۴ ب٫ظ

      😁🤦‍♀️

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۱۵ دی ۱۴۰۱ در ۰:۲۹ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…