چگونه ماندگاری خط چشم را بالا ببریم؟

۵
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
همه خانم‌ها علاقه زیادی به آرایش کردن دارند اما لازم است بدانید کشیدن خط چشم و ماندگاری آن نیاز به مهارت و تمرین بسیاری دارد.
ماندگاری خط چشم

ماندگاری خط چشم یکی از موضوعاتی است که اگر به آن توجه نکنید باعث زشت شدن آرایشتان می‌شود؛ زیرا خط چشم بعد از چند ساعت امکان دارد پخش شود و زیر چشم‌ها را سیاه کند. همراه مجله اینترنتی دلتا باشید.

ماندگاری خط چشم

کشیدن خط چشم نیاز به تمرین زیادی دارد؛ اما از طرفی هم بعدازاین که در آن مهارت پیدا می‌‌کنیم، با این مشکل مواجه می‌‌شویم که خط چشم در طول روز پاک می‌‌شود؛ بنابراین باید راهکارهایی را در نظر بگیریم که خط چشم در تمام طول روز دوام بیاورد و پاک نشود.

خط چشم اصل و باکیفیت انتخاب کنید

زمانی که می‌خواهید خط چشم خریداری کنید، از انواع خط چشم‌های ضد آب استفاده کنید که می‌تواند گزینه مناسبی باشد و در طول روز پشت چشم‌های شما دوام بیاورد و پاک نشود.

زمانی که می‌خواهید خط چشم انتخاب کنید، خط چشم‌های ضدآب را تهیه کنید. این محصولات می‌توانند گزینه‌ای عالی برای آرایش باشند که کل روز پشت پلک دوام بیاورند و هرگز پاک نشوند.

خط چشم اصل و باکیفیت انتخاب کنید

اول پوستتان را آماده کنید

ابتدا قبل از کشیدن خط چشم، باید پوستتان را تمیز کنید، تونر بزنید، سپس از مرطوب‌کننده استفاده کنید. البته زمانی که می‌‌خواهید خط چشم را پشت چشمتان بکشید، پوست باید کاملاً تمیز باشد و هیچ چربی نداشته باشد. به‌خاطر همین مرطوب‌کننده‌ای که قبل از آن استفاده می‌کنید، باید آبرسان داشته باشد و پایه چربی در آن وجود نداشته باشد.

پرایمر بزنید

پرایمر باعث یکدست شدن پوست می‌شود و آرایش را در مدت‌زمان طولانی ثابت نگه می‌دارد. قبل از استفاده از خط چشم هم از پرایمر استفاده کنید.

پرایمر بزنید

کرم‌پودر بزنید

بعد از پرایمر پشت پلکتان را کرم‌پودر بزنید تا فضای صاف و یکدستی برایتان ایجاد شود. سپس روی آن خط چشم بکشید. می‌توانید مقدار کمی پودر مانند پنکیک به آن بزنید تا کاملاً خشک شود. اگر به پوستتان اهمیت می‌دهید، به مطلب قهوه برای پوست بی‌نظیر است مراجعه کنید.

نکته مهم

زمانی که می‌‌خواهید بین خط چشم را پر کنید، باید کمی صبر کنید تا خط چشم خشک شود. بعدازاین که خشک شد، متوجه می‌‌شوید که چه قسمت‌هایی خالی است؛ پس مراقب باشید که عجله نکنید و با زمان‌بندی درست؛ این کار را انجام دهید‌‌.

بین خطوطِ خط چشم را خالی نگذارید

یادتان بماند خط چشم باید به‌اندازه کافی پررنگ باشد تا در طول روز خشک نشود و بریزد. اگر حس کردید که لابه‌لای خط چشمتان خالی است، حتماً آن را پر کنید.

بین خطوطِ خط چشم را خالی نگذارید

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب با دستمال کاغذی ماسک صورت درست کنید + ویدیو را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۶ دی ۱۴۰۱ در ۷:۴۸ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۱ دی ۱۴۰۱ در ۳:۲۸ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۱ دی ۱۴۰۱ در ۳:۱۳ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۱ دی ۱۴۰۱ در ۱:۵۲ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۱ دی ۱۴۰۱ در ۰:۳۳ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…