اسرار درب‌های مخوف سه مکان باستانی چیست؟ + ویدیو

۵
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در سراسر دنیا درب‌های مرموزی هستند که برای مدت بسیار طولانی بسته و مهر و موم شده‌اند و کسی دلیل بسته ماندن آن‌ها را نمی‌داند.
اسرار درب های مخوف

در این ویدیو به بررسی اسرار درب های مخوف سه مکان باستانی می‌پردازیم. در قسمت قبلی این ویدیو با نام  راز ترسناک پشت درب‌های تاج محل چیست؟ به بررسی اسرار تاج محل و ۴ تالار مرموز “بی” پرداختیم. با مجله اینترنتی دلتا همراه باشید.

اسرار درب های مخوف سه مکان باستانی چیست؟

درب اسرار آمیز هرم خوفو

درسال ۱۹۹۳ مهندس و باستان شناس آلمانی رودلف به همراه تیمش و بنا به درخواست حکومت مصر به قاهره سفر کرد. بزرگ‌ترین آرزوی رودلف بررسی اهرام سه گانه به خصوص هرم بزرگ بود. او رباتی به نام آپا اوت که برای اهرام ساخته بود را نیز همراه هود برده بود. او با استفاده از این رباط و از طریق سوراخی که در هرم خوفو بود، ربات را راهی داخل هرم کرد و این ربات با پیمودن ۵۹ متر به یک درب عجیب و براق برخورد کرد.

در مقبره امپراتور کوین چی هو وانگ

در سال ۱۹۷۴ در ایالت چان سه چین ۵ برادر در حال حفر یک چاه برای کشاورزی بودند که به طور اتفاقی یک مجسمه پیدا کردند، در ابتدا فکر کردند که یک مجسمه بودا است ولی چیزی که در زیر این زمین مدفون بوده است ارتش سفالی کوین چی هو وانگ نخستین امپراتور چین بود که مقبره او به اعتبار ارتشی که دارد بسیار معروف است. این مقبره در سال ۲۰۸ پیش از میلاد مسیح، در طول ۳۸ سال و به دست ۷۰۰ هزار کارگر ساخته شده و به طورخیره کننده بزرگ و غیر قابل باور است.

اتاق‌های ممنوعه تئودی هواکان

تئودی هواکان به معنی سرزمین خدایان است که در کشور مکزیک قرار دارد. این شهر به گفته مورخان در سال ۱۰۰ پیش از میلاد ساخته شده است که دارای چندین بنای هرمی شکل است. زمانی در این شهر بیش از ۲۰۰ هزار تن زندگی می‌کرده‌اند. اما در سال ۷۰۰ پس از میلاد به طور اسرار آمیزی ترک شده است. افرادی که این مکان را ترک کرده‌اند هیچ نشانه‌ای از خود بر جای نگذاشته‌اند. پس از تحقیقات باستان شناسان در زیر معبد مار پرنده گوی‌های عجیبی کشف شد، این گوی‌ها همانند گوی‌های کشف شده در مریخ بود که به فرا زمینی‌ها نسب داده شده است.

پیشنهاد مطالعه: مطلب اگر این ۴ نشانه را دارید مرگ شما نزدیک است! را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. عاطفه

    ۱۱ دی ۱۴۰۱ در ۷:۲۶ ب٫ظ

    خیلییی قشنگ بود مررررررسی🙏🙏🙏ای کاش اسرار دربهای بیشتری هم بازبشه بزودی🙏🙏الهی آمین

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۱۲ دی ۱۴۰۱ در ۹:۰۷ ق٫ظ

      ایشالا👌😁

      پاسخ

    • عاطفه

      ۱۲ دی ۱۴۰۱ در ۶:۱۱ ب٫ظ

      😏😏

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۸ دی ۱۴۰۱ در ۱۲:۴۹ ب٫ظ

    خیلی خوب بود.بازم بذارین از تاریخ.

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۱۰ دی ۱۴۰۱ در ۱۰:۵۰ ق٫ظ

      بله حتما و خوشحالیم از حضورتون

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…