اگر این ۴ نشانه را دارید مرگ شما نزدیک است!

0
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بوی دهانتان، فرم ناخن و اندام شما می‌گویند که شما زود می‌میرید یا نه با شناخت و مشاهده این علائم که نشانه‌های مرگ نام دارند سریعاً به پزشک مراجعه کنید.
علائم پایان عمر

از نشانه‌های مرگ چه می‌دانید؟ شاید فکرکردن درباره این مسئله چندان خوشایند نباشد؛ اما همه ما دیریازود خواهیم مُرد. همه ما با تاریخ انقضا به دنیا می‌آییم و کاری هم نمی‌توانیم برای این موضوع انجام دهیم. انتخاب سبک و نوع زندگی همراه با عوامل زیست‌محیطی می‌تواند مسبب مرگ زودهنگام شود. بهترین کار این است که تمام تلاشتان را بکنید و چندان نگران احتمالات حقیقی اما نه‌چندان نزدیک نباشید و به خودتان بابت این مسئله آسیب وارد نکنید. علائم پایان عمر را در این مطلب از دلتامگ بخوانید.

نشانه‌های مرگ و علائم پایان عمر

اگر نسبت به داشتن یک زندگی طولانی‌تر و سالم‌تر خیلی جدی هستید، بهتر است ببینید که آیا هیچ یک از نشانه‌های زیر درباره شما و وضعیت فعلی‌تان صدق می‌کند یا نه.

ناخن‌های پیچ‌دار

ناخن‌های دست ما می‌توانند چیزهای زیادی را درباره وضعیت سلامت به ما نشان دهند. اگر بر روی ناخن‌هایتان لکه‌ هایی ایجاد شده است یا لبه‌های آن حالت غیرعادی پیدا کرد و رنگ‌ و رو رفته شده است احتمالاً دچار مشکلات حادی شده‌اید. اگر هر نوع مورد عجیبی درباره ناخن‌هایتان دیدید حتماً به پزشک مراجعه کنید.

ناخن‌های پیچ‌دار

اندام شما

اگر می‌خواهید در سنین ۶۰ و ۷۰ سالگی یا بیشتر از آن به‌خوبی و سالم زندگی کنید، باید وضعیت جسمی خود را جدی بگیرید. این به معنای آن است که باید شاخص حجم بدنتان در طیف مناسبی باشد و اضافه‌وزن نداشته باشید. همه می‌دانیم که چاقی می‌تواند به طریق مختلف به بدنتان آسیب وارد کند.

مطلب پیشنهادی:  معرفی چند استایل رسمی مردانه

ضعیف‌شدن حس بویایی

حس بویایی ما به دلایل مختلف اهمیت فراوانی دارد و وقتی سنمان بالا می‌رود، به‌مرور این حس کم‌رنگ می‌شود. در واقع همه ما افراد مسن و سالخورده را دیده‌ایم که در دیدن یا شنیدن دچار مشکلاتی شده‌اند و حس بویایی خود را از دست داده‌اند. خبر بد این است که تحقیقات نشان می‌دهد کم‌شدن حس بویایی یعنی نزدیک‌شدن به زمان مرگ.

ضعیف‌شدن حس بویایی

بوی بد دهان

بوی بددهان می‌تواند نشانگر مشکلاتی در ارتباط با سلامتی باشد. بوی بد مزمن دهان به‌نوعی گویای سرطان و یا سایر عفونت‌هایی باشد که منجر به مرگ می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی

همچنین بخوانید

وزن روح انسان چقدر است؟!

در سال ۱۹۰۷، پزشکان اهل ماساچوست یک سری از آزمایش‌های غیرمعمول را کلید زدند. برای پاسخ داد…