صفر تا ۱۰۰ تفریحات هیجانی در توچال

۰
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
بازدید و تجربه آن همه سرگرمی و هیجان در توچال شاید به بیشتر از یک روز زمان نیاز داشته باشد. بد نیست درباره تفریحات توچال بیشتر بدانیم.
تفریحات توچال

توچال پاتوق تفریح و گشت‌‌های آخر هفته‌ی تهرانی‌ها است. اینجا جایی است که با تفریحات جدید و جذابش همیشه چیزی برای سوپرایز کردن دارد. از چشم‌اندازهای زیبا و فعالیت‌های ورزشی توچال گرفته تا تله کابین، پیست اسکی، کوه‌نوردی همه جزء تفریحات توچال هستند. پس با مجله گردشگری دلتا همراه باشید.

طولانی‌ترین سورتمه ایران

کمتر کسی است که اسم تفریحات توچال را بشنود و از سورتمه جذابش برایتان چیزی نگوید. شما از لحظه سوار شدن به سورتمه تا بعد از اینکه کمی راه افتاد و سرعت بالا رفت، جیغ و فریادتان بالا می‌رود، مراقب باشید صدایتان نگیرد.

سورتمه توچال

تله کابین توچال

در تله‌ کابین توچال نزدیک به نیم ساعت در میان زمین و آسمان در حال حرکت هستید. با حرکت اتاقک‌های فلزی هیجان‌زده می‌شوید و جالبی‌اش این‌جاست که هم‌زمان با دیدن طبیعت برفی آرامش می‌گیرید.

پیست اسکی در ایستگاه هفتم

دروغ نیست اگر بگوییم که برای تفریحات زمستانی در تهران جایی هیجان‌انگیزتر از توچال وجود ندارد چون شما در زیر گوش تهران یک پیست اسکی بزرگ و مرتفع را دارید که برای تماشای برف و لذت اسکی سواری یک گزینه داغ روی میز است.

زیپ لاین توچال

افتتاح بزرگ‌ترین زیپ لاین ایران در مجموعه تفریحی توچال تیر خلاصی بود که توانست لذت ارتفاع‌گردی در دره‌های توچال را نصیب علاقه‌مندانش کند.

زیپ لاین

کیوب کلاب

در کیوب کلاب باید غرق یک داستان کامپیوتری هیجان‌انگیز و کارآگاهی شوید و مشکلات سر راه را یک به یک حل کنید. البته که بیشتر شهرت کیوب کلاب توچال به‌ خاطر داشتن بازی اتاق فرار است.

یکی دیگر از سرگرمی‌های دوست‌داشتنی و جذاب کیوب کلاب که طرفداران زیادی هم پیدا کرده، بازی جعبه نوردی است. همان طور که از اسمش پیداست، باید جعبه‌هایی را اینجا با دقت روی هم بگذارید و از آنها بالا بروید.

کیوب کلاب

کوه‌نوردی در توچال

کسانی که آرزوی کوه‌نوردی در کوه‌های برفی نزدیک به تهران را دارند، کجا بهتر از توچال را می‌توانند پیدا کنند. صعود به قله توچال در برنامه روزهای جمعه و تعطیل خیلی از تهرانی‌هاست.

لیزر تگ (کلایمکس)

لیزرتگ توچال یکی دیگر از تفریحات توچال است که برای عوض شدن حال‌وهوا خیلی مناسب است. اینجا جایی است که به خوبی می‌تواند آدرنالین را در رگ‌های‌تان جاری کند و فرصت تماشای تهران از زاویه‌ای زیبا را فراهم کند.

امکانات تفریحی توچال

باشگاه بگ جامپ توچال

یکی دیگر از تفریحات توچال، پرش آزاد یا بگ‌ جامپ است. در بازی بگ جامپ شما باید به بالای سکوهایی با ارتفاع‌های مختلف بروید و سپس خودتان را روی یک تشک بیندازید.

تله سیژ چشمه توچال

اکثر کسانی که یک‌بار سوار تله کابین توچال شده‌اند دنبال فرصتی هستند تا دوباره بتوانند آن را تجربه کنند. در میان تفریحات توچال وسیله دیگری به نام تله سیژ وجود دارد که شاید سواری با آن حس متفاوت‌تری را نسبت به تله‌کابین‌ سواری داشته باشد.

تله سیژ

اسنوموبیل توچال

در بازی اسنوموبیل شما روی موتورهای برف‌رو می‌نشینید و می‌توانید مسیر چالش‌برانگیزی را در فاصله یک‌ونیم‌ کیلومتری تجربه کنید. برای بازی اسنوموبیل باید لباس برفی بر تن داشته باشید.

باشگاه تنیس توچال

زمین تنیس توچال در ایستگاه اول قرار دارد و با داشتن دو زمین که یکی روباز و دیگری با داربست پوشیده شده بهترین جا برای انجام بازی تنیس‌تان است.

باشگاه تنیس توچال

باشگاه تیراندازی با کمان

تیراندازی با کمان یکی از پرطرفدارترین ورزش‌های دنیا است. اگر شما هم از طرفداران این بازی مهیج در تهران هستید با رفتن به باشگاه تیراندازی با کمان توچال می‌توانید قدرت هدف‌گیری خود را بسنجید.

بوستان سلامتی توچال

پیشنهاد فوق‌العاده برای روز تعطیل شما پیاده‌روی در مسیر جاده سلامت توچال است. بوستان سلامتی، خدمات ورزشی و رفاهی مناسبی در اختیار کسانی که آنجا می‌روند قرار می‌دهد تا از خستگی راه گله نکنند.

بیلیارد توچال

بیلیارد توچال

اگر برای تفریحات دسته‌جمعی به توچال بروید می‌توانید روی بازی بیلیارد حساب باز کنید. اینجا در کنار دوستان خود دور میزهای سبزرنگ جمع می‌شوید و با توپ‌های رنگی بیلیارد، هیجان بازی را تجربه می‌کنید. برای تهران‌گردی بیشتر جذاب‌ترین مکان‌های تفریحی تهران + ویدیو را ببینید.

امکانات رفاهی

توچال یک مجموعه تفریحی همه‌ چیز تمام در تهران به حساب می‌آید. از ایستگاه‌های شکم‌گردی تا کافه‌های توچال، با سطح کیفی بالایی که دارند می‌توانند بازدیدکنندگانشان را راضی کنند.

تفریحات توچال

پیشنهاد مطالعه: برای دیدن مطالب بیشتر از گردشگری زنان لب بشقابی، جاذبه گران‌قیمت اتیوپی را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…