خانه بدون پنجره را چگونه بچینیم؟

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تزیینات و چیدمان خانه‌های بدون پنجره با دانستن نکات خاص، خیلی آسان است.
چیدمان خانه بدون پنجره

می‌توان گفت که پنجره یک نعمت در دکوراسیون هر منزلی است و در زیبایی منزل تاثیر زیادی دارد. با این حال برخی از خانه‌ها پنجره ندارند و از این نعمت محروم هستند و برای جبران نبود پنجره باید از ترفندهای خاصی استفاده کرد. در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا به بیان چیدمان خانه بدون پنجره می‌پردازیم.

چیدمان خانه بدون پنجره

اگر شما هم جزو عروس و دامادهایی هستید که خانه شما پنجره ندارد در این بخش با ما همراه باشید تا با نجوه چیدمان جهیزیه و ترفندهای آن آشنا شوید.

هنگامی که خانه عروس پنجره ندارد و تاریک است می‌توانید با ایده‌های شگفت انگیزی خانه خود را روشن و دلباز کنید. برای این خانه‌ها ایده‌های ساده و شگفت انگیزی وجود دارد که باعث می‌شود خانه‌ای پرنور داشته باشید.

استفاده از هالوژن‌ها و نورافکن‌ها از نکات چیدمان خانه بدون پنجره

بیشترین تاثیر در تامین نور خانه های بدون پنجره را هالوژن‌ها دارند، هالوژن‌ها و نورافکن‌ها خانه‌های بدون پنجره و تاریک را بسیار روشن می‌کنند و نحوه استفاده از آن به این صورت است که باید هالوژن‌ها با فاصله‌های معین روی سقف نصب شوند و منزل شما پر نور شود.

چیدمان خانه بدون پنجره

رنگ روشن برای دیوارها

در منازلی که پنجره ندارند یکی از بهترین کارها این است که دیوارها رنگ روشنی داشته باشند، سقف این خانه‌ها باید به رنگ سفید باشد. دیوارهایی به رنگ روشن به همراه آینه و ریسه‌های نورانی کاری می‌کنند که خانه بسیار روشن و پر نور شود.

چیدمان خانه بدون پنجره

استفاده از آینه از نکات چیدمان خانه بدون پنجره

در خانه‌های بدون پنجره از آینه زیاد استفاده کنید و می‌توانید دور آن‌ها ریسه‌های نورانی هم نصب کنید که زیبا هستند و باعث نورانی شدن خانه می‌شوند.

استفاده از پنجره کاذب

در اینگونه از منازل بدون پنجره می‌توانید از پنجره کاذب هم استفاده کنید. بعضی از افراد ترس از فضای بسته دارند و نمی‌توانند در خانه بدون پنجره بمانند، در این شرایط باید از بخش‌های شیشه‌ای در دکوراسیون منزل استفاده کنید تا استرس و ترس از شما دور شود و به آرامش برسید.

چیدمان خانه بدون پنجره

پیشنهاد مطالعه: مطلب هرگز آشپزخانه را این رنگی نکنید را بخوانید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۹ دی ۱۴۰۱ در ۰:۱۴ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…